Appartement Checkin Bungalows Atlántida

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Appartement Checkin Bungalows Atlántida

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Bungalows Atlántida voor je op een rij gezet:

43 reviews over Appartement Checkin Bungalows Atlántida in het Nederlands

Duur voor wat je krijgt!

Dhr van Zandvoort
12-9-2018

Overweeg je een verblijf bij Check inn Atlantida denk even aan de volgende aandachtspunten: Wil je airco dan kost je bungalow meer, heb je geen moeite met zwerfkatten die over het balkon wandelen op zoek naar voedsel, boek je met ontbijt, kijk niet raar op als de kakkerlakken over de stoelen, langs het broodbeleg, over het koffie apparaat of tussen het fruit zitten. Lekker naar buiten met je bordje, kijk eerst of er niet een duif bezit neemt van de tafel om de kruimels op te pikken. Terwijl je geniet van je ontbijt wordt ondertussen de vloer schoongemaakt en met een beetje pech krijg je een natte mops over je voeten, wij hebben het echt meegemaakt. Wel voldoende wisseling van handdoeken echter schoonmaak was onvoldoende. Is dit alles geen probleem boek dan zeker.

De dames van de receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk, het park wordt stukje bij beetje opgeknapt, er is nog veel te doen.

Fijne vakantie!

Een beetje verlopen, maar op een charmante manier

Theo Vogel
12-10-2017

voor wie niet goed ter been is, of zelfs een rolstoel gebruikt Niet Doen!!! Heel veel trappen en de rolstoelhellingen zijn erg stijl. er wordt op dit moment hier en daar gerenoveerd, maar de algemene indruk is wat verlopen. (verveloos houtwerk, gescheurde tegeltjes en zo) Wel keurig schoon. Zeer vriendelijk personeel en prima eten. Klein animatie team ( 1 dame). Veel engelsen. Ruime parkeer gelegenheid voor eventuele huurauto behalve op dinsdag en zondag vanwege nabij gelegen (toeristen)markt. Entertainment stelt 's avonds niet zo veel voor. veel one-man-karaoke-bands en de gebruikelijke slangen- , papegaaien en goochelshows. sfeer is echter zeer relaxed en gemoedelijk. Geen echte dress-code in het restaurant, maar in zwemkleding of zonder t-shirt word je vriendelijk maar resoluut geweigerd (Hulde!!!) Al met al: Als je door de wat gedateerde buitenkant heen kijkt een voortreffelijke accomodatie voor weekje canarische zonneschijn.

Tegenvaller

T.M.W. van Drunen
29-7-2017

Erg verheugd op een leuk appartement, zeker voor de prijs!

Eerste dag helaas geconfronteerd met slecht werkende electriciteit, en hadden we een paar vrienden in de kamer onder de naam kakkerlak.

WiFi zijn wij ook erg ontevreden over.

Verder zijn wij er veel op uit getrokken en hebben we een goede vakantie om op terug te kijken!

Sunliner

Bij aan kost gelijk geklacht. Appartement voldoet nietnaan wat ze aanbieden. De foto's met werkelijkheid klopt van geen kanten. Douche levens gevaarlijk het koude water word kokend heet. De touroperator is al 8 dagen bezig om alles op te lossen maar doen helemaal niks. Ja €70,00 of excursie en dat is het tercompensatie meer niet. Heb dit nog nooit mee gemaakt bij een reisorganisatie. Meer mensen gesproken die verleden jaar zijn geweest wel 4!gezinnen. En zou uit hun reisaanbiedingen gehaald worden omdat het zo slecht was. En wat doen ze weer Aanbieden. Nooit meer met deze touroperator op vakantie

Fijn verblijf, aanrader!

Eric
25-2-2017

Voor het boeken op Zoover gekeken en toch wat geschrokken van de negatieve reacties. Daarnaast lovende verhalen, heel zwart-wit, dus maar besloten te boeken. Nu inmiddels terug van een fijne vakantie vraag ik me af waar de negatieve verhalen helemaal over gaan. De appartementen zijn schoon, ook het sanitair, maar ietwat gedateerd. De linnenservice is frequent en hygiënisch. Het is er rustig en Atlantida ligt op loopafstand van het strand en het centrum. Het personeel is beleefd en aardig. De hoofdmoot van de medebewoners zij Nordics en Britten, niks mis mee. 's Avonds is er wat muziek van de Britse pensionado-tent verderop, en soms van een beach club verderop. Dit stopt stipt om middernacht. Kortom : we hebben hier een fantastisch verblijf gehad en raden iedereen Atlantici aan. Aan het management zou ik een renovatie van het sanitaire gedeelte aanbevelen.

