Appartement Checkin Bungalows Atlántida

Spanje, Tenerife, Los Cristianos

7Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Checkin Bungalows Atlántida voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

74 reviews over Appartement Checkin Bungalows Atlántida

• 7Mien08-01-2020

Fijne vakantie gehad!

Nette schone Bungalows en prima verblijf. Buffet kon wel wat uitgebreider maar er was voor een ieder wel iets te eten. Personeel receptie erg vriendelijk. Personeel aan de bar leken wel geen zin te hebben om te werken en we voelden ons bijna rot om drinken te bestellen omdat je niet welkom voelde. Locatie is prima, je loopt zo naar het strand en naar de winkeltjes.

Virginia (guest relations), Community manager, 09-01-2020

Dear guests, Thank you for taking your time to share your experience with us, and for have chosen our hotel. We are pleased to know the reception staff made your stay pleasant. Please, write us back privately if you would like to comment anything about the bar staff at the hotel. We are grateful to you for highlighting our apartments, we hope overall you enjoyed your stay, and we would like to welcome you again! Kind regards

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    8Ellie, Lara, Luc06-11-2019

GEWELDIG!

Het was een geweldig verblijf! Alleen toen we daar aankwamen zeiden ze dat onze kamer geen water had. Wij werden naar een ander hotel gestuurt en zeiden dat we daar 1 nacht moesten overnachten. Wij vonden dat niet erg. Nou, verder was het een geweldig hotel! De zwembaden waren ook mooi. En omdat we problemen hadden met water kregen we all-inclousive terwijl we half-pension hadden geboekt. Het personeel was ook heel aardig. Want toen we een krijsende baby hoorden hebben we de receptie gebeld en het was binnen een minuut opgelost. Het is zeker een aanrader voor de kinderen en de ouderen!

Virginia (Guest relations), Community manager, 08-11-2019

Dear Ellie, Lara and Luc, On behalf us all of us at Checkin Atlántida, I would like to thank you for sharing this great review about our hotel! We are thrilled that you enjoyed your experience with us. Sorry about the inconveniences the first night. We will be sharing your feedback amongst our team. And please come visit us again soon! Respectfully,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Fam Rombouts17-10-2019

Prima accommodatie maar onvriendelijk personeel.

Verblijven op dit moment met 12 personen het park. Ontvangst accommodatie is prima. Eten is zelfs perfect. Het enige jammer wat wij vinden is de onvriendelijke personeel. Een reden om voor ons niet meer terug te komen.

Virginia (Guest relations), Community manager, 18-10-2019

Dear Fam Rombouts, We would like to know more details about your stay, please, if you want write us privately you will help us a lot to keep improving our services. We would like to know if you had any issue with the staff. Thank you for your positive evaluation of our buffet, we are happy to know you enjoyed it, Kind regards

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Heiko Wester14-10-2019

Prima plek om je vakantie te vieren

Prima vakantiepark. Een prettig verblijf gehad. Prima kamer en een goede verzorging. Eten en drinken ruim voldoende. De meeste medewerkers waren aardig. Mooie omgeving, verscheidene uitstapjes gedaan. Dolfijnen en walvissen spotten met een catamaran, bustocht met verscheidene stops inc. de beroemde vulkaan en bergtocht. onvergetelijk. Junglepark bezocht, afijn genoeg te doen. Voor ieder wat wils. Een boulevard van 14 kilometer (voor de liefhebber). En natuurlijk heerlijk weer, ook niet onbelangrijk. Voor ons de eerste keer op Tenerife. Voor herhaling vatbaar ook Atlantida. Park wordt gerenoveerd en omdat het het hele jaar open is soms wat overlast, maar minimaal. Wij hadden schilders over de vloer, it's Picasso riepen ze daar. Prachtig.

Virginia (Guest relations), Community manager, 15-10-2019

Dear Mr Wester, We are very pleased to read you enjoyed so much Tenerife island on your first visit. We hope you come back to visit us again, and you choose Checkin Atlántida! If yes, please write us before if you have any request. Thank you so much for your positive evaluation about ourt apartments, food, and staff. I will share your comments about "Picasso" with him! 😂 Thank you, Kind regards

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Fam Visser25-09-2019

Nier voor nog eens

Het verblijf beschikt over prima ruime kamers maar het schoonhouden hiervan laat wat aan de wensen over.

Virginia (guest relations), Community manager, 27-09-2019

Dear guests, We feel happy to read you liked our new apartments, thank you. We´re sorry to hear our cleaning services didn´t live up to your expectations on this ocasion, if you write us privately to give us more details, it will help us a lot to keep improving our services. Thank you, best regards

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Ries Wink23-09-2019

Meer dan tevreden.

Mooie, ruime, moderne accommodatie. Waarschijnlijk net gerenoveerd. Wij troffen een rustige plek. Ver genoeg verwijderd van zwembad en entertainmentzaal om er geen last van te hebben. Helaas waren vrijwel alle ligbedden bij het zwembad al voor dag en dauw "gereserveerd" met handdoeken. Héél irritant. Dat zou verboden moeten worden. Erg vriendelijk en enthousiast personeel. Behalve één chagrijnige dame van de bediening. Alles verder op loopafstand van stranden, bars, restaurants èn busstation/taxistandplaats. We hebben genoten en zouden - mits wij hetzelfde appartement (54) zouden kunnen krijgen zeker nog eens terugkomen.

Virginia (guest relations), Community manager, 25-09-2019

Dear guests, We would like to thank you for taking your time writing this feedback about us. We are very pleased to know you enjoyed your stay with us! thank you for mentioning our staff and services. We hope to see you back in future! Best regards

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Emmo17-09-2019

Zeker een aanrader.

Wij waren met vrienden en hadden ieder een eigen appartement. Ons appartement was netjes en schoon, bedden waren goed. Onze vrienden hadden slechte bedden en zijn op de slaapbank gaan slapen. Werd geregeld verschoond en dat geld ook voor de handdoeken. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het café was er ongezellig, wij zijn hier ook maar een keer geweest. Langs de boulevard genoeg eettentjes en terrassen om iets te eten en te drinken, en ook niet duur. Het strand is 10 minuten lopen, voor ons geen probleem. Voor mensen met een rolstoel is deze accommodatie niet geschikt te veel trapjes. Wij hebben er een auto gehuurd en het eiland een beetje verkend, het was mooier dan ik dacht. Wel angstige momenten mee gemaakt in de bergen het zijn soms smalle wegen en diepe afgronden. Maar het is prachtig.

Virginia (guest relations), Community manager, 18-09-2019

Dear guests, On behalf us all of us at Checkin Atlántida, I would like to thank you for sharing this review about our hotel. We are happy to know that you enjoyed your experience with us, and you enjoyed the island, too. We feel very proud! We would like to see you back! thank you Best regards

• 5Fan van Houwelingen12-09-2019

Prima voor 1 keertje (+Rectificatie)

Prima hotel, vriendelijk personeel. Het eten is prima voor een 3 sterren hotel. Appartement ook prima. Maar de bedden ... vreselijk !! De tegelvloer is nog zachter om op te liggen. Aan te raden is om een luchtbed mee te nemen. Rectificatie: Vanochtend bovenstaande geschreven over de harde bedden. Wij zijn hier nog tot maandag 16 september. Vandaag een melding gemaakt over de bedden.. meteen gloednieuwe matrassen gekregen met topmatras. ... helemaal toppie👍 Eenvoudig hotel met topservice👍👍👍.

Virginia (guest relations), Community manager, 13-09-2019

Dear Mr Fan van Houwelingen, Thank you for sharing this review with other guests. We are sorry you didn´t like the mattress at the apartment. If we were known about that, we could have changed it or we could have found another solution. Sorry about that. Thank you for your comments about the food and our staff! we would like to see you back, if you are coming, please write us before to know about your request, Best regards

• 8Anton27-07-2019

Herhaling vatbaar

Heel vriendelijk personeel prachtig apartement met airco eten waren we zeer tevreden over alleen op het teras was het niet zo schoon met onbijd waren ze de grond aan het vegen en aan het dweilen en veel kakkerlaken op het teras

Virginia (guest relations), Community manager, 28-07-2019

Dear guest, Thank you for your evaluation about our services. We are very happy to read you enjoyed your holidays with us. We are so sorry about the insects. The hotel contracts a pest control company who regulary come to fumígate, however they only can guarantee to control them, not to erradicate them. We are pleased to know our staff made your stay pleasant, thank you for highlighting, they will feel very glad to know about your review. And we hope to see you back! Best regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Esther23-07-2019

Prima appartement!! Geen allinclusive meer

Het appartementencomplex vonden wij erg fijn. Fijne ontvangst aan de receptie en de mensen waren ook erg behulpzaam. We zaten in een premium appartement, mét gratis airco en kluisje. Lekker ruim en een prima bed. En een heerlijk groot terras met parasol en ligbedden. Zo goed als elke dag schoonmaak. Keuken was slecht uitgerust, maar voor ons geen probleem, we hadden all inclusive geboekt. Wij als vegetariërs hadden het daar toch wel een stuk minder, kwam vaak neer op sla en patat of rijst. Maar gelukkig een paar prima Indiase restaurants in de buurt!! 😊 Ook de animatie (muziek) ‘s avonds was zozo. Maar ach, daar kiezen wij een hotel niet op uit. De omgeving is leuk, met een gezellige boulevard (2 min lopen) die je kunt lopen tot playa de las Americas. Prijzen in de restaurants zijn prima. Bussysteem op Tenerife is ook goed te noemen!! Koop de ov-chipkaart daar € 2,- (kun je met 2 personen op reizen!) en je komt overal.

Virginia (Guest relations), Community manager, 24-07-2019

Dear Mrs Esther, We would like to thank you for this nice review about our hotel. We feel happy when we receive the feedback from guest that enjoyed their stay at Checkin Atlántida! And we take note about your comment, thank you, it will helps us to keep working and improving, Kind regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Aantal personenMeer dan 12

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats