Hotel Tenerife Tour

2007

Wij zijn net 2 weken terug van het hotel

Hans
13-12-2007

Wij zijn net 2 weken terug van het hotel. de ligging was echt geweldig. en de sevice kan niet beter. het hotel was niet duur en ook echt waard voor je geld.

kortom een echte aanrader

Gereisd Familie in december 2007
2006

vakantie al van enkele jaren geleden

Peter
11-9-2006

vakantie al van enkele jaren geleden. zeer slecht over gans de lijn, teveel tekortkomingen om op de noemen. Indien verblijf nodig in Candelaria boek het punta del rey hotel.

Gereisd Anders in Mon Sep 11 2006 12:26:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tenerife Tour in Las Caletillas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tenerife Tour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.