Appartement PrimeSelect Los Alisios

Appartement
Appartement PrimeSelect Los Alisios
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor PrimeSelect Los Alisios voor je op een rij gezet:

40 reviews over Appartement PrimeSelect Los Alisios in het Nederlands

Zeker de moeite waard!

Elias & Evelien
2-9-2018

Hotel is zeer goed gelegen! Ook de apartementen waren heel mooi, waarbij we niet de traditionele ingang hadden in een gang, maar langs het terras met een poortje, wat het uniek en leuk maakt. Het eten was heel lekker en gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijk, zowel aan de receptie als bij het eten.

Een absolute aanrader!

Super!

Inge
31-7-2018

Ben hier nu met vriendin en twee kinderen (8 en 10). 20 min rijden vanaf vliegveld. Heerlijk appartement met twee verdiepingen. Schoon, ruim, nette keuken en 3 badkamer voor vier personen. Alles strak onderhouden. Zwembad iets wat klein. Redelijk wat trappen op het terrein. Bedjes bij zwembad snel op. Loopt binnen vijf min naar grote supermarkt. Binnen tien min strand. Veel leuke winkels en restearants in de buurt. Personeel vriendelijk en werken hard.

Heerlijke relaxte week gehad

B. Meijer
20-5-2018

Ruime, schone appartementen. Vriendelijk personeel , voor mensen slecht ter been...... Veel traplopen. Er zijn veel hoogte verschillen in het complex. Maar al met al, ik zou er zo terug gaan

Prima hotel

Ton van de Biezen
16-10-2017

Je moet veel trappen op en neer om bij de eetzaal te komen moesten wij 90 treden lopen. Voor ouderen geen aanrader.

Het appartement was super heel groot en mooi.Het restaurant was prima heerlijk eten en vriendelijk personeel. Bij de receptie mag het personeel wel wat vriendelijker zijn. Zwembad was prima en ook een shuttle-bus naar het strand. Prima te doen.

Prima uitvalsbasis

Familie Berendsen
28-7-2017

Ruim appartement met 3 badkamers over 2 verdiepingen, echter vlak boven de soms luidruchtige animatie. Wel weer zo goed geïsoleerd dat met de schuifpui dicht weinig geluid hoorbaar was. Goed te lopen naar het strand/centrum of met het gratis hotelbusje heen om 10 of 11 u en terug om 15 of 17 u. Goed en goedkoop Thais eten bij Thai Cafe Song: bij de rotonde links en dan eerste straat rechts. Goede supermarkt Dial Prix: bij de rotonde links en tweede straat rechts. Grote bonus: bij vertrek na 12 u gratis gebruik van handdoeken en douche zodat je nog lekker kan zwemmen en zonnen.

Best oké..

Cor
22-7-2017

Afgelopen week weer terug gekomen uit Los Alisios waar we 13 dagen hebben gezeten.We hebben er een heerlijke vakantie gehad, na een paar jaar op de Griekse eilanden merk je wel dat Tenerife toch wat meer ontwikkeld is.

Wij hadden een 3-kamer appartement met 3 badkamers en dat was echt prachtig.Toch was niet alles goud wat er blinkt dus hier even de plussen en minnen;

Plussen:- Prachtig appartement.- Vriendelijke en hulpvaardige mensen.- Eten in het restaurant was goed en goed betaalbaar.- Tenerife is erg mooi.- Heerlijk zwembad.

Minnnen:- Strand is te ver om te lopen dus een auto is echt nodig.- Te veel Engelsen die onder de plakplaatjes zitten met bijbehorend gedrag.- Jammer dat er geen airco in de appartementen zit want aan de ventilatoren heb je niks.- Het eeuwige handdoekje leggen waar niks aan gedaan wordt ondanks dat in de huisregels staat dat het niet mag. Als je handdoek niet voor achten ligt dan heb je geen plek.- Erg druk op Tenerife, het was soms bijna onmogelijk om je auto bij het strand te parkeren.- Je terras is niet afgeschermd van je buurtjes dus je zit wel elkaar wel aan te kijken.

Uiteindelijk wel positief over Los Alisios en een heerlijke vakantie gehad.Wij gaan zeker nog een keer terug naar Tenerife maar dan zou ik eens kijken in Adeje en een stuk dichter bij het strand willen zitten.

Heerlijk eten, mooie gerenoveerde kamers

Stefhan
12-6-2017

Wij zijn een gezin met twee jonge kinderen, 0 en 1 jaar oud. Wij verbleven in juni in dit hotel en het is ons heel goed bevallen! Prachtige kamers, leuk zwembad en heerlijk eten (vooral de lunch en het avondeten). Elke dag gevarieerd, vers en warm. De snacks stellen niet zo veel voor. En de drankjes bij de poolbar zijn prima. Eén kanttekening voor jonge gezinnen, de waterspeelplaats is nog lang niet klaar.

Topverblijf!

Ton
4-6-2017

Wij (stel van twee eind twintigers) zijn eind mei een weekje verbleven in dit complex. Splinternieuwe kamer, ruime slaapkamer, luxe badkamer en relatief groot balkon. Het zwembad is inderdaad aan de kleine kant, gelukkig was het tijdens ons verblijf redelijk rustig.

Vriendelijke en behulpzame receptionisten, schoonmakers en horeca medewerkers. Het ontbijt was prima; geen topkwaliteit, maar wat wil je. De eigen supermarkt is erg beperkt en echt voor broodnodige zaken handig.

De zee ligt op zo'n 10 minuten lopen, dus waar al die negativiteit vandaan komt begrijp ik niet. Houdt wel rekening met erg steile wegen op de terugwandeling naar het complex. Dit is iets afgelegen, maar gekeken naar de drukte en de Engelse invloeden in Los Christianos en vooral Las Americas was dit voor de perfecte keuze!

Diverse winkels, een supermarkt en het busstation op loopafstand en erg goedkope taxi's.

Conclusie: voor weinig geld erg genoten! Wij komen terug!

Aanrader!

Familie Dekker
14-5-2017

Wij hadden groot appartement met drie badkamers(!) met regendouches en ligbad, grote en moderne keuken en twee balkons. Schoon en net interieur, zachte bedden, schoonmaak vrijwel elke dag. Vriendelijk personeel. Zwembad prima, geen bedjesoorlog. Broodjesservice kan beter, vaak net niet genoeg broodjes. Weinig animatie, wel rustig daardoor, maar zou leuk zijn als er ietsje meer zou zijn. Veel Engelse gasten. Het strand ligt wel wat verder, Los Cristianos is wel gezellige badplaats, leuke winkeltjes en restaurants! Dolfijnentocht is ook aanrader!

Nog nooit zo een mooi appartement gehad!

Ashley Kuijpers
5-5-2017

In juni 2016 naar dit appartementencomplex geweest. De prijs was 300 euro pp voor 8 dagen. Hebben al veel appartementen gehad in verschillende landen maar dit nog nooit meegemaakt. Het was helemaal vernieuwd en ontzettend mooi en groot! Iedere dag netjes schoongemaakt en al het keukengerei was aanwezig wat je nodig zou moeten hebben in een appartement! Het zwembad was groot genoeg en dagelijks werd dit goed onderhouden! De ligging van de boulevard lag wat verder weg maar dit werd perfect opgelost met een bus die je kwam oppikken aan het hotel en later op de dag weer terugbracht! De receptioniste was ook heel vriendelijk en wanneer je iets vroeg gaf ze je ontzettend veel informatie waardoor je je echt welkom voelde! Hier komen we zeker terug!

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PrimeSelect Los Alisios in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PrimeSelect Los Alisios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.