Aparthotel Ten Bel Alborada ***

Aparthotel Ten Bel Alborada
Aparthotel Ten Bel Alborada
6,2

170 reviews over Aparthotel Ten Bel Alborada in het Nederlands

Appartementkamers zijn goed, niet luxe maar wel schoon. Hotelcomplex is wat verouderd, maar personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Er wordt , na de overname, gewerkt aan allerlei verbeteteringen binnen en buiten. Buffetten werden uitgebreid en overzichtelijker opgesteld. We gaan dit jaar weer naar Alboradabeachclub want we zijn hier nog lang niet uitgekeken. Busvervoer op Tenerife is heel makkelijk te doen en niet duur. Bussen rijden over het hele eiland ; ook van en naar het vliegveld. Bushalte is voor het hotel !

Minpunt was de douche die in november weinig warm water gaf. Na klachten hierover werd er naar oplossingen gezocht.

Pluspunt is dat je dit hotel online kunt boeken, zonder tussenkomst van een reisbureau, en dat een verblijf hier NIET duur is in verhouding met hotels aan de andere kusten. Kortom een aanrader voor wie lekker in de zon wil liggen, van het uitzicht wil genieten, een frisse duik wil nemen en wil genieten van de Spaanse keuken en vele andere gerechten ! Adios !

het is een leuk aparthotel en netjes en heel goed

g,kluitmans, 8-1-2018

het zwembad het eten bediening ik kan niets slechs vertellen

Oud hotel maar een goede sfeer!!

Margriet Maas-Herstel, 1-12-2017

Het is een oud hotel met behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Toch hebben wij het erg leuk gevonden

De sfeer is goed en het personeel is erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Ten Bel Alborada voor je op een rij gezet:

Red mijn vakantie bestemmingen bestaan!

Channah Stark, 19-8-2017

Wat je echt moet weten voor je hierheen gaat is dat je absoluut niet je volledige vakantie hier wilt boeken. We hadden het hotel geboekt zonder Zoover te checken, helaas! Maar u bent hier gekomen waarschijnlijk voordat u ging boeken. Geluksvogel! De buitenkant van het hotel kan duidelijk een renovatie gebruiken, maar dit zegt niks over de binnenkant (dachten we) Het bijna uitgestorven hotel tijdens het (bijna) hoogseizoen gaf al een onprettig gevoel, maar toen we de kamer binnen kwamen waar de toiletbril echt vies was, de glazen nog voorzien waren van tandpasta van de vorige bewoner, begonnen we ons toch echt zorgen te maken. Het balkon stonk naar rioollucht, maar optimistisch wilde we richting het zwembad waar het niet veel beter werd. Parasols waar het verf af snipperde. Een vieze bad rand en de wifi, die werkt niet zoals beloofd. Nog nooit zo'n nachtmerrie meegemaakt! 60 euro annulering betaald en zonder nieuw hotel de straat opgegaan. Alles beter dan dat hotel! Met succes!

Fantastisch !!

Moyaert, 21-5-2017

Niet ver van de luchthaven , dus ideaal om met de taxi er naar toe te gaan .

appartementen zijn gedateerd maar wel goed. Regelmatig schoon bed en handdoeken. Prachtig uitzicht op oceaan en tuinen beneden. All inclusive is prima. Voldoende variatie . Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Bij de receptie zijn ze erg behulpzaam en vriendelijk. Dichtbij bushalte om het eiland verder te kunnen verkennen. Busritten zijn niet duur .

Winkels zijn heel dichtbij. Dorpje Las Galletas met haven en gezellige straatjes begint tegenover voorzijde hotel.

Het appartementengebouw is niet mooi; onderhoud ervan is erg nodig.

Maar als je daar doorheen kijkt kun je genieten van een heerlijke vakantie voor weinig geld. Er is een zoutwaterzwembad wat door een aangelegd rif gescheiden is van de oceaan.

Kortom, voor ons een plek om naar terug te gaan !!

rustig gelegen, prachtig utizicht!

Ilse, 22-3-2017

hotel;

het hotel ziet er wat beton blokkig uit. ook de grond bij het zwembad is slecht. het hotel is niet een luxe hotel! verder is het zwembad heerlijk en een prachtig uitzicht.

het appartement;

heerlijk ruim!, wat ouderwets qua meubilair.

het eten;

op internet zag ik veel mensen die klaagden over het eten. ik vind dit onterecht.

er was niet een mega keuze per eet moment. maar zeker veel afwisseling in de dagen. altijd wel iets van vlees, iets van kip en iets van vis. elke dag een andere groente, patat, ene dag rijst, andere dag aardappeltjes, andere dag pasta.

ik heb alle dagen heerlijk gegeten!!

de omgeving;

rustig, saai, weinig te doen, geen uitgaansmogelijkheden.

excursies;

- ik heb teide masca gedaan. teide erg leuk! masca weinig soeps..

- la gomera, leuk maar veel in de bus! lange dag! ben 12 uur op pas geweest

- het noorden en Santa cruz, leuk. lekker dingen op eigen gelegenheid kunnen doen ook.

voor alle excursies geldt, je zit veel en lang in de bus... maar de uitzichten zijn prachtig.

We gaan er al jaren hier naar toe!!

Branje, 13-10-2016

Is voor een ons een prima plek om te vertoeven!! Het is netjes !! Personeel prima!! Eten ook prima!!

En de prijs is ook prima!!

De zwembad aan de zee is geweldig!!

Niet naar toegaan!

Thijs de Boer, 12-2-2016

Een groot debacle: we hadden 9 nachten geboekt, zijn na 2 nachten vertrokken.

"Hotel" lijkt op 'n kazerne, vol met betonrot en scheuren; ook intern Niet onderhouden en vies.

Geen waterkoker en magnetron aanwezig!!

Voor wifi op de kamer, dat het 9 van de 10 keer Niet doet, moet je betalen.

Kortom: Niet boeken!

nooit meer!

Karin, 4