Appartement Checkin Bungalows Atlántida

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°23°
Appartement Checkin Bungalows Atlántida

6 tips over Appartement Checkin Bungalows Atlántida

R. Letschert, 5-4-2015
Appartementen (in ieder geval de 2 die ik heb gezien) dienen grondig te worden opgeknapt. Het gehele complex heeft achterstallig onderhoud.
j.luijckx, 25-12-2014
Ga beslist naar LOROPARQUE voor een acceptabele entreeprijs en verbaas je over de Super pinguinhal met rondlopende toeschouwersband, het fantastisch onderhoud van het gehele park..,voor slechts 4 Euro een hele dag parkeren.zeer attractieve zeeleeuwen, dolfijnen en orka show ( maar sla de papegaaienshow maar over, de dames van de show zijn attractiever dan de vogeltjes). Ga voor en na het bezoek eerst koffie drinken in het restaurantje links aan de overkant van de straat
Joyce, 15-1-2014

Ga de 'Teide by night' excursie doen, zoooo mooi!!

En als je kleine kinderen hebt: Aqualand & Jungle Park

Als je al iets oudere kinderen hebt: Loro Parque & Siam Park

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Bungalows Atlántida voor je op een rij gezet:

Monique, 25-11-2013
Een bezoek aan het loro parque in het noorden is zeker de moeite waard
van wijk, 27-7-2013
probeer een app. te bemachtigen dat wat hoger gelegen is zodat je van de prachtige omgeving kunt genieten, want is er zee mooi.
vanderBruggen, 3-6-2013
Ga lekker walvis/dolfijn spotten op zee, echt een aanrader!! Op Atlantida zou ik niet nog eens all inclusive boeken, we konden nooit naar de leuke restaurantjes op de boulevard, want dat was 'zonde'.