Appartement Labranda Oasis Mango

AppartementWeer vandaag25°18°
Appartement Labranda Oasis Mango
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Oasis Mango voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Labranda Oasis Mango in het Nederlands

Ja, het is schoon, ruim en het personeel is vriendelijk. Maar wat het voor ons toch minder prettig maakte was de extreme gehorigheid. We zijn een keer van appartement veranderd omdat we jonge mensen naast ons hadden, die op zich niets bijzonders deden, behalve dat ze er andere slaaptijden op nahielden. Je hoort ALLES en HARD. Dit maakt het voor een gezin (ik was er met mijn dochter van 10) minder geschikt. Ik heb de beheerder gevraagd of het geen goed idee is om gezinnen bij elkaar te huisvesten, maar hij ziet hier weinig in.

Als je hier niet aan hecht is het een prima verblijf. Bereid je wel voor op een lange wandeling heuvelop. Overigens heb je op het balkon na de middag geen zon meer.

Paar jaar terug al geweest

Rudi
27-4-2007

Paar jaar terug al geweest. Luxe en nette appartementen met zeer goede schoonmaak. Is een aantal jaren niet te boeken geweest door anderen dan Scandinaviers. Nu blijkbaar weer wel. NIET geschikt voor slecht ter been. Veel trappenen ver van strand. Weinig horeca in de buurt dus wel rust, voor goed eten is het ff lopen. Leuk zwembad.

Pris kwalitiet was goed, ook niet echt super voor kids.

Mooi complex, vriendelijk personeel

Mart
    23-4-2007

Mooi complex, vriendelijk personeel.

Ruime appartementen, schoon, groot balkon. Lekker rustig en gezellig.

Weinig nederlanders, veel scandinaviërs.

Helaas redelijk ver van strand en boulevard. Bovendien ligt het bergop, naar het strand geen probleem, terug een behoorlijke klim. Voor een paar euro brengt de taxi je en er gaat ook een paar keer per dag een hotelbusje op en neer.

Mooie ruim opgezette appartementen

...
      15-3-2006

Mooie ruim opgezette appartementen. Wij zaten in een 3-kamer app boven op de berg. Super groot terras met uitzicht op zee. Alles nog nieuw. Lekker fris en schoon. Service was prima, leuk zwembad met terras. Kleinschalig opgezet. 24-uur receptie. 20 minuten lopen maar boulevard. Terug moet je de berg opklimmen. Er is een busje van het complex wat je naar het strand rijdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Labranda Oasis Mango in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Labranda Oasis Mango zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Labranda Oasis Mango scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.