Tijdelijk €25 aanbetaling

Coral Los Alisios

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Coral Los Alisios voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 50 reviews

• Recreatieruimte
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Coral Los Alisios

• 5tom westdijk04-02-2023

Geen 4 sterren waard

Hotel is erg verouderd en gehorig,tv werkte niet,maar goed je bent op vakantie,bedden totaal niet comfortabel,personeel doet enorm zijn best daar ligt het niet aan,maar het ontbijt is ontzettend eentonig,uitgedroogd ei,spek en met wat geluk wat kaas... Zwembad veel te klein voor aantal gasten,all inn hebben we gelukkig niet gedaan,daar je voor alles zou moeten bij betalen. 1 keer en niet meer

• 10Ruimte
  • 8Speicher31-08-2019

Super leuk appartementcomplex kleinschalig.

Super mooie gerenoveerde kamers. Als er iets is staan ze direct voor je klaar maakt niet uit waarvoor van het repareren van een buggy tot het regelen van een extra bed. Of als er iets is op de kamer. Ook het animation team is erg leuk mijn kids waren helemaal weg van ze!!! Het zwembad is ook niet groot maar voor ons ideaal in een oog opslag konden we onze kids goed in de gaten houden. Het enige nadeel is het lopen naar een supermarkt of het stadje is 7/ 10 minuten lopen met terug een hellende weg. Maar de taxi kost ook niet veel dus als je geen zin hebt om terug te lopen brengen ze je voor 4/5 euro weer terug.

• 7Rosa01-07-2019

Leuke vakantie gehad

Leuk appartement, goede service, de Nederlandse mevrouw die er werkt is ook erg behulpzaam en makkelijk om in het Nederlands iets te vragen!

De kamers waren ruim, alleen de vloer was erg vies, alleen met een stofwisser overal omheen gegaan, Verder wel schoon, ze komen niet elkedag schoonmaken.

Het appartement ligt erg afgelegen van leuke winkels, als je echt wilt winkelen zou je met de taxi moeten. Wel is er in de buurt een supermarkt.

Het zwembad betreft, heel erg koud, niet kunnen zwemmen.. Ook de stoeltjes waren allemaal al om 9u bezet of handdoeken opgelegd.. Vooral in de zomer vakantie denk ik dit zwembad echt te klein is.

Verder hebben wij een leuke vakantie gehad in dit appartement.

• 8Opa Peter01-05-2019

Geweldig

Er is hoogteverschil. In wandelpaden en door trappen. Dat kan voor mensen die slecht ter been zijn problemen opleveren. Intern is er een lift. Een mooi appartementengebouw. Goed onderhouden, en vooral: door vriendelijk personeel. Leuk voor jongelui, mijn kleinzonen. Zwembad en Poolbiljart. Het eiland is een plaatje met heel veel te zien. Tip: ga de zee op. Huur een auto. Wandel over de boulevard. Bekijk de hoofdstad en beklim de Teide. Wij boekten een onbijt bij het verblijf. Te kwalificeren als compleet en uitstekend. Minder was een ervaring met het restaurant bij het zwembad. Al met al een zeer goede vakantie ervaring.

• 9william17-04-2019

fantastisch

centraal gelegen,dicht bij winkels en bushaltes

• 9charissa14-03-2019

Fantastisch!! Wij gaan zeker terug naar tenerife.

Appartement was super schoon. Dames van de schoonmaak doen goed hun best. Apparatuur in het app was als nieuw. (koffie app, magnetron e.d) wij zaten op de begane grond aan het zwembad, ideaal met de kinderen. supermarkt ligt op loopfstand. Bij laat vertrek mag je gebruik maken van de douches , erg fijne service. Kortom wij waren dik tevreden. Tenerife zelf is erg mooi en schoon. Mooie beplanting langs de weg. Taxi 's zijn ook niet duur. werken met meter. Lange boulevard met diverse eet en drink gelegenheden. Diverse mooie strandjes/baaitjes.

• 6JP14-01-2019

Middelmaat

Met 3 incl. dochter van 11 in Juli 2018 15 dagen in dit appartementen complex. Ervaring door de jaren heen is wel dat feed back in hoog of laagseizoen enorm kan uitmaken in de beleving, afin pluspunten zijn: Prima en ruim appartement dito voorzieningen !, locatie is wat remote maar prima te lopen of zoals wij regelmatig deden met de huurauto de berg af en parkeren bij strand. Van belang is dus dat de route van boulevard naar appartement direct omhoog gaat (vlg mijn meter plm 65 meter hoogte verschil op totaal), maar best te doen. Gezien de drukte binnen complex is zwemmen op toptijden niet te doen (te klein zwembad voor aantal kamers), Engels is voertaal en gaat tot laat in de nacht door, Scheeuwende kinderen en dronken ouders rond middernacht (sorry kan het niet mooier maken). Appartementen aan de weg kant zitten langs een doorgaande weg waar enorm bult herrie vanaf komt. Formeel mag je hier 30, 80 is de norm.

• 8Fam van den Abbeelen26-12-2018

Het is er goed vertoeven !

We zijn hier voor de tweede keer geweest, het is een mooi complex met aardige mensen die er werken, alles word super bijgehouden. Je kunt overal goed eten in de buurt vlak bij het strand. Het enige waar we tegenaan liepen is dat er van 8.30 tot 18.00 met hak hamer machines en vrachtverkeer en heel veel stof achter het complex volop gewerkt word een hoop kabaal, dus een rustige vakantie was het niet. Dit is echt een min punt, maar daar kan het complex ook niks aan doen, nogmaals daar valt niks op aan te merken.

• 8Elias & Evelien02-09-2018

Zeker de moeite waard!

Hotel is zeer goed gelegen! Ook de apartementen waren heel mooi, waarbij we niet de traditionele ingang hadden in een gang, maar langs het terras met een poortje, wat het uniek en leuk maakt. Het eten was heel lekker en gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijk, zowel aan de receptie als bij het eten.

Een absolute aanrader!

• 8Inge31-07-2018

Super!

Ben hier nu met vriendin en twee kinderen (8 en 10). 20 min rijden vanaf vliegveld. Heerlijk appartement met twee verdiepingen. Schoon, ruim, nette keuken en 3 badkamer voor vier personen. Alles strak onderhouden. Zwembad iets wat klein. Redelijk wat trappen op het terrein. Bedjes bij zwembad snel op. Loopt binnen vijf min naar grote supermarkt. Binnen tien min strand. Veel leuke winkels en restearants in de buurt. Personeel vriendelijk en werken hard.

Appartement Coral Los Alisios info

• DinerclubBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (6)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters