Géén boekingskosten
/Spanje/Tenerife/La Matanza/Appartementen La Matanza/Appartement Residencial Rolando

Residencial Rolando

Appartement
SpanjeTenerifeLa Matanza

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 10Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Residencial Rolando

• 9deterink15-02-2014

Zeer relaxt plekje op Tenerife

Recidencial Rolando omvat een aantal appartementen (varierend in grootte) in La Matanza, niet ver van Puerto de la Cruz aan de noordzijde van het eiland. De ligging is aan een rustig straatje. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam, met veel oog voor kwaliteit, details en menselijke maat. Er komen voornamelijk Duitse gasten (zoals wel meer aan de noordkant van het eiland), wij waren geloof ik de 2e of 3e Nederlanders, dus bij deze de eerste review op Zoover. Wij hadden een zeer ruim appartement, en dit was tot in de puntjes verzorgd. Alles aanwezig, zeer schoon en netjes, met verse broodjes in de ochtend. De appartementen hebben uitzicht op zee en op de Teide. Er is ook een mooi zwembad bij, maar vanwege het seizoen hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Er is ook voldoende ruimte om je (huur)auto te parkeren. Een aanrader voor mensen die niet het massatoerisme zoeken, maar een goede uitvalsbasis willen voor het moois dat Tenerife te bieden heeft.

Appartement Residencial Rolando info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle Acentejo 86, E-38370