Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

4 Reviews over Finca Las Galletas

• 9wilri26-11-2010

voor herhaling vatbaar!

De appartementen liggen in een prachtige tuin met zwembad en zijn zeer compleet ingericht. Alleen ontbreken prettige stoelen om op te zitten maar de eigenaar regelde die direct toen we erom vroegen. Hij is zeer betrokken met zijn gasten en bij aankomst lag er een fles water en een fles wijn in de koelkast. Het uitzicht is prachtig vanaf het zwembad naar Las Galletas. Het dorpje ligt op 20 minuten lopen. Waarom geen 10 voor de ligging: de finca ligt in de aanvliegroute van Tenerife Sur en dat hoor je af en toe hoewel de vliegtuigen daar op 300m hoogte zitten.

• 9Ina20-09-2009

rustig apparementencomplex nabij Las Galletas

Het complex bestaat uit 6 appartementen van verschillende grootte midden in een bananenplantage gelegen. Bakker en minisupermarkt zijn op 15 minuten lopen afstand. De inrichting van het appartement is zeer compleet. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden aanwezig. Het strand op 20 minuten lopen. Las Galletas is een badplaats, die voornamelijk door (spaanse) gezinnen wordt bezocht.

• 1serré firmin11-02-2009

NOOIT MEER

In deze blok "Amarilla Bay" huurden wij een gelijkvloers app. zonder enig konfort, met kompleet verouderde uitrusting, geen enkele uitstraling, veel dingen die stuk waren terwijl het merendeel er gewoon niet was. Graag meer info op eenvoudig verzoek.

• 8lievens patricia01-11-2008

geweldige vakantie gehad

wij hadden een app gehuurd in residentie atlantico zeer proper en nieuw complex het app was hellemaal naar onze wensen en het kinderzwembad vlakbij was de max voor ons maaike alleen michien de ligging kon iets beter het was wel 15 min wandelen naar het dorp

Vakantiehuis Finca Las Galletas info

• Adresgegevens