Appartement Reveron

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag23°15°
Appartement Reveron

We hebben een aantal aanbieders voor Reveron voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Reveron in het Nederlands

Hier slechts 1 nacht geslapen omdat mijn eigen appartement 'overvol' zat. Goed bevallen, vriendlijke mensen en rustig hotel, vast aan het oude centrum van Los cristianos, 200 meter van het busstation. Vanaf Lijn 111 binnen kwartier vanaf luchthaven.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Reveron in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Reveron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.