24 vragen over Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

• Keith Brandt, 20-05-2019 Rapporteren

Up formule

Welke snacks en drankjes zijn inbegrepen in de up-Formule ? Staat op hun wesite een beetje ongelukkig omschreven namelijk.

• Mw Frensen, 22-04-2018 Rapporteren

Afstand tot strand

Wij overwegen dit hotel, Heeft het hotel een eigen strand en zoniet, hoelang is het lopen naar het dichtsbijzijnde strand? (ivm loop problemen)

• Inzitari, 10-07-2016 Rapporteren

Half pension

Kun je ook s,middags lunchen in plaats van dineren?

Hans Brouwer, 24-09-2016

Bij halfpension is het ook hier gebruikelijk 's avonds te dineren. 's Middags lunchen is voortreffelijk geregeld, tegen redelijke prijzen.

• Michel, 22-06-2016 Rapporteren

Lange broek heren

Wordt er streng gecontroleerd op een lange broek tijdens het diner ?

Hans Brouwer, 24-09-2016

Bij het diner is het verplicht voor de heren in lange broek te verschijnen. Zelfs op Woendag is Black and White kleding gewenst en heel leuk om te zien.

• Ans, 17-01-2016 Rapporteren

verbouwing

Weet iemand of alle werkzaamheden in het hotel al klaar zijn?

MARC SCHEIRSEN, 20-03-2016

nog een paar kleinigheden worden verwezenlijkt nl douches voor de fitness,kleine omheining aan de kustuitgang maar de rest alles oké

• Jill, 29-07-2014 Rapporteren

gala avonden en entertainment

Ik lees dat er gala en thema avonden worden georganiseerd. Zijn er kledingvoorschriften en kan er dan gedanst worden?

wilfredknipping, 25-08-2014

er kan savonds gedanst worden, ik heb geen gala avond meegemaakt. met eten zijn er wel regelmatig themas.

Joyce, 10-01-2015

Hallo,

Ik denk dat u bedoeld bij het eten. Tijdens het eten worden er diverse thema's gebruikt. Mexicaans, Spaans en o.a. gala. De bedoeling met gala is zwart witte kleding. Eigenlijk is dit niet veel anders als op andere avonden, iedereen is vaak netjes gekleed in de avond.

Er wordt verwacht dat mannen geen hemd aan hebben en geen korte broek tijdens avond eten. Zelf had ik bij het ontbijt een korte broek of jurk aan met slippers (niet ordinair kort natuurlijk). Er wordt niet zo op gelet. Tijdens het eten niet iemand zien dansen, dat kan daarna bij de live muziek bij een show.

• bert, 20-07-2014 Rapporteren

eten bij aankomst 's avonds

Binnenkort gaan wij met vakantie in Arona Gran. Wij komen vrij laat aan, rond 23 uur. Kunnen wij dan nog een kleinigheid eten?

Ann Petitjean, 27-12-2014

Vier jaar geleden kregen wij op de kamer een prachtige koude maaltijd bij een aankomst na sluiting van het restaurant.

• jacobs natasja, 10-07-2014 Rapporteren

buiten eten

wij gaan einde deze maand kun je er buiten eten

Ann Petitjean, 27-12-2014

Niet bij ontbijt en diner. Wel tijdens de lunch, achter de zwembaden.

• har, 26-04-2014 Rapporteren

wie weet

26-4-2014 als je eigen drinken in de mini bar zet moet je dan betalen voor het gebruik daarvan (had zoiets gelezen) bvd dank gaat over arona hotel

Edith Slieker, 05-07-2014

Ze kijken hem elke dag na! Je kunt het aangeven dat je hem wilt huren maar geen idee wat het kost, er kunnen alleen kleine flesjes in.

• Esmee, 21-02-2014 Rapporteren

Is het rolstoel geschikt en hoe is de wifi?

Hoi, ik ga met mijn ouders op vakantie waarschijnlijk naar dit hotel. En als het allemaal lukt willen we ook mijn opa en oma meenemen. Alleen mijn opa is niet zo mobiel meer en daarom wilde mijn vader hem wel in een rolstoel duwen. Maar is het Arona Gran hotel wel geschikt voor rolstoelen? En de omgeving / het strand? Verder had ik nog een vraag voor mijn vader, hij wil wifi op de kamer, ik begrijp dat het geld kost, dit is verder ook geen probleem. Maar hoe is de kwaliteit van deze wifi? Wij hebben ook wel eens gehad dat het totaal niet werkte. Dit is wel noodzakelijk aangezien mijn vader zijn bedrijf moet onderhouden. Alvast bedankt!!

wilfredknipping, 25-08-2014

hotel is zeer geschikt voor rolstoelen, ik weet echter niet hoe de kamers hiervoor zijn. In een van de winkels in het hotel kun je zelfs elektrische rolstoelen huren. (van euro 85,00 tot 100,00 per week). Ik weet niet of dat je dit van tevoren kunt reserveren. met de rolstoel kun je tot het zwembad komen en van het zwembad is er naar de boulevard ook nog een extra lift. In de hal zijn stopcontacten om de rolstoel op te laden. Wifi is er gratis in de hal.

Edith Slieker, 05-07-2014

Nou het stikte van de bejaarden met hun rollators en scootmobiels dus bij uitstek geschikt. Strand is heel eind lopen dus dat kan ik niet zeggen Wifi durf ik niet te zeggen, bij mij viel hij heel vaak uit erg iri maar mss omdat ik pre paid heb en ik had het niet op de kamer.