Appartement
7,6

10 reviews over Appartement Finca el Lance in het Nederlands

Heel speciale plek, echt spaans huisje.

Susan Sikking,
12-4-2017

Prachtige plek, authentiek, tropische tuin, nederlands eigenaresse, heel spontane vrouw. Goede uitvalbasis om wandelingen te maken.

Van alle gemakken voorzien. Grote ruimte met heerlijk terras. Uitzicht over zee. Inrichting van de keuken gedateerd maar prima.

Supermarkt in het dorp, je moet wel met de auto. Verschillende huisjes om te huren. Wij hebben het prima naar ons zin gehad, 10 dagen

Gereisd met partner in september 2016

Hele leuke plek, heel authentiek n origineel

Susan Sikking
21-9-2016

Apart Spaans huis met mooi terras met uitzicht op de Oceaan in een prachtige tropische tuin gelegen. Leuke gastvrouw. Ruim huis, goede bedden. Prima uitvalbasis voor uitstapjes en wandelingen. Auto aanbevolen. Als wij nog een keer naar Tenerife gaan, huren wij dit zeker weer.

Gereisd met partner in september 2016

Dit nooit meer!

Lydia Lindemann
26-2-2013

De tuin is schitterend, het uitzicht prachtig en de omgeving uniek.

Maar: je moet een hele smalle mega-steile weg af om er te geraken. Wij vonden dat afschuwelijk en zijn daardoor slechts 5 uitstapjes gaan maken in 14 dagen.

De inrichting is op het eerste gezicht erg leuk, maar ons huisje was donker en de slaapkamer koud en vochtig; we hebben het beddengoed dagelijks in de woonkamer te drogen gelegd!( Casa Kristina)

Het bed was slecht.

Je kunt te voet boodschappen doen in het dorp; de mensen zijn bijzonder vriendelijk en alles is er goedkoop.

Wil je een mooi, zonnig huisje en vind je de akelige toegangsweg geen bezwaar, boek dan Casa Miriam !

Einar heeft goede tips qua wandelingen en restaurants en is zeer behulpzaam!

Gereisd met partner in december 2012

Prachtige omgeving

ydekkers
24-6-2012

De 5 appartementen van finca El Lance liggen in een prachtig aangelegde tropische tuin. Helaas zat het weer ons niet mee (hoog gelegen), waardoor we slechts 1 (van de 15) dag buiten hebben kunnen ontbijten en 's avonds buiten konden zitten. Het was er bijna altijd bewolkt en mistig waardoor het binnen ook klam en koud aanvoelde (incl. kleding en beddengoed). Gelukkig was er een openhaard aanwezig. De appartementen zijn knus ingericht. Helaas wordt er weinig schoongemaakt (je betaald €40 voor eind schoonmaak ter plaatse) en was de eerste handdoek en beddengoedwissel pas na 8 dagen. Hierdoor vond ik prijs/kwaliteit niet in verhouding. Gezien het hoge vochtigheidsgehalte zou dit wel wat vaker mogen. Maar misschien hebben wij gewoon pecht gehad met het weer. Gelukkig hadden we een auto (is echt wel nodig) en waren we binnen 15 minuten in warmere oorden.

Gereisd met partner in juni 2012

Goede Veel privacy,schitterende tuin,gastvrij .

V Mlynarova
29-11-2011

sfeervol , hartelijk ,Bij aankomst brandde de open haard , en stond er een flesje wijn voor ons klaar . S, morgens prachtig uitzicht over zee . De eigenaresse gaf ons goede tips over zeer fraaie wandelingen , en over andere bezienswaardigheden . We hebben 10 dagen genoten , en kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Matig

JB
30-1-2011

Mooie ligging met uitzicht op de oceaan. Nadeel: zeer slechte bedden.

Gereisd met partner in januari 2011

Prachtig uitzicht

Peter Wetzels
29-11-2009

Verstopt aan de onderkant van El Tanque.Voor restaurants moet je een half uur lopen Een geweldig leuk huis met leuke tuin.

Gereisd met vrienden in april 2007

fantastische plek

tom
24-2-2009

heerlijke plek, lekker rustig, kindvriendelijk, erg behulpzame eigenaresse

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009
2005

Hier sluiten wij ons volledig bij aan!Perfecte en sfeervolle uitvalbasis om Tenerife te verkennen, waarbij een auto wel een must is. Na een dag erop uit kom je hier echt thuis.

Gereisd anders in juli 2005

Een paradijs op Tenerife

Simon en Elly
31-1-2005

Een paradijs op Tenerife. Fantastische authentieke appartementen op een unieke plek: historische boerderij met schitterende vergezichten.

We zijn er twee keer geweest: in de drie kamer appartement en een twee kamer appartement (huisje). Origineel en persoonlijk ingericht door Nederlands echtpaar. Elk appartement heeft grote openhaard. Lekker en gezellig bij een koele avond in de winter. Mooi aangelegde tuin met diverse terrassen met uitzicht. Heerlijke plek om te relaxen. Perfecte uitvalbasis voor (wandel)tochten.

Kijk verder op: www.fincalance.com

Gereisd anders in januari 2005

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Finca el Lance in El Tanque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Finca el Lance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.