Aparthotel Westhaven Bay

Aparthotel
Aparthotel Westhaven Bay
9,4

Laatste review

Het is een aanrader voor wie van rust en lekker eten houdt.

Voordeel is dat men gans de dag door kan eten en drinken wat men wil, zowel a la carte als een dagschotel of gewoon iets kleins. Ook meenemen naar het appartement is mogelijk.

Menkijkt uit op de oceaan, zowel in het restaurant als op het terras als aan het zwembad.

De meeste gasten zijn nederlandssprekend.

De eigenaars zijn Vlamingen, alsook de keuken is typisch vlaams, met allerlei specialiteiten, en tal van verassingen.

Wie er eenmaal was komt er terug . Elke avond is er muziek ,en meestal met dansgelegenheid.

Kenmerken
Animatie programma
Restaurant
Peuterbad
Parkeren mogelijk

86 reviews over Aparthotel Westhaven Bay in het Nederlands

Men voelt er zich direct thuis.

P&L,
11-8-2018

Het is een aanrader voor wie van rust en lekker eten houdt.

De meeste gasten zijn nederlandssprekend.

Véél veranderd bij vroeger!

Godfried Onraedt,
26-9-2017

Arrogante leiding, opletten voor inbraken in de duplex-appartementen, kakkerlakken, ingesloten terras zonder zeezicht. Eén rol Wc-papier per week !!!

vertrouwd en prima voor elkaar

PHB,
2-9-2017

Als je voor de 6e keer terugkomt met het wel goed voor elkaar zijn! Meestal in de Meivakantie, maar nu voor het eerst in de zomer. Door de ligging in het zuiden aan de oceaan met een windje voor de verkoeling, was de temperatuur zeer acceptabel. Zomers zijn er op het complex meer activiteiten voor jonge kinderen. Ook de oudere jeugd heeft zich goed vermaakt, maar ging meer van het complex af. Het huren van een auto voor het verkennen van het eiland is aan te raden. Het eiland is voldoende afwisselend, er is genoeg te doen.

Fijne vakantie gehad

Karel
30-10-2016

We hadden bungalow aan zwembad 1 ste lijn zicht op oceaan, fenomenaal uitzicht. Kraaknet, interieur functioneel, keuken voorzien van al wat een normaal mens nodig heeft. Geen gedeukte potten of versleten pannen, integendeel. Een mens leeft toch buiten op het ruim terras, dus waarom luxe meubilering! Prima bedden en trek met een gerust hart het onderlaken weg, een kraaknette matras en bescherming vindt je er. Enorm grote kleerkast met voldoende kleerhangers.

Diegenen die het eten in het restaurant maar niks vonden, hebben de verkeerde menukaart bekeken en hadden de snackkaart vast. We hebben de chateaubriand a volonte uitgeprobeerd, je kon er zonder problemen 100 gambas en een kilo steak verorberen...De laatste week van ons verblijf waren er dringende werkzaamheden bezig aan de borstwering van het gangpad en zwembad. Jammer maar zonder al teveel geluidsoverlast. Het was dat of het zwembad afsluiten dus... Ter compensatie 5 dagen gratis ontbijt ontvangen. Nogmaals onze dank hiervoor. Minpuntjes: teweinig parking, luidruchtige acc. geen lakens of handdoekwissel.

Gaat in dalende lijn

Snorkel
13-8-2016

We kwamen voor de tweede keer terug. Dit met een interval van ong. 3 jaar. Toen was het wel zeer goed. De bediening was vriendelijk, de huisjes waren netjes m.u.v. mieren, maar ach. De ontvangst was dik ok. Toen we deze keer aankwamen was er weinig of geen informatie. Je moet alles zelf vragen van faciliteiten ect.. De administratie weet niks van de organisatie van activiteiten en omgekeerd. Leuk als je een probleem hebt en niemand je kan helpen! Bovendien weet men niet wie er op hun eigen domein prullen verkoopt, waardoor je ook hier als gast op je honger blijft zitten. Geen enige moeite om iets op te lossen. De jongere dame aan de bali is ronduit onbeleefd en is liever lui dan moe. Na twee keer iets te hebben gevraagd, is het wel duidelijk dat deze liever op haar gsm bezig is dan met klanten. Het eten vond ik weliswaar even gelijk aan ziekenhuiskost. De steaks niet doorbakken, het buffet half doorkookt en koud. We wisten dat het niet top niveau was, maar je verwacht op zijn minst dat het beter is dan jouw eigen eten, wat het hier bijlange niet was. Wanneer er een soort drek in het zwembad zit en je dit meldt komt er kennelijk niemand kijken ook al beloofd men dat.

