Hotel Medano

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag28°22°
7,6

11 reviews over Hotel Medano in het Nederlands

Mooi hotel in een heerlijk rustig maar wel levendig dorpje. Vanuit het hotel duik je zo de zee in! Vanuit je kamer kun je ‘s avonds de mooiste zonsondergangen bekijken. Het eten in het hotel is eenvoudig Spaans, maar er zijn in de buurt heel veel terrasjes en restaurantjes om nog meer te kunnen genieten. De bediening is vriendelijk en doet erg zijn best om je met alles te helpen. Niet te vergeten, de bedden slapen heerlijk! Buenas noches!

Eten was slecht

MOOI GELEGEN
25-2-2018

Mooie ligging maar eten is slecht.Ontbijt was goed.Je kan er niet veel doen zelfs voor wandelaars niet aan te raden...wel rustig en onze kamer was goed maar bedden aan vervanging toe.Wij hadden grote kamer NR"302 .En toch niet zo als verwacht weer zo handdoek gedoe voor mooiste plekje.Dat vind ik zoals in de meeste Hotels niet zou mogen als iemand dit wil er echt veel geld voor vragen dan zouden die toestanden niet bestaan.Hotel is verouderd maar wel netjes...Er is daar ook veel wind zo bijna van s morgens tot s avonds en op terras kon je niet zitten van wind.We gaan zeker niet terug....

Een hotel om in terug te komen.

J.Dijkink
25-11-2017

Een vriendelijk hotel met vriendelijk,behulpzaaam personeel. Maaltijden zijn goed verzorgd.Er is geen zwembad ,maar je kan van het terras direct de zee in. Het enige probleem is de geringe parkeermogelijk voor je huurauto.

Mooie lokatie

Maria
20-10-2017

Een wat verouderd hotel, jaren 60, op een unieke locatie. Echt een hotel met karakter. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en het diner kon wat meer aandacht hebben.

Kleine kamers, prima bedden en een badkamer waar alles aanwezig is wat je nodig hebt

Geen airco, met de balkondeuren open heerlijk fris briesje.( moeten er geen mensen gaan zwemmen in de zee om 5.00 uur met behoorlijk wat kabaal)

Wij konden alleen maar boeken met half pension, een reden om niet meer naar dit hotel te gaan. Het eten s-avonds is net een gaarkeuken, kraak nog smaak. Maakt niet uit of je vlees, kip of vlees eet, het is allemaal dezelfde smaak. De kamers zijn goed en worden tip-top schoongemaakt. De horeca medewerkers in de bediening verdienen met zo,n keuken een compliment zij blijven vriendelijk. Het ontbijt was goed. Prima ligging van het hotel met kamers met een leuk balcon met zicht op de baai. Als het mogelijk is om hier te boeken zonder half pension is het zeker aan te bevelen!!

Prima hotel op gezellige plek

robcannegieter
10-3-2016

Het hotel ligt vlak aan zee, maar ook aan het gezellige plein van Médano. Veel leuke terrasjes en winkeltjes in de buurt.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel heeft mooie terrassen die uitkijken over de zee.

Ontbijtbuffet is prima. Het diner in ook een buffet en ook goed. Kortom, zeker een aanrader om heen te gaan.

Vanuit Médano is er ook veel te ondernemen.

prima

Johanna
20-2-2016

Het hotel is mooi gelegen 'in' het water, terras hotel boven het water. Vanaf het hotel met trap de zee in.

Aan een fijn strand, zand/vulkanisch.

Leuk dorpje met voldoende restaurantjes. Veel restaurants met terrassen direct aan het water.

De eetzaal is niet gezellig. Het eten niet veel bijzonders.

Kamers klein, maar schoon.

Het zwembad is klein en was niet geopend.

Prijs/kwaliteit was oké

Albert
14-11-2009

De plaats El Médano heeft een ideale ligging om alles te bekijken met een huurauto. In het hotel El Médano hebben we een leuke vakantie gehad. Leuk hotel op palen in zee, de kamers oubollig maar toch goed, ruime badkamer met een heerlijk balkon. Er zijn trappen en een lift en een eenvoudig ingerichte eetruimte. In de bar vriendelijk personeel, ontbijt was wel redelijk met lekkere koffie, lobby met karakteristieke inrichting had internetpunt. Het zwembad had een matig formaat maar geen probleem want het hotel ligt pal aan het strand. Het hotel heeft meerdere terrassen om te zonnen. El Médano is een vriendelijk plaatsje. Niet vol met toerisme maar veel eigenlijke bewoners. Met een lekker strand en de ligging is ideaal voor surfers. Vliegveld 10 minuten met auto. Prijs/kwaliteit was oké. Al met al een hotel om aan te raden.

2007

Het personeel was heel vriendelijk

Denise
9-8-2007

Het personeel was heel vriendelijk .

In het dorp el medano was niet veel te beleven.

Het hotel en het eten was goed verzorgd en gevarieerd.

We hebben een leuke vakantie gehad

Hotel zelf geboekt tijdens fly drive

Danielle van Tilborg
28-2-2007

Hotel zelf geboekt tijdens fly drive.

Prachtige ligging.

Wij hadden een grote kamer met zee-/strand-/stadszicht.

Receptie personeel erg zakelijk.

Advies, ontbijt op een van de vele terrasjes en niet in het hotel!

Fijne tijd gehad, ook voor strandwandelingen.Een aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medano in El Médano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.