Appartement Sunningdale Village

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°13°
Appartement Sunningdale Village
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sunningdale Village voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Sunningdale Village in het Nederlands

ligt op aanvliegroute van het Vliegveld zuid. dus continue vliegtuigen boven je (70-100 meter afstand) appertement. Er is een zogenaamd animatie team aanwezig voor de pensionada's. Dit betekend dus geluid uit grote boxen van 10.00-23.00 s'avonds. Soms houd het eerder op 22.30. Als je 2 kleine kinderen hebt die nog geen 2 jaar oud zijn is dit een ware hel.

De bedden zijn enorm hard. slechts 9 centimeter met Bonell veren gelegen op een houten plank van 4 centimeter dikte. Dat dit nog bestaat!! datum fabricage maart 2014. Dus het is met opzet gekozen.

De werkzame mensen zijn schijnvriendelijk en op je geld uit al proberen ze dat natuurlijk wel te verhullen. 1 ding, ze zijn wel heel erg snel! bij melden kapotte glazen aan de receptie, is het al vervangen zodra ik terug ben bij mijn appartement.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Geweldige resort

bert
18-2-2014

Sunningdale is een relatief klein resort met 106 mooie appartementen. Nederlands management, vriendelijk personeel en rustige ligging. Enkel gaan er regelmatig dalende vliegtuigen over, maar gedurende christelijke tijden. Goed restaurant en lekker gevarieerd menu's.

Gereisd met partner in februari 2014

Biedt alles wat men nodig heeft

Jos en Paula
31-1-2013

Ruim, proper,volledig ingericht met alle comfort.Rustig gelegen.Zeer vriendelijk personeel,uitstekende schoonmaak en onderhoud. Kortom een resort om naar terug te keren.

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk prive.

Anita
24-8-2011

Klein en knus prive resort, met prachtige appartementen, voorzien van wasmachine en de 2 slaapkamer app. hebben een vaatwasser. Alles is keurig schoon en personeel is vriendelijk. Heerlijk zwembad, met apart badje voor de kleintje, lifegard continu aanwezig. Badlakens aanwezig. Hele leuke miniclub met leuke activiteiten, voor sommige activiteiten moet je je opgeven en betalen, maar daar krijgen ze dan ook drinken en lunch voor. De keuken in het app. is volledig uitgerust met o.a. oven, magnetron etc. Grote goedkope supermarkt bij de afslag naar Golf del Sur. Je kunt ook half pension boeken. Het resort ligt afgelegen, een autohuren is aan te raden. Parkeren gratis. Het is er verder lekker rustig afgezien van de overkomen de vliegtuigen maar dit is meer een bezienswaardiging. Heerlijke plek om met kinderen naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunningdale Village in Golf del sur – Los abrigos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunningdale Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.