Appartement
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor PrimeSelect Los Alisios voor je op een rij gezet:

42 reviews over Appartement PrimeSelect Los Alisios in het Nederlands

Middelmaat

JP,
14-1-2019

Met 3 incl. dochter van 11 in Juli 2018 15 dagen in dit appartementen complex.

Ervaring door de jaren heen is wel dat feed back in hoog of laagseizoen enorm kan uitmaken in de beleving, afin pluspunten zijn: Prima en ruim appartement dito voorzieningen !, locatie is wat remote maar prima te lopen of zoals wij regelmatig deden met de huurauto de berg af en parkeren bij strand. Van belang is dus dat de route van boulevard naar appartement direct omhoog gaat (vlg mijn meter plm 65 meter hoogte verschil op totaal), maar best te doen. Gezien de drukte binnen complex is zwemmen op toptijden niet te doen (te klein zwembad voor aantal kamers), Engels is voertaal en gaat tot laat in de nacht door, Scheeuwende kinderen en dronken ouders rond middernacht (sorry kan het niet mooier maken). Appartementen aan de weg kant zitten langs een doorgaande weg waar enorm bult herrie vanaf komt. Formeel mag je hier 30, 80 is de norm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het is er goed vertoeven !

Fam van den Abbeelen,
26-12-2018

We zijn hier voor de tweede keer geweest, het is een mooi complex met aardige mensen die er werken, alles word super bijgehouden.

Je kunt overal goed eten in de buurt vlak bij het strand.

Het enige waar we tegenaan liepen is dat er van 8.30 tot 18.00 met hak hamer machines en vrachtverkeer en heel veel stof achter het complex volop gewerkt word een hoop kabaal, dus een rustige vakantie was het niet. Dit is echt een min punt, maar daar kan het complex ook niks aan doen, nogmaals daar valt niks op aan te merken.

Gereisd met partner in december 2018

Zeker de moeite waard!

Elias & Evelien,
2-9-2018

Hotel is zeer goed gelegen! Ook de apartementen waren heel mooi, waarbij we niet de traditionele ingang hadden in een gang, maar langs het terras met een poortje, wat het uniek en leuk maakt. Het eten was heel lekker en gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijk, zowel aan de receptie als bij het eten.

Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super!

Inge,
31-7-2018

Ben hier nu met vriendin en twee kinderen (8 en 10). 20 min rijden vanaf vliegveld. Heerlijk appartement met twee verdiepingen. Schoon, ruim, nette keuken en 3 badkamer voor vier personen. Alles strak onderhouden. Zwembad iets wat klein. Redelijk wat trappen op het terrein. Bedjes bij zwembad snel op. Loopt binnen vijf min naar grote supermarkt. Binnen tien min strand. Veel leuke winkels en restearants in de buurt. Personeel vriendelijk en werken hard.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijke relaxte week gehad

B. Meijer,
20-5-2018

Ruime, schone appartementen. Vriendelijk personeel , voor mensen slecht ter been...... Veel traplopen. Er zijn veel hoogte verschillen in het complex. Maar al met al, ik zou er zo terug gaan

Gereisd met partner in mei 2018

Prima hotel

Ton van de Biezen,
16-10-2017

Je moet veel trappen op en neer om bij de eetzaal te komen moesten wij 90 treden lopen. Voor ouderen geen aanrader.

Het appartement was super heel groot en mooi.Het restaurant was prima heerlijk eten en vriendelijk personeel. Bij de receptie mag het personeel wel wat vriendelijker zijn. Zwembad was prima en ook een shuttle-bus naar het strand. Prima te doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima uitvalsbasis

Familie Berendsen,
28-7-2017

Ruim appartement met 3 badkamers over 2 verdiepingen, echter vlak boven de soms luidruchtige animatie. Wel weer zo goed geïsoleerd dat met de schuifpui dicht weinig geluid hoorbaar was. Goed te lopen naar het strand/centrum of met het gratis hotelbusje heen om 10 of 11 u en terug om 15 of 17 u. Goed en goedkoop Thais eten bij Thai Cafe Song: bij de rotonde links en dan eerste straat rechts. Goede supermarkt Dial Prix: bij de rotonde links en tweede straat rechts. Grote bonus: bij vertrek na 12 u gratis gebruik van handdoeken en douche zodat je nog lekker kan zwemmen en zonnen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Best oké..

Cor,
22-7-2017

Afgelopen week weer terug gekomen uit Los Alisios waar we 13 dagen hebben gezeten.We hebben er een heerlijke vakantie gehad, na een paar jaar op de Griekse eilanden merk je wel dat Tenerife toch wat meer ontwikkeld is.

Wij hadden een 3-kamer appartement met 3 badkamers en dat was echt prachtig.Toch was niet alles goud wat er blinkt dus hier even de plussen en minnen;

Plussen:- Prachtig appartement.- Vriendelijke en hulpvaardige mensen.- Eten in het restaurant was goed en goed betaalbaar.- Tenerife is erg mooi.- Heerlijk zwembad.

Minnnen:- Strand is te ver om te lopen dus een auto is echt nodig.- Te veel Engelsen die onder de plakplaatjes zitten met bijbehorend gedrag.- Jammer dat er geen airco in de appartementen zit want aan de ventilatoren heb je niks.- Het eeuwige handdoekje leggen waar niks aan gedaan wordt ondanks dat in de huisregels staat dat het niet mag. Als je handdoek niet voor achten ligt dan heb je geen plek.- Erg druk op Tenerife, het was soms bijna onmogelijk om je auto bij het strand te parkeren.- Je terras is niet afgeschermd van je buurtjes dus je zit wel elkaar wel aan te kijken.

Uiteindelijk wel positief over Los Alisios en een heerlijke vakantie gehad.Wij gaan zeker nog een keer terug naar Tenerife maar dan zou ik eens kijken in Adeje en een stuk dichter bij het strand willen zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk eten, mooie gerenoveerde kamers

Stefhan,
12-6-2017

Wij zijn een gezin met twee jonge kinderen, 0 en 1 jaar oud. Wij verbleven in juni in dit hotel en het is ons heel goed bevallen! Prachtige kamers, leuk zwembad en heerlijk eten (vooral de lunch en het avondeten). Elke dag gevarieerd, vers en warm. De snacks stellen niet zo veel voor. En de drankjes bij de poolbar zijn prima. Eén kanttekening voor jonge gezinnen, de waterspeelplaats is nog lang niet klaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Topverblijf!

Ton,
4-6-2017

Wij (stel van twee eind twintigers) zijn eind mei een weekje verbleven in dit complex. Splinternieuwe kamer, ruime slaapkamer, luxe badkamer en relatief groot balkon. Het zwembad is inderdaad aan de kleine kant, gelukkig was het tijdens ons verblijf redelijk rustig.

Vriendelijke en behulpzame receptionisten, schoonmakers en horeca medewerkers. Het ontbijt was prima; geen topkwaliteit, maar wat wil je. De eigen supermarkt is erg beperkt en echt voor broodnodige zaken handig.

De zee ligt op zo'n 10 minuten lopen, dus waar al die negativiteit vandaan komt begrijp ik niet. Houdt wel rekening met erg steile wegen op de terugwandeling naar het complex. Dit is iets afgelegen, maar gekeken naar de drukte en de Engelse invloeden in Los Christianos en vooral Las Americas was dit voor de perfecte keuze!

Diverse winkels, een supermarkt en het busstation op loopafstand en erg goedkope taxi's.

Conclusie: voor weinig geld erg genoten! Wij komen terug!

Gereisd met partner in mei 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PrimeSelect Los Alisios in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PrimeSelect Los Alisios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.