Appartement Las Adelfas **

Appartement Las Adelfas **

Appartement Las Adelfas

We hebben een aantal aanbieders voor Las Adelfas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Las Adelfas in het Nederlands

Inderdaad enigszins gedateerd appartementencomplex. Niet al te schoon. Maar het appartement heeft alles wat je nodig hebt inclusief groot balkon met uitzicht op de oceaan waar je 's-morgens heerlijk kan ontbijten. Pluspunt je kan gebruik maken van de faciliteiten van het tegenover het appartement gelegen hotel. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik prima.

We zijn al 3 keer op la palma geweest en 3 keer in dit complex. Waarom? Grote 3 km. appartementen, niet duur en toch de luxe van Hacienda San Jorge (restaurant, winkel, groot zwembad, fitness, prachtige botanische tuin, bar, muziek). Het complex is rustig, veel privacy, fantastisch uitzicht grote balkons en veilig voor kleine kinderen. Ook 3 keer verschillende appartementen gehad, waarvan de laatste het best ingericht. Inrichting maakt ons ook niet zoveel uit. Als het maar werkt, je goed kan slapen en eten. Huur wel een auto. In het laagseizoen is het aan te raden om daarvoor te shoppen: Onderhandelen loont dan (In hoogseizoen tevergeefs ook geprobeerd).

Kortom: Eenvoudige, goedkope appartementen, met gebruik van de luxe van naastgelegen accomodatie op een prachtig eiland.

Mooi uitzicht gegarandeerd op de Atlantico (oceaan) maar

victor stajkovski, 21-9-2004

Mooi uitzicht gegarandeerd op de Atlantico (oceaan) maar enigszins gedateerd appartementencomplex. Ook de schoonmaak laat te wensen over, een kakkerlak op bezoek is daarom niet uit te sluiten. Maar al met al toch een redelijke voldoende, mede door prachtig uitzicht, privacy en groot balkon en natuurlijk het grote zwembad van Hacienda San Jorge (hier mag je gebruik van maken)

We hebben een aantal aanbieders voor Las Adelfas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Adelfas in Golf del sur – Los abrigos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Adelfas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Adelfas scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.