Vakantiehuis Finca las Breveritas

Vakantiehuis Finca las Breveritas

8.3Fantastisch

Spanje, Tenerife, Icod de los Vinos

Op vakantie geweest naar Finca las Breveritas?

8.3Fantastisch

• 7.7Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Finca las Breveritas voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Finca las Breveritas

• 2018
    9Chantal Kalf25-08-2018

Echt een aanrader!

Het was fantastisch, heerlijke sfeer, lekker schoon (binnen en buiten) en behulpzame, vriendelijke gastheer en -vrouw. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Emilio22-11-2009

Heerlijk genoten

Echt een aanrader voor mensen die willen genieten van rust, zon en uitzicht. Ieder ochtend verse broodjes en die opeten in de zon op het terras. Op loopafstand is een taberna waar je lekker kunt eten en een glaasje wijn drinken.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8R.Bos03-09-2008

Finca Las Breveritas

Ik ben deze zomer met twee familieleden naar Las Breveritas geweest.Het geheel bestaat uit drie kleine huisjes.Wij hadden die met nog een bovenverdieping.Het is ons goed bevallen!Veel privacy,eigen tuintje met ligstoelen en zitje.Verder een zwembad wat met de twee andere huisjes wordt gedeeld.Iedere morgen(incl zondag)gratis verse broodjes v.d. bakker!De eigenaren zijn er vriendelijk. We kregen 2x een fles locale wijn die ons goed smaakte!Nadeel;veel katten op terrein, weinig zon door bewolking.Overigens was het niet koud en het zwembad is verwarmd.Geschikt voor landelijk toerisme,rustzoekers.

Gereisd in september 2008

• 8Joost11-04-2006

Finca Las Breveritas: Het was een oude boerderij die in 3 ruime appartementen/huisjes is omgebouwd. Erg leuk gedaan. Ieder appartement heeft een zeer ruim terras met ligbedden, Veel privacy. Verder is er een prachtige tuim rondom en een heerlijk zwembad. Je zit redelijk hoog met prachtig uitzicht op zee en op de berg El Teide. Leuk ingericht en goede service. Rustige, landelijke omgeving. Wel erg stijle weg tegen de berg op. 's avonds was het (maart) te koud om buiten te zitten. Maar binnen is het ook goed vertoeven. Absolute aanrader voor mensen die rust en mooie omgeving zoeken. Erg aaridge eigenaren.

Gereisd in april 2006

Vakantiehuis Finca las Breveritas info