Vakantiehuis

5 reviews over Vakantiehuis Finca San Diego in het Nederlands

FANTASTISCH !

Gerard van den Bergh
28-6-2019

Ga hier naar toe voor je rust en de mooie natuur. Echt schitterend appartement met alles maar dan ook alles erop en eraan Beter dan dit wordt het niet. Eigenaar is echt een geweldige lieve en attente man die je overal mee helpt als dat nodig mocht zijn. Dit appartement is echt top.

Rustig gelegen app. complex

Ella
5-5-2012

Erg rustig gelegen app en heel schoon en ruim. Handig de wasmachine, ook omdat je geen schone handdoeken krijgt. Zwembadwater was in april niet koud. Er zit nu een hek om het zwembad. In de buurt is niet veel te doen, voor vertier, uitgaan, soms beter weer, etc kan je beter naar het zuiden gaan. Strand is goed 30 km rijden, boven Santa Cruz , met palmbomen. Eigenaar Enrique is erg aardig en niets is hem te veel.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige mooie locatie

ella
22-4-2012

Zwembadzeil kan je er zelf afhalen. Water temperatuur is heerlijk. Er zit tegenwoordig een hek om het zwembad, wel zo veilig. Er is geen kinder- speelgelegenheid bij de locatie. Ons app. op de b.g.g. was fantastisch, mooi uitzicht over de oceaan. Enrique was super aardig en geen vraag was voor hem te veel. De routebeschrijving van Eliza was erg onduidelijk. Een tom tom is er onmisbaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement

Sandra
15-3-2012

Echt een fantastisch appartement, van alle gemakken voorzien en zeer rustig gelegen. Zeer ruime kamer en keuken met alle faciliteiten die je nodig hebt. Nadelen: bedden waren niet echt fijn en het duurt 5 minuten voor je warm water hebt. Alles gaat lekker ongedwongen en 's middags kun je genieten van vers fruit van de eigenaar. Echt top!

Gereisd Met partner in maart 2012

Een paradijsje!

Brigitte
3-1-2012

Wij zijn net terug van een heerlijk week in Finca San Diego in La Matanza. We hebben genoten! Het is een complex van 8 appartementen midden in de wijngaard van de eigenaar. De huisjes zijn ruim en luxe ingericht. De bedden zijn prima, een gezellige woonkamer, goed ingerichte keuken met wasmachine, magnetron, oven, grote koelkast met aparte diepvries. Mooie badkamer met inloopdouche. Er is zelfs een strijkplank met strijkijzer! Zwembad met ligbedden en uitzicht over de oceaan. De eigenaar die ook bananenplantages bezit, brengt geregeld trossen bananen die overheerlijk zijn. In de tuin is ook een barbecue voor gemeenschappelijk gebruik en een loungehoek. Wij waren hier met kerstmis en konden bijna iedere dag buiten ontbijten. We hadden 1 dag wat minder weer (geen zon) en zijn toen naar de andere kant van het eiland gereden waar we heerlijk aan het strand hebben gelegen in de zon. Een bezoek aan de vulkaan El Teide is een must!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

• Gratis wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca San Diego in La Matanza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca San Diego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.