Appartement Checkin Bungalows Atlántida

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°15°
Appartement Checkin Bungalows Atlántida
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Bungalows Atlántida voor je op een rij gezet:

Laatste review

Checkin Bungalows Atlantida Los C. biedt waar voor zijn geld en ligt op een fijne locatie: een paar minuten lopen van zee, strand en boulevard. Prachtige wandelgebieden: een uurtje rijden. Het is niet de duurste accommodatie, dus moet je niet verwachten dat alles splinternieuw is, maar het werkt en er wordt gerenoveerd. Het bed (lits jumeaux) is fijn, de keuken goed uitgerust met pannen, servies, bestek etc. (geen zout, (af)wasmiddel oid,), de badkamer is oké en er is zelfs een bidet en een eigen wasmachine. (geen föhn) Er komt geregeld een schoonmaakster, handdoekservice is goed. Je kan meedoen aan aquagym, er wordt prettig yoga gegeven. Het personeel is heel behulpzaam. De sportzaal is (nov.'18) dicht. Minpuntje: we kregen een lawaaierig appartement, tussen zwembad en restaurant, terwijl we 'rustig' hadden ingevuld op de touroperator website. 's Nachts is het stil. Prima uitvalsbasis als je van zwemmen, wandelen en restaurantjes houdt!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

47 reviews over Appartement Checkin Bungalows Atlántida in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor goede prijs

Marjan,
14-11-2018

Heerlijk complex, genoten van alles.

CRG,
5-11-2018

Fijne locatie, vriendelijk personeel. Vraag wel om een gerenoveerd appartement en als je niet wilt klimmen vraag dan om begane grond. Eten was prima. Zowel ontbijt, lunch als diner. Genoeg keuze en er werd zeer regelmatig bijgevuld. En ja, een enkele kakkerlak over de vloer zien wandelen. Maar wat wil je dan in een warm land?! Gewoon negeren. Wij willen echt nog wel een keer terug. Wij hebben wel gekozen voor een huurauto voor de hele week zodat wij niet afhankelijk waren van vervoer. Onze medegasten kregen niet/veel te laat te horen hoe laat ze werden opgehaald. Dat stond op vrijdag middag (vertrek zaterdag morgen...) nog niet in het boek. Minpunt van de organisatie tot en met!

Airco is wel een must want erg warm binnen. En ja, dat kost extra. Maar dat was ons bij het reisbureau al gemeld. Dus dat was geen verrassing.

Virginia - Guest Relations, Community manager, 6-11-2018

Dear guest,

Thank you very much for taking your time to rate us and comment. As you probably noticed, we are currently working to improve and update our facilities for the near future. We are grateful to hear about our good staff, and our services.

We hope to see you back soon!

Best regards

Marcel Klaver,
30-10-2018

Geweldig complex, mooie moderne bungalows. Geweldig eten en super aardig personeel. En op loopafstand van het centrum en de boulevard aan de zee. Een echte aanrader. Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Virginia Guest Relations, Community manager, 6-11-2018

Hello Marcel,

Hello Sue and family,

Thanks for the score you gave us, we are pleased to know our staff made your stay pleasant. We are sure they enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay with us

We hope your next visit is not too far off!

Kind regards,

D-reizen

Viel alles mee na de vele negatieve reviews.

Saskia Kronenburg,
30-9-2018

Met nogal een dubbel gevoel vertrokken naar dit appartement. Sommige reviews liegen er niet om. Het is ons 100% meegevallen. We hadden een 4 pers app. We hadden een niet gerenoveerde kamer geboekt maar wel een geronoveerde kamer gekregen. Keurig allemaal. Geen ongedierte gezien. Wel wat brutale duiven maar die heb je in Amsterdam ook. Zwembadjes klein maar prima. De badmeester lag te slapen dus daar heb je niks aan en veel handdoekjes leggers. Dat is jammer. Verder wat gedateerd complex met veel trappen. Eten hadden we er niet bij maar zag er redelijk uit. Locatie is prima. Loopafstand strand en boulevard via een parkpad. Wij zaten in kamer 49 en 51. Buiten het hoofdseizoen.

Duur voor wat je krijgt!

Dhr van Zandvoort,
12-9-2018

Overweeg je een verblijf bij Check inn Atlantida denk even aan de volgende aandachtspunten: Wil je airco dan kost je bungalow meer, heb je geen moeite met zwerfkatten die over het balkon wandelen op zoek naar voedsel, boek je met ontbijt, kijk niet raar op als de kakkerlakken over de stoelen, langs het broodbeleg, over het koffie apparaat of tussen het fruit zitten. Lekker naar buiten met je bordje, kijk eerst of er niet een duif bezit neemt van de tafel om de kruimels op te pikken. Terwijl je geniet van je ontbijt wordt ondertussen de vloer schoongemaakt en met een beetje pech krijg je een natte mops over je voeten, wij hebben het echt meegemaakt. Wel voldoende wisseling van handdoeken echter schoonmaak was onvoldoende. Is dit alles geen probleem boek dan zeker.

De dames van de receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk, het park wordt stukje bij beetje opgeknapt, er is nog veel te doen.

Fijne vakantie!

Een beetje verlopen, maar op een charmante manier

Theo Vogel,
12-10-2017

voor wie niet goed ter been is, of zelfs een rolstoel gebruikt Niet Doen!!! Heel veel trappen en de rolstoelhellingen zijn erg stijl. er wordt op dit moment hier en daar gerenoveerd, maar de algemene indruk is wat verlopen. (verveloos houtwerk, gescheurde tegeltjes en zo) Wel keurig schoon. Zeer vriendelijk personeel en prima eten. Klein animatie team ( 1 dame). Veel engelsen. Ruime parkeer gelegenheid voor eventuele huurauto behalve op dinsdag en zondag vanwege nabij gelegen (toeristen)markt. Entertainment stelt 's avonds niet zo veel voor. veel one-man-karaoke-bands en de gebruikelijke slangen- , papegaaien en goochelshows. sfeer is echter zeer relaxed en gemoedelijk. Geen echte dress-code in het restaurant, maar in zwemkleding of zonder t-shirt word je vriendelijk maar resoluut geweigerd (Hulde!!!) Al met al: Als je door de wat gedateerde buitenkant heen kijkt een voortreffelijke accomodatie voor weekje canarische zonneschijn.

Tegenvaller

T.M.W. van Drunen,
29-7-2017

Erg verheugd op een leuk appartement, zeker voor de prijs!

Eerste dag helaas geconfronteerd met slecht werkende electriciteit, en hadden we een paar vrienden in de kamer onder de naam kakkerlak.

WiFi zijn wij ook erg ontevreden over.

Verder zijn wij er veel op uit getrokken en hebben we een goede vakantie om op terug te kijken!

Bij aan kost gelijk geklacht. Appartement voldoet nietnaan wat ze aanbieden. De foto's met werkelijkheid klopt van geen kanten. Douche levens gevaarlijk het koude water word kokend heet. De touroperator is al 8 dagen bezig om alles op te lossen maar doen helemaal niks. Ja €70,00 of excursie en dat is het tercompensatie meer niet. Heb dit nog nooit mee gemaakt bij een reisorganisatie. Meer mensen gesproken die verleden jaar zijn geweest wel 4!gezinnen. En zou uit hun reisaanbiedingen gehaald worden omdat het zo slecht was. En wat doen ze weer Aanbieden. Nooit meer met deze touroperator op vakantie

Fijn verblijf, aanrader!

Eric,
25-2-2017

Voor het boeken op Zoover gekeken en toch wat geschrokken van de negatieve reacties. Daarnaast lovende verhalen, heel zwart-wit, dus maar besloten te boeken. Nu inmiddels terug van een fijne vakantie vraag ik me af waar de negatieve verhalen helemaal over gaan. De appartementen zijn schoon, ook het sanitair, maar ietwat gedateerd. De linnenservice is frequent en hygiënisch. Het is er rustig en Atlantida ligt op loopafstand van het strand en het centrum. Het personeel is beleefd en aardig. De hoofdmoot van de medebewoners zij Nordics en Britten, niks mis mee. 's Avonds is er wat muziek van de Britse pensionado-tent verderop, en soms van een beach club verderop. Dit stopt stipt om middernacht. Kortom : we hebben hier een fantastisch verblijf gehad en raden iedereen Atlantici aan. Aan het management zou ik een renovatie van het sanitaire gedeelte aanbevelen.

Prima appartement, perfecte locatie

Margriet
3-4-2016

Het appartement en het gehele complex waren een beetje gedateerd, maar dat mocht de pret niet drukken. Het appartement was ruim en schoon, de bedden waren goed en het balkon was riant met de hele dag zon en ligbedjes. Het complex ligt in het gezellige Los Cristianos vlakbij de markt (dinsdag en zondag) en op steenworp afstand van de levendige boulevard met heel veel leuke winkeltjes, restaurantjes en terrasjes. De zwembaden waren niet bijzonder maar het strand is ook zoveel leuker en vlakbij. Tip: neem een superior appartement; deze zijn het beste gelegen en neem geen all inclusive; het restaurant is wat ongezellig en op de boulevard is keuze in overvloed.

Samengevat: we hebben het heerlijk gehad / zeker voor herhaling vatbaar.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Checkin Bungalows Atlántida in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Checkin Bungalows Atlántida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.