Hotel Rural El Patio

6 reviews over Hotel Rural El Patio

• 2018
    8Marian de Clerck11-01-2018

Fantastich

Liggen midden in een bananenplantages is geweldig.

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

9Linnie415-10-2016

Wat een rust & schoonheid!

Ons viel niets tegen tijdens ons verblijf. Het is een super mooie, schone finca met vriendelijk personeel en een eigenaresse die terecht trots is op het geheel. Wij hadden een superior kamer die super goed beviel (het bed leek zelfs nieuw, zo lekker lag dat!). Er is een fijn zwembad, goed ontbijt. De sfeer is uniek. Voor de levensgenieter die van rust houdt een must! Ze hebben een soort van "zelfbedieningssysteem": je kunt drankjes pakken (tegen democratische prijzen overigens) en je schrijft deze gewoon op. Je rekent af per dag of aan het einde van je vakantie. En o.a. dat is iets wat helemaal bij deze finca past: er hangt een gemoedelijke sfeer, men vertrouwd op je eerlijkheid. Voor het avondeten is Garachico met de auto slechts 5 minuutjes rijden. Daar vind je veel restaurantjes waarvan Casa Gaspar en Aristides echte toppertjes zijn. Wij gaan in april weer terug naar Helena en haar finca terwijl wij eigenlijk nooit 2x naar dezelfde plaats gaan.....dat zegt genoeg!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Paul.Hoppenbrouwers23-10-2012

Prachtige charmante locatie!

Op dit schitterende 500 jaar oude landgoed wordt je gastvrij ontvangen door de eigenaren het echtpaar Ponte. Je waant je terug in de tijd, schitterende lokatie, erg rustig, zeer huiselijk.Ontbijt is ok, wij hebben niet gedineerd. Maar in het dorp Garchico heb je verbazingwekkend zeer goede restaurants ( Taskita, Gaspar, Gulio's), de koks hebben hun opleiding genoten in Bilbao! Culinair Baskenland! Het dorpje zelf is ook heel mooi. Ga ook naar Masca in de bergen en de vulkaan El Teide op!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Jet01-11-2009

Landgoed tussen de bananen

Bloemrijk landgoed tussen de bananenplantages met uitzicht op de zee en een klein rotsstrandje op loopafstand. Het ligt buiten Garachico, wij vonden het net te ver om dagelijks heen en weer te lopen. Personeel was vriendelijk, kamers schoon. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar goed genoeg. Als je lunch of diner (vast menu) wilt eten, moet je je daar van tevoren voor inschrijven. Wij vonden het avondeten meestal te lang doorgekookt (zoals je in een ziekenhuis verwacht), beter was het bij bv bij Jean in Garachico. Ga vooral niet eten bij Ardeola in Garachico, wij betaalden E8,00 voor alleen een sandwich vegetal (2 witte boterhammen met rauwkost ertussen).

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Jan-Willem de Bruijn22-10-2008

Rust, kwaliteit en comfort!

Aanrader op Tenerife buiten de toeristencentra. Ligt tussen bananenplantages verstopt.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Rural El Patio info