Prima appartement, perfecte locatie

Margriet
3-4-2016

Het appartement en het gehele complex waren een beetje gedateerd, maar dat mocht de pret niet drukken. Het appartement was ruim en schoon, de bedden waren goed en het balkon was riant met de hele dag zon en ligbedjes. Het complex ligt in het gezellige Los Cristianos vlakbij de markt (dinsdag en zondag) en op steenworp afstand van de levendige boulevard met heel veel leuke winkeltjes, restaurantjes en terrasjes. De zwembaden waren niet bijzonder maar het strand is ook zoveel leuker en vlakbij. Tip: neem een superior appartement; deze zijn het beste gelegen en neem geen all inclusive; het restaurant is wat ongezellig en op de boulevard is keuze in overvloed.

Samengevat: we hebben het heerlijk gehad / zeker voor herhaling vatbaar.

Niet weer

R. Letschert
5-4-2015

Bij aankomst 3 kamer appartement niet beschikbaar. 1e nacht 2 kamer appartement. Karig en donker appartement. Bereikbaar via diverse trappen (slecht ter been? Niet geschikt!) Koelkastdeur aan onderkant volledig doorgeroest. 2e dag verkassen naar geboekt appartement. 2e slaapkamer zonder raam. Ook hier koelkast aan onderkant verroest. Keukenblokje niet afgewerkt. Gedurende hele verblijf spinrag in de keuken. Schoonmaak valt tegen. Smoezelig douchegordijn (te lang in de lengte, in de breedte te kort). Douchekophouder aan de muur zat niet vast. Lekkende wasmachine (water op tegels is erg glad!). slecht onderhouden appartement. Het gehele complex doet niet gezellig aan. De foto's in de brochure van touroperator geven een vertekend beeld van de werkelijkheid. suggereert ruimte: appartementen te dicht op zwembaden (3 niet al te grote zwembaden verspreid over complex), Inrichting van appartement op foto totaal afwijkend van inrichting ons appartement. Al met al ver beneden de maat.

mwah..

j.luijckx
25-12-2014

appartementkeuken alleen met veel improvisatie bruikbaar;karige uitrusting kookgewrei geen opbergruimte boodschsppen..loshangende aanrechtdeurtjes.totaal geen zon in en op terras app. 28.versleten kranen keuken en badk.zwakkeverlichting in app...bedden net niet te hard..te betalen WIFI heft niet overal goed bereik.Buiten wel netjes verzorgd.TV absoluut Waardeloos..grote keerkastt slaapk muf en vochtig..schoonmaakpersoneel aardig en efficient.Dagelijks schone handdoeken en toiletpapier..Goed beveiligde deuren en ramen app..Dit was ons 6e en niet het laatste bezoek aan Tenerife maar welaan Atlantida..Hoezodrie sterren?

Aanrader!

Joyce
15-1-2014

3 kamer appartement geboekt voor een gezin van 4 personen. Was lekker ruim, met alle voorzieningen aanwezig. Airco kon je erbij huren, alleen jammer dat dat een airco is die je ergens moet neerzetten, in het stopcontact doet en dat het dan maar moet werken. Het maakt ten eerste te veel lawaai en ten tweede duurt het erg lang voordat je de koelte een beetje begint te voelen. Naar de receptie geweest, en tweede airco er gratis bij gekregen. Het lawaai was er niet mee opgelost, maar er kwam wel koelte vanaf :)

Verder accommodatie lekker dicht bij de boulevard, maar als je op een zandstrand wilt liggen, moet je nog wel een eindje over de boulevard lopen.

Tegenvaller

Monique
25-11-2013

Appartement was duidelijk aan opknapbeurt toe. Kapotte tegels, vies sanitair en Zeer slechte bedden. De kapotte veren kwamen er door heen, met schaafwonden tot gevolg. Met de ramen dicht was het appartement gevuld met een rioollucht.

We hadden all inclusive geboekt en het eten was prima. Iedere middag en avond iets anders en voldoende keuze.

De foto's uit de reisgids doen een ruim opgezet complex vermoeden, maar schijn bedriegt. De appartementen liggen dicht op elkaar en zijn erg gehorig.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Checkin Bungalows Atlántida in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Checkin Bungalows Atlántida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.