Over de accommodatie is het iets beter. Alles is wel netjes op ooghoogte. Van zodra je naar het plafond kijkt zie je de vliegenstonten op de lampen en plafond.

Wij hadden bovendien last van kakkerlakken!!! Een paar aan het zwembad gezien, zelfs nog eentje er zelf uitgevist én ook nog in ons huisje!

Volgens mij zitten die beestjes daar niet plots. Zoiets is waarschijnlijk al gemeld en moet bestreden worden. In plaats van Westhaven Bay is het voor ons KockroachBay geworden. In het naar huis gaan wordt de sleutel afgegeven en dat is het! Een fijne terugkeer ! Niet eens vragen of het leuk was ect... Je kan hieruit misschien iets te veel bijleren ...

Hoe dan ook, heel jammer van de ervaring, maar ik vind dat ze de teugels laten hangen. Je ziet ook dat het meer een geldmachine geworden is dan effectief een huislijke thuis.

Zoals ik hen de eerste keer hoorde zeggen... Tjing Tjing, weer een vliegtuig, weer zoveel geld voor ons... ( en er vliegen er elke 5 min. over!)

Doe zo verder!

Heerlijk terugkomen

MvdN
7-7-2016

Bijna elk jaar bezoeken wij Weethaven Bay.

De herkenning, verzorging en het zwembad zijn super!

WHB was weer prima voor elkaar.

PH
22-5-2016

Verbleven in appartement N5 met 2 balkons met fantastisch zeezicht.

Goed geholpen toen de bagage de connectie in BCN had gemist, ondanks dat het inkomend en uitgaand vliegtuig op <100 meter van elkaar stonden :-( en de vlucht op tijd was. Het receptie personeel klom direct in de telefoon met IB en regelde extra handdoeken voor het zwembad en de uitstapjes naar Siam park.

Prima gegeten in het restaurant, met voldoende variatie en aandacht voor de gasten. Openbaar vervoer (goedkoop) stopt praktisch voor de deur. Voor verder weg gelegen attracties of een trip naar het noorden, is een paar dagen een huurauto aan te bevelen.

Zwembad is eerdaags aan de beurt voor een verfbeurtje, maar dat was ook het enige opvallende puntje. Voor de zomer dus gefixt.

Dank voor de goede zorgen. We komen graag nog weer eens terug.

Super gezellig alles prima, personeel ook prachtig

Erwin Vis Poperige
17-3-2016

wij vonden alles goed , enkel ten bell is kapot gegaan

Prachtige vakantie gehad!

Herman Van Haver
19-12-2015

Prachtig appartement N5 met uitzonderlijk zeezicht

Enkel positieve reactie's. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enig minpuntje misschien is het ontbijtbuffet dat wat gevarieerder zou mogen zijn. Verder alles perfect!!!

Super gezellig en heel lekker eten!

René V.W.
4-10-2015

Hier komt ik zeker terug! Geweldige sfeer, super bediening, personeel dat altijd even vriendelijk en behulpzaam is en een heel gezellig complex. Het zeezicht is ongelooflijk en de zonsondergangen de mooiste! Wij gaan zeker terug! Het verblijf was niet duur en het eten was qua prijs-kwaliteit heel eerlijk. Je kan er alle mogelijke excursies reserveren, het gezellig vissershaventje en de winkelstraatjes liggen op wandelafstand en het kapsalon, massagesalon en manicure waren echte verwennerijen! Met een supermarkt vlakbij en een goed ingerichte keuken in ons huisje, konden we ook nu en dan zelf koken. Ook de barbecue op ons terras was meer dan welkom. Ons volgend verblijf is al geboekt. In 2016 komen we zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Westhaven Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Westhaven Bay in Costa del Silencio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Westhaven Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.