Appartement Costamar

12 reviews over Appartement Costamar in het Nederlands

Prettig verblijf in Costamar

Kitty
17-9-2016

In September hier geweest. Onze kamer was blijkbaar net verbouwd, nieuwe wc, nieuwe bedden en erg nette strakke badkamer. Zeer tevreden over prijs en kwaliteit. De rest van het gebouw wel wat verouderd maar faciliteiten als zwembad verder prima. Prima voor een niet al te luxe vakantie

Gereisd Met vrienden in september 2016

Naar tenerife ? doen!!! Costamar? never never

Y Boersma
6-1-2011

In heel mijn leven ontelbare appartementen en hotels gehad maar zo slecht als dit heb ik het van mijn leven nog niet gehad. Schoonmaken hebben ze nog nooit van gehoord,meubilair ,het is die naam geen eens waardig. Alles was te vies om aan te pakken.Dan dien je een klacht in bij de receptie..toch? Na het inchecken ook nooit meer gezien. Voor het zelfde geld kan je veel beter terecht

Gereisd Met vrienden in december 2010
2006

Heerlijke vak

Piet en Adrie
26-10-2006

Heerlijke vak. gehad, 2 wkn. zon en 28 gr. Ligging goed, ong. 15 min. lopen naar zandstrand voorbij de haven. Zwembad met zout water bij complex, geweldig en superschoon. Vriendelijk personeel, inrichting is aan vervanging toe, vooral de meubelen en de matrassen. Service goed, wij kregen desgevraagd schone dekens en aanvullend glaswerk direkt bij aankomst. Uitzicht vanaf de 5de verdieping over zee grandioos. Verder is dit app. Spaans schoon ! d.w.z. niet in de hoekjes kijken. Wij hadden geen last van ongedierte !

Gereisd Met partner in oktober 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Costamar voor je op een rij gezet:

we hebben opzich een goede vakantie gehad maar we lagen we

van den Broek
7-8-2006

we hebben opzich een goede vakantie gehad maar we lagen overal ver van af, we hebben heel veel moeten lopen terwijl er op stond dat we dicht bij t centrum lagen. dat vonden we echt een minpunt van de vakantie. en er werd rondom nieuwe appartementen en hotels gebouwd hadden we veel last van. kortom geen geweldige liggen. het enigste wat we goed vonden was het uitzicht over zee omdat we op de 6e verdieping zaten.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel! De vakantie van me leven heb ik hier gehad

Cor Hellens
12-2-2006

Super hotel! De vakantie van me leven heb ik hier gehad. Kamer waren goed en erg netjes. In de zomer ga ik er weer heen. Een dikke aanrader mensen

Gereisd Anders in februari 2006
2005

Wat een troep is het daar

Els
6-9-2005

Wat een troep is het daar. De schimmel in de badkamer was verschrikkelijk, in de keuken kon de koelkast niet onder het aanrecht dus stond hij ervoor midden in de keuken.Kakkerlakken in de buurt vooral 's nachts. Ik begrijp nog steeds niet dat ik geen nachtmerries heb gehad. Overal ver vandaan. Doordat het zo afgelegen lag ook veel lugubere types in de buurt. Maar...de schoonmaak was wel goed en de tuinmannen deden erg goed hun best. Het is een schande dat ze zoiets aanbieden.

Gereisd Anders in september 2005

Wij waren van 10 tot 17 juni 2005 in Costamar te gast en

Kap en Gerrie
1-7-2005

Wij waren van 10 tot 17 juni 2005 in Costamar te gast en gingen met knikkende knieen er naar toe vanwege onderstaande reacties Maar een maal ter plaatse dachten we wat een onzin die verhalen allemaal het was er netjes en vriendelijk personeel en een prima onderkomen We zaten lekker hoog en een prachtig uitzicht en hebben er erg genoten en komen zeker weer terug in costamar We hebben er een prachtige week gehad

Gereisd Anders in juli 2005

Dit hotel is (nu nog, want er wordt gebouwd) het laatste

Pauline
17-6-2005

Dit hotel is (nu nog, want er wordt gebouwd) het laatste hotel van de boulevard en daardoor rustig gelegen. Wij hebben helemaal geen last gehad van kakkerlakken of iets dergelijks en de liften waren volgens mij net nieuw. De inrichting is inderdaad eenvoudig, maar alles ziet er netjes uit. Het zwembad en kinderbadje waren erg schoon en netjes. Wij zaten op de 10e verdieping en hadden uitzicht op de zee, haven en boulevard wat werkelijk fantastisch was. Costamar is inderdaad verder van het centrum gelegen dan de aangegeven 500 meter en het stand dat op 50 meter is gelegen heeft alleen maar rotsen. Een mooi strand ligt net voorbij de haven en is een half uur lopen. Wij hebben er in ieder geval een heerlijke week gehad.

Gereisd Anders in Fri Jun 17 2005 16:02:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Costamar heeft een ideale ligging! De kamers aan de hebben

S.H.Luttikhuizen
8-1-2005

Costamar heeft een ideale ligging! De kamers aan de havenzijde hebben een groots uitzicht. Het avondzicht is subliem. Hoe hoger hoe mooier. Overigens is het een wat shabby complex, niet meer van deze tijd. Het is echt iets voor de visueel ingestelden. Van ongedierte hebben wij weinig last gehad. De lift deed het steeds. De service was belabberd.

Gereisd Anders in Sat Jan 08 2005 23:01:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

heel slecht app

Stephan
27-8-2004

heel slecht app. veel last van kakkerlakken je moest echt uitkijken waar je liep.de schoonmaak van de kamers stelt niks voor ze halen je afvalbak leeg en ´vegen´ de kamer. de afstand naar het centrum was ver lopen. het uitgaansleven van los cristianos is erg saai. alleen op zaterdag is het druk

Gereisd Anders in augustus 2004

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Costamar in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Costamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.