Aparthotel Castle Harbour

Meer aparthotel info

18 reviews over Aparthotel Castle Harbour

• 6Albert23-01-2020

Nooit weer

Ligt niet 500 meter van het centum af is velemalen meer ben er 2 weken geweest wanden van de badkamer inclusief glazen wand en planchet plus spiegel is geen een keer schoongemaakt

Alleen gereisd in januari 2020

• 2018
    8Anna30-08-2018

Fantastische vakantie, bar slechte touroperator

Toen wij deze vakantie boekten zagen we dat het strand op 500 meter afstand was. Wij vinden het belangrijk dat het strand niet te ver weg was. Echter klopt de info op de site niet. Touroperator gemaild en facebookberichten gestuurd vanwege foutieve info. Echter konden ze niets voor ons doen, dit was het risico. Uiteindelijk was lopen te doen naar het strand, maar terug veel heuvels op, waardoor we kozen voor een taxi. Dit was rond de vier euro. Slecht van touroperator foutieve info op de site te zetten en veel moeite doen ze niet. Wij weten ook niet of we nog bij touroperator boeken. Denk hier dus goed over na.

Het appartement was top! We hadden lekkage op onze kamer en meteen werden we naar een andere kamer overgeplaatst. Dit was nog een veel betere kamer ook met extra voorzieningen. Wij gaan zeker nog terug naar dit appartement.

Wat betreft touroperator. Nogmaals nee nooit meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 5Daan24-07-2018

Als je heel vaak de deur uit gaat, is het te doen.

Ik vond het een vies appartement want de douch en badkuip zagen er niet schoon uit, het douchrekje was half kapot, spiegel was ook niet helemaal in orde, zelfs na het douchen voelde ik me niet zo fris, de muren waren niet vies maar je kon zien dat ze het "schoon gemaakt" hadden maar ook op een manier dat ik denk van nou wat is dit?! Verder een prima appartement als je vaak weggaat en niet de hele dag in het appartement blijft zitten. Dus wat ik bedoel met vaak: 's ochtends naar buiten en rond de avondklok weer terug om je even snel op te frissen en weer weg te gaan. Ik raad mensen echt aan om eerst verder te zoeken! Ook slecht van touroperator want we hadden gezegd zoveel meter van het strand af nou het was gewoon een uur lopen om bij het strand te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Filip v27-07-2015

Mooi vernieuwd appartement. Nieuwe keuken en instapdouche. We verbleven in appartement 536 met mooi zicht op het zwembad. Niks op aan te merken. We komen zeker terug

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Esther30-06-2014

Heel groot complex achterin Los Cristianos

Wij hadden via reisorganisatie geboekt, rechtstreeks bij de eigenaar van app. 844 Deze zat bijna achterin het complex, op de bovenste etage. Klein balkon, maar voldoet prima. De inrichting van het app. is basic, maar voldoet. Er zijn 2 slaapkamers, 1 met een 2p bed, wel twijfelaar, de ander met 2 aparte bedden. Er zijn 2 badkamers, 1 beneden, 1 boven. Zijn verder prima. In het complex is een lift en een trap. Schuin tegenover het complex is een supermarket.

Vanaf het complex is het wel zo'n 20min lopen tot de promenade begint. Dit is best ver, maar was voor ons totaal geen issue. Heerlijk, lekker lopen. Boulevard is leuk, niet gaan eten direct aan het water, de straatjes erachter zijn beter!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Christof10-02-2014

basic appt, niets fancy, maar wel degelijk

Basic appartement met 2 bedden, mini-kitchenette (2 kookplaatjes), zetel met salontafeltje en ontbijttafel met 2 stoelen. Terrasje met tuintafel en 4 stoelen. Safe is extra bij te betalen, wel standaard voorzien van koelkastje en borden, bestek,... Enige nadeel vonden wij de afstand tot het strand. Taxi was aan te raden (kost ongeveer 4€-5€ per enkele rit). Zwembad was verwarmd en personeel was vriendelijk. Op 1 week tijd, 1 keer de 'kuisploeg' gezien. beddengoed inbegrepen in de prijs.

kortweg: goed en degelijk appartement, gezien zijn prijs (260€ voor een weekje begin februari) goede prijs/kwaliteit

Gereisd met partner in februari 2014

• 8weeniewie26-12-2011

Prima vakantieverblijf

Alles dik in orde daar, eenvoudig en net hotel met zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Marloes & Philip01-10-2007

We hebben een fantastische week achter de rug! Het was super alleen het was wel een eindje lopen naar het strand. Verder hele goede service hebben melding gemaakt over spiraalmatrassen en kregen meteen nieuwe, goede matrassen. Appartementen waren netjes schoon in het complex geen kakkerlak gezien. Geen minpunten kunnen vinden.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Martijn en Janine10-09-2007

Wij zijn hier van 10 t/m 17 augustus geweest. Heerlijke vakantie gehad. Lastminute via touroperator. Appartement was voor de prijs prima. Wel ongeveer 20 min. lopen naar strand/ centrum. Koken hebben wij niet gedaan. Het gastel was niet erg goed. Handdoeken 1x per week, geen schoonmaak tijdens verblijf. Appartement is een aanrader voor een low-budget vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Zuiderveld02-09-2007

2 studios op de 5e verdieping. Kamers zijn prima. bedden hard! Balkon lekker ruim met uitzicht op het zwembad. Ligging is rustig. Ver van het strand en de drukte. Half uurtje lopen naar mooi strand, Playa de la Vista. Taxi nemen kost je 4 a 5 euro. Dus prima te doen. 1 week geweest, geen schoonmaak, 1 x schone handdoeken. Magnetron, broodrooster en waterkoker aanwezig. Prima douche, andere studio had een bad.

Gereisd met familie in augustus 2007

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig