Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°14°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Roja THe Senses Collection voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel La Quinta Roja THe Senses Collection in het Nederlands

Absolute topper/aanrader

Anja + Geert
2-2-2009

Zeer charmant en sfeervol hotel. Moderne kamers in een prachtig klassiek gebouw. Kamer liggen om een binnenplaats. Onze kamer keek uit op het dorpsplein. Geweldig! De ligging in Garachico is centraal; Garachico zelf is weliswaar prachtig, maar snel bekeken. Het is een goede uitvalsbasis voor Tenerife. Ga je alleen voor zon en zee, dan is het minder. Voor de anderen: een absolute aanrader. Dat je er niet kunt parkeren, is onzin. Het centrale plein is autovrij, maar in de omliggende straatjes vind je altijd wel een plekje. Aantal restaurants is beperkt, maar we hebben er met veel plezier (en niet duur) gegeten. Personeel in het hotel is zeer vriendelijk. We moesten om 06.00 uur weg en het ontbijtbuffet (normaal vanaf 08.00 uur) werd gewoon een paar uur eerder neergezet. Kom daar elders maar eens om.

Gereisd met partner in januari 2009
2006

Wat een prachtig hotel

7-11-2006

Wat een prachtig hotel... Sfeervol gebouw, gerenoveerd met veel respect voor de geschiendis, mooie kamers helemaal in de sfeer van de bouwtijd van het oorspronkelijke gebouw, goede bedden, zeer vriendelijk personeel, goede service.

Het hotel ligt aan een plein, wat op zich wel mooi is, behalve als je een kamer aan dat plein hebt en er zijn net allerlei festiviteiten gepland. Dan doe je dus geen oog dicht.

Garachico zelf is niet veel. Geen zak te doen, al is het centrale plein wel gezellig. Wij waren er in het voorseizoen en hebben 's avonds vaak moeten zoeken naar een restaurant dat open was. Na een paar dagen ben je dat wel beu.

Gereisd met partner in mei 2006

Heerlijk relaxen hier zeg! Vlak bij zee, lekkere restaurantjes in de buurt, prima weertje, mooie hotelkamer; kortom heel goed te doen!

Gereisd anders in september 2006

2004

Aanrader ! Heel charmant hotel; direct aan het Plaza Mayor van het prachtige plaatsje Garachico.

Kamers uitstekend ingericht, prima bedden en een cd speler op kamer. 4 sterren kwaliteit en service zonder de afstandelijkheid die men vaak in dit soort trendy hotels vind. Quinta Roja heeft de gemoedelijkheid van een familiehotel.

Bubbelbad en zonneterras op het kleine dakterras zijn wat sfeerloos en passen niet echt in de sfeer van hotel. Maar op 100 meter ligt een groot openbaar zwembad en er zijn door lava gevormde natuurlijke zwempoelen.

Route vanaf vliegveld is goed bereidbaar gedeeltijk door de bergen, 1,5 uur rijden maar af te raden na 6 uur s 'avonds i.v.m. laagstaande zon die je op de zigzag weg in de bergen regelmatig verblind Bij donker ook af te raden, behalve de eerste 30 km is de weg niet verlicht.

Gereisd anders in juni 2004

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Roja THe Senses Collection in Garachico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Roja THe Senses Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.