Kleine hotelsWeer vandaag38°23°

3 reviews over Hotel Caserio Los Partidos in het Nederlands

Niet geschikt voor kinderen

J. Jacobs
8-7-2010

Prima hotel voor mensen die Tenerife op een andere manier willen ontdekken. Dit hotel wordt gerund door een familie en zo wordt je er ook in opgenomen. De kamers (lijkt op een mini bungalow) zijn helemaal in oude stijl opgetrokken, maar houd rekening met middeleeuws "gevoel" en "luxe". Uitstekende plek om tot rust te komen en een goede startplaats voor wandelaars en natuurliefhebbers. Het eten wordt ambachtelijk klaargemaakt en lunchpakketten voor onderweg is bespreekbaar. Het kan erg koud zijn (ook in de zomer), dus neem een warm vest/ trui mee. Prachtig uitzicht op de Pico del Teide.

Gereisd Met partner in mei 2000

Prachtige plek

Anoniem
19-3-2009

Een pracht van een plekje midden in een natuurgebied. Het is een oud landhuis met rustieke kamers, met houtkachel. De badkamer is ook bijzonder. Je kijkt zo op de Teide. Het si er super, als je van wat middeleeuwse toestanden houdt. Houtkachel, ruw stenen muren en oude meubeltjes. Prachtig wandelen in de buurt. Nadelen: als het boven op de berg koud is, heb je het koud bij het ontbijt en op je kamer. Dan wil je echt het kacheltje wel even vol opstoken met hout. Ontbijt niet geweldig, ik geloof dat je er wel lekker kunt dineren. Hebben wij niet gedaan. Een aanrader? Ja, als je Tenerife op een nadere manier wilt zien. Het is geen doorsnee hotel...

Gereisd Met partner in Thu Mar 19 2009 17:02:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Prachtig hotel in the middle of nowhere

Gerda
4-2-2007

Prachtig hotel in the middle of nowhere. Middeleeuwse stijl. Echt heel uniek. De eigenaar kan uitstekend koken en is erg vriendelijk ookal kan hij geen woord Engels. Verwacht niet dat je kamer elke dag schoongemaakt wordt en het is ook wat kouder door zijn hoge ligging maar absoluut een aanrader.

Gereisd Anders in Sun Feb 04 2007 18:08:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caserio Los Partidos in El Tanque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caserio Los Partidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.