Hotel H10 Big Sur

8.2Fantastisch

Spanje, Tenerife, Los Cristianos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 763p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

293 reviews over Hotel H10 Big Sur

• 2019
    8Fam Groen20-07-2019

Viel tegen

Big Sur is van binnen echt een heel mooi hotel, staat op een prachtig punt op de boulevard. Het personeel is heel vriendelijk. De kamer was vrij klein, de badkamer ook, maar er stond van alles van shampoo tot tandenborstel. Wel heel gehorig, vooral de deuren die klappen dicht, vooral in de nacht. En veel herrie van renovatie van kamers, en de hele week slijpmachine en drilboor op de boulevard die wordt gerenoveerd, vreselijk. Het zwembad is mooi maar geen sfeer, heel erg Zen allemaal, geen animatie, alleen 2x yoga op een surfplank, wij hebben 2 weken op het strand gelegen. Het restaurant is mooi, je kan binnen en buiten eten, buiten zie je de zee, prachtig. Het ontbijt is super, het avondeten viel tegen, wat er staat is goed, maar bij de warme gerechten weinig keus, had voor zo"n duur hotel beter verwacht. S"avonds 1 uur een zanger, de muziek staat dan weer knetterhard. Voor ons de volgende keer een ander hotel, of appartement.

Ana Pérez (Reception), Directora, 22-07-2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om met ons over je ervaringen te schrijven. We zijn blij te weten dat u de meeste van onze faciliteiten leuk vindt. Wat betreft de werken, het is onze wens om onze faciliteiten te verbeteren, we hebben een aantal werken geïnitieerd in de badkamers op de derde verdieping, waarbij de badkuip veranderd werd voor inloopdouches, zeer vaak voorgesteld en gevraagd door onze vaste gasten. Met vriendelijke groeten, we hebben al het mogelijke gedaan om ervoor te zorgen dat het geluidsniveau binnen de perken blijft, om de rust van onze gasten niet te verstoren, we betreuren het als u enig ongemak ondervindt. Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juli 2019

• 8M.T.M.(Tom) Bozelie30-06-2019

nu voor de 3e keer hier vakantie gevierd!! perfect

uitstekend hotel, prettige service, restaurant ruime keuze, goede kwaliteit

Ana Pérez (Reception), Directora, 04-07-2019

Geachte heer Bozelie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om over je ervaringen te schrijven. We zijn blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Spitzy19-04-2019

Super!

Goed hotel met vriendelijk personeel. Niet te groot en adults only. Elke avond life musice

Ana Pérez (Reception), Directora, 20-04-2019

Beste Spitzy familie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren op je ervaringen. We hopen je snel te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in april 2019

• 8Iet15-04-2019

Goed verzorgde en fijne plek om te relaxen!

Net hotel, schone kamers, prima buffet in de ochtend en avond. Mogelijkheid om aan activiteiten mee te doen en iedere avond een optreden. Onze kamer was aan de kleine kant, zonder bad helaas. Hotel ligt dichtbij een drukbezocht en toeristisch strand en boulevard. Dit merk je echter niet binnen de muren van het hotel. Prima zwembad, met warm water.

Ana Pérez (Reception), Directora, 18-04-2019

Geachte gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om over je ervaringen te schrijven. Dit is belangrijk voor ons en helpt ons om voor u te verbeteren. Geef aan dat we altijd beschikbaar zijn bij de receptie om u te helpen uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. We hopen je snel te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in april 2019

• 8Loes18-01-2019

Heerlijk

Fijn Hotel prima keuken .heerlijk rustig gelegen,aan de boulevard .aan de haven en strand en ook nog eens zonder kinderen,daar is ook niet op gerekend.

