Appartement Isla Baja Suites

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Spanje, Tenerife, Garachico

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Isla Baja Suites?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Isla Baja Suites

• 9Wendy21-05-2017

Verrasend Tenerife

De kamers van Isla Baja Suites zijn geen gewone doorsnee kamers, maar prachtige authentieke suites in een mooi oud gebouw. Wij hadden de suite aan de voorkant met een groot balkon over de hele breedte, een woonkamer met heel veel oude details, een prachtige houten vloer, hoog plafond met balken, hoge kasteeldeuren. Ook de inrichting maakt dat je je meteen thuis voelt. Veel gezellige details, compleet aangekleed. De romantische slaapkamer met hemelbed had een vensterbank. Een bankje in het raam waarop ik heerlijk heb zitten lezen terwijl ik genoot van de ruige zee die op de rotsen sloeg. Ook de badkamer zag er super mooi uit. Het enige minpuntje was de lage waterdruk, waardoor douchen een beetje een gedoe was Dan was er nog de moderne keuken. Die hebben we alleen gebruikt om koffie te zetten en spullen koud te houden. Op de patio, in het midden van het gebouw, konden we elke morgen genieten van een heerlijk ontbijt, wat geregeld werd door de vriendelijke mensen van de patisserie. Kortom, het was genieten in Isla Baja Suites. Een perfecte uitvalsbasis om het mooie eiland Tenerife te gaan ontdekken, ver weg van de massa, tussen de locals. Garachico is een gezellig dorpje met meer dan voldoende lekkere restaurantjes om te gaan eten en een paar sfeervolle pleintjes om weg te dromen.

Gereisd met partner in april 2017

Appartement Isla Baja Suites info