Appartement Beverly Hills Club

Appartement
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Beverly Hills Club voor je op een rij gezet:

16 reviews over Appartement Beverly Hills Club in het Nederlands

Voor een keer, best oké

Lyanne
7-5-2018

De appartementen zijn top. Worden goed schoongemaakt en wij hadden een prachtig uitzicht. Er zijn alleen 2 nadelen. Een daarvan is het eten, dat is echt niet goed. Weinig verandering, koud en de eieren lijken wel van plastic. Het andere nadeel is, dat het tegen een heuvel op ligt. Dit mag wel even bij de beschrijving komen te staan ipv 1000 meter tot aan het centrum. Het personeel is vriendelijk. Als je alleen logies boekt, is dit een aanrader

prima prijs/ kwaliteit

Petra
6-2-2018

Veel trappen en trappetjes. Complex ligt wat uit het centrum, wat ik prettig vond, maar met voldoende eetgelegenheid en winkels in de buurt.

Het kan aan de straatkant druk en rumoerig zijn. Verder vriendelijk personeel en ruime appartementen.

Schoon, vriendelijk personeel.

Alexandra
4-10-2017

Ligt iets verder van het strand, rijdt een bus. Taxi is ook goedkoop. Fijne restaurants in de buurt, winkeltje voor noodzakelijke spullen. Personeel zowel op het park als bij de receptie zijn zeer klantvriendelijk. Een aanrader!

Airco

Carole van Leeuwen
10-8-2017

Werd van 03.00 tm 09.00 uur uitgezet zodat je 's nachts met balkondeuren open moet slapen en het toch vies warm wordt in appartement .Ook komen dan de kakkerlakken binnen dit vind ik echt vies .Als ik dit met manager bespreek zegt hij jullie hebben thuis toch ook muggen en mieren weet niet maar is vlgs mij niet wat ik bedoel .De hygiene is ook niet optimaal wc zeker in deze 14 dgn niet schoongemaakt en handdoel wissel is ook geen peil op te trekken .

Wat betreft airco daar is niets aan te doen en vlgs hotel haddden de toeroperators dat in beschrijving moeten zetten .Discussie is niet mogelijk en voel me niet serieus genomen .

Complex was schoon, elke dag werden kamers schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Zwembaden super schoon. We hadden halfpension, ontbijt prima (wel erg Engels, bonen en worstjes) , avondeten wat eentonig. Wat al eerder gezegd is, het strand is prima lopend te bereiken echter terug inderdaad flinke klim. Taxi's zijn goedkoop en volop aanwezig. Van strand terug naar complex rond de 4 euro. We hebben 3 dagen auto gehuurd, echter niet via de receptie, dit was bijna dubbel zo duur. We hadden nu een klasse c auto voor 100 euro, 3 dagen. Met 50 euro borg koop je alles af. Dacia Sandero. De verhuurder zit op de weg naar het strand, 5 min lopen.

Animatie was er voor de kleine kinderen, s'avonds was er altijd een show, echter duurde die steeds maar 45 min, dat vonden wij erg jammer. Van 2100 tot 2145 uur.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam in prima Engels. Veel Engelse toeristen, maar gelukkig alleen gezinnen.

Prima

Yvonne
30-6-2017

Wegens vertraging in dit appartementencomplex ondergebracht door reisorganisatie. Prima basic appartementen, wat oudbollig ingericht. Echter wel hele harde bedden. Personeel is heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Heel erg mooie

Hnd
24-6-2017

Het is hoog gelegen dus al je naar het strand wilde moest je terug flink klimmen. Er was wel een shuttle. De stranden stellen niet veel voor.

Oude reviews (archief)

Super

E Ende
26-10-2016

Appartement H202

3 kamers 2 badkamers geschikt voor 6 pers, geboekt voor 4 pers.

Ruim, netjes onderhouden, voorzien van magnetron, oven, fohn, strijkplank en ijzer, kluis.

Veel trappen maar koffers worden gebracht.

Voor ons prima te doen, ben je slecht ter been, absoluut niet doen.

Het ligt wat hoger, naar boulevard/strand naar beneden circa 15 minuten, prima te doen. Naar boven is pittig maar taxi kost heel weinig.

Rustig gelegen, geen ongedierte. Er zwerft een foto ergens op internet van kakkerlakken, absolute onzin. Wij zijn er buiten 2 tegen gekomen en binnen pertinent niet.

Het op de hoek gelegen restaurant Taurus is een absolute aanrader dus wil je uit eten dan hoef je echt niet elke dag naar beneden.

Bezoek Loro park en Siam park als je met kinderen/tieners reist.

Is echt te gek.

Bas
3-5-2016

Alles prima geregeld leuk en aardig personeel

Te massaal maar net en groot resort

Koos en Rinet
19-10-2015

Wij verbleven in de naastgelegen Hollywood Mirage Club wat ook bij Beverly Hills hoort. Keurig schoon en vriendelijk personeel, grootschalig resort van Silverpoint. Wifi bij het restaurant is vrij. Winkeltje op het park. Los Cristianos is volledig toeristisch en erg druk. Het hotel ligt niet aan zee, het is aan de rand van de stad gelegen. Er rijdt van het hotel naar het 'centrum' en strand een pendelbus. Wegens onze huurauto waren we dan ook zo de stad uit en de natuur in. Met regelmaat worden de lakens en handdoeken vervangen. Badlakens voor het zwembad zijn te huur. Er is elke avond live muziek of eten aan de pool op woensdag met animatie. Veel Engelse gasten. Ons Studio (3228) had helaas geen zonnescherm. Het lag wel volledig in de zon.

Dit soort vakanties zijn niet zo ons ding, liever kleinschalig en een niet zo'n toeristische stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beverly Hills Club in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beverly Hills Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Beverly Hills Club scoort een 7.37 uit 10 op basis van 17 reviews.