Ana Pérez (Reception), Directora, 25-01-2019

Geachte Loes, Bedankt voor het nemen van uw tijd om uw opmerkingen te schrijven. We zijn blij dat je een fijne vakantie bij ons hebt doorgebracht en we hopen je snel hier te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Mw uytterhoeven28-11-2018

Dit hotel is zeker aan te raden

Kleinschalig hotel op prima ligging,rustig en toch vlakbij strand en centrum Waren hier al voor de zesde keer en hebben opnieuw genoten van het lekker eten, het vriendelijk personeel en de ruime comfortabele kamer met mooi uitzicht.hadden wel wat lawaaihinder van werken op de boulevard maar dat is uiteraard tijdelijk

Ana Pérez, Directora, 21-12-2018

Geachte mevrouw uytterhoeven, Hartelijk dank voor uw opmerkingen over uw ervaringen. We zijn blij om te weten dat uw verblijf bij ons goed is geweest. We hopen dat we elkaar wederom pronot zien. Een geweldige groet,

Gereisd met partner in november 2018

• 7Merle30-09-2018

Vast en zeker betere opties beschikbaar

Rustige kamer met prima standaardvoorzieningen. De ontvangstkamer is prachtig. De omgeving was prima, buiten de drukte maar wel snel op te zoeken. Minder goed is dat de kamer verouderd was en op bepaalde plekken lagen haren en was het vies. Vaste 'stam'gasten ontvangen hier een voorkeursbehandeling en er enorm handoek-gelegd wordt aan het zwembad. Zou dit hotel zelf niet aanraden, zeker niet voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Ana Pérez (Reception), Directora, 02-10-2018

Beste Marle, Bedankt voor uw reactie, dit zal ons helpen verbeteren voor al onze klanten. We hopen dat je een goede terugkeer naar huis hebt gehad. Groeten uit Tenerife,

Gereisd met partner in september 2018

• 9Linda27-09-2018

Genieten!

Goed hotel, erg mooi qua uiterlijk. Goede schoonmaak, goed en veelzijdig ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Elke avond een act of zanger/zangeres. Klein beetje gehorige kamer. Verder alleen maar lof.

Ana Pérez (Reception), Directora, 29-09-2018

Geachte mevrouw Linda, Heel erg bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij om te weten dat uw verblijf bij ons is zoals u had verwacht. We hopen je snel te zien voor Tenerife. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Tamara Rossingh15-08-2018

Fantastisch Hotel en Personeel!!

Gezellig en knus hotel. We zaten op de 7e verdieping met supermooi uitzicht op de zee en haven van Los Cristianos. De kamers zijn schoon en voorzien van een regendouche. Welke vraag je ook had aan het personeel, ze staan altijd voor je klaar. Het eten was genoeg keuze en bij het diner altijd warm, ook de livecooking is een aanrader. Overdag kan je ook een sportles nemen en al was ik alleen, de les ging wel door met dank aan Miko!!

Ana Pérez (Reception), Directora, 18-08-2018

Geachte mevrouw Rossingh,

Heel erg bedankt voor uw woorden.

We hopen dat uw verblijf bij ons is zoals u had verwacht.

We hopen je snel te zien op Tenerife.

Met vriendelijke groet,

Ana Pérez (Reception), Directora, 11-09-2018

Geachte mevrouw Rossingh, Heel erg bedankt voor je mooie woorden. We hopen dat uw verblijf bij ons is zoals u had verwacht en we hopen u snel te zien op Tenerife. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Elly10-07-2018

Heerlijke tijd gehad hier! Ik had een kamer op de eerste verdieping aan de achterkant van het hotel, met uitzicht op de bergen, prachtig! Als je een kamer aan de voorkant hebt heb je zeezicht, maar ook veel meer geluid (zwembad en animatie) Eten was heerlijk, voor ieder wat wils. Uit de bekende warmhoud- bakken maar elke avond was er een ander thema en werd er live gekookt. Alles zeer mindervalide vriendelijk en onwijs vriendelijk en hardwerkend personeel!! Animatie was ook gezellig elke avond. Locatie hotel was fantastisch, de deur uit en je staat op de boulevard en dus op het strand. Ik heb het meeste genoten van het dakterras op de bovenste verdieping. Top tijd gehad hier!!

Mamadou receptie, Directora, 15-07-2018

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om over je verblijf en ons hotel te praten. Dit helpt ons om de service elke dag te verbeteren en bovenal de ervaring die ze onze gasten bezorgen.   We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw kamer, het uitzicht en vooral het eten. Uw bericht wordt doorgegeven aan het personeel zodat zij hun werk kunnen herwaarderen. We hopen je snel weer te zien en bij H10 Big Sur Hotel Boutique.

Heel erg bedankt voor alles.

Met vriendelijke groet

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats