Hotel Senderos de Abona

Spanje, Tenerife, Granadilla

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Senderos de Abona voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Senderos de Abona

• 2018
    7Frank29-01-2018

Weg van het toerisme? Dan hierheen!

Dit hotel is toch wat minder dan de andere reviews doen vermoeden. Het is een beetje vergane glorie. Het hotel is eigenlijk één museum. Onze kamer 11 lag op de top van een tamelijk steile helling waarvandaan je het hotel alleen buitenlangs kunt bereiken. De kamer zelf is eenvoudig ingericht met twee brede bedden. De badkamer is super eenvoudig. Het ontbijt is prima. In het dorp is volstrekt niks te beleven. De horeca is er matig vertegenwoordigd. In het hotel worden tegen schappelijke prijzen maaltijden geserveerd.

• 2017
    9N.Schuurman02-08-2017

Fantastische plek

Een mooi oud gebouw waar je ogen tekort komt. Overal hangen antieke gereedschappen en werktuigen. De kamer was ruim en heel sfeervol ingericht. De bedden groot en goed. Het ontbijt in buffetvorm prima met heerijke broodjes en zelf te persen sinasappels. We hebben ook meerdere keren in het hotel gedineerd en dat was ook goed. De bediening zeer vriendelijk.

Met oudere kinderen

• 7Anneke18-06-2017

Verrassend hotel

Superoud familiehotel, leuk museum, echt oudere dingen, verrassend achterin het hotel, een zwembad, mooie tuinen en beesten in de benedentuin. Een nadeel is het achterste gedeelte , moeilijk te bereiken door een echt steile helling, voor de rest is het geen hotel voor mensen die slecht ter been zijn of rolstoelers, overal trapjes op en af. Verder is een auto aan te raden, dit omdat je wel overal verder vanaf zit. Hotel ligt niet aan zee, maar binnen 10 min zit je er met de auto. Parkeerplaatsen gratis, sommige kamers hebben een koelkast sommigen niet. Wij zaten in kamer 10, ruime kamer, koelkast en heerlijk tussen de fruitbomen, heerlijlk koel

• Oude reviews

9Gunnar27-10-2016

Authentiek gerestaureerd postkantoor

Een gezellig mooi hotelletje met een rustgevende tuin. Vele plekjes om te ontdekken en je kan er lekker rondsnuisteren. Zo heb je een mini museum met oude werktuigen, kan je gezellig in het salon zitten waar je gezelschapsspellen en een heuse bibliotheek vind, ja ook Nederlandstalige boeken. Estrella de witte papegaai komt, na ze je wat beter kent, vrolijk ola zeggen. Dan heb je nog een koppeltje groene papegaaien die serieus kunnen kibbelen. Ze lopen allemaal vrij rond in de tuin, er is zelfs een grote hagedis, gelukkig wel in een kooitje. Wij hebben vooral genoten van de familiale sfeer. Zo kan het zijn dat je familie gezellig samen ziet aan het diner. Restaurant is gewoon goed, de papa's ( tenerifse aardappeltjes ) zijn heerlijk met de bijhorende sausjes. 1 klein nadeel was voor mij de kerkklok die gaat per kwartier, Tussen 24u en 8u gelukkig niet. Ben gewoon dopjes gaan halen bij de apotheker, werkt prima. Wij keren in december terug. De reis is al geboekt

• 7Rottine-Koning13-07-2016

Niet te lang

Goede bedden redelijk ontbijt redelijk diner. Accommodatie in geheel te klein voor 17 kamers. Eenpersoonszwembad, tuin vergane glorie. Teveel spaanse familieleden die maakten dat je je minder welkom voelde maar een soort gedoog beleid werd gehanteerd. Goed voor maximaal 3 dagen.

• 8Mandy01-05-2016

Charmant familiehotel!

Een kleinschalig familiehotel waar je je waant in grootmoeders tijd. Erg vriendelijk ontvangst, ruime kamers, prachtige tuin met klein zwembadje. Ontbijt zeer divers en elke dag verse jus! Eten in het restaurant is prima te doen.

Een hele mooie plek om te verblijven tijdens een vakantie op Tenerife, zonder massatoerisme! Wij hebben er een fijn verblijf gehad!

Met vrienden

• 9Jim en El21-12-2015

Leuke setting van klein hotel, barretje,restaurant

Netjes. Schoon sanitair. Klein zwembad beschikbaar Zon in de mooie afwisselende tuin waar je kan zonnen. Alles kleinschalig. Nadeel is dat vegetarisch eten de horeca op dit eiland ( het zijn van oudsher viseters ) en in Sanderis de Abona lastig is.
    Verder is er een prima werkend WiFi.

• 9Jan Oosterhof10-10-2015

Prachtig

Kies je voor Tenerife en niet voor de massa toerisme is dit een fantastische plek om te verblijven, rustig gelegen in klein dorpje op 25 auto minuten van de kust

• 9wandelaar01-10-2008

een oase.

Als je van een geweldig onderkomen op een zeer toeristisch eiland zoekt is dit een must. Ver van alle drukte zit je midden in een plaats naast de kerk in een hotelletje met 17 kamers. De kerktoren met klokken is het einige wat misschien wat minder mag maar verder niets dan lof. Goede kamer, goed ontbijt en voor het diner zijn we niet eens verder gaan zoeken prima met een goede prijs. Huur een auto en ontdek het andere tenerife!!!!!!!!!!!

• 9johnny smit10-03-2005

zeer knus hotelletje,was iedrere keer een warme terugkomst na de gehele dag over het eiland tenerife te hebben gereden , ligt op 650 meter hoogte ver van de drukke stranden, ver van alle massa toerisme,en toch alles bij de hand, zeer gemoedzaam en toch gezellig en romantisch.. toppertje voor mensen die willen onthaasten of voor een romantische vakantie b.v. huwelijksreis het is wel n aanrader om n auto te huren i.v.m. het verkennen van t eiland, en mobiliteit.

Anders

0 tips over Hotel Senderos de Abona

0 vragen over Hotel Senderos de Abona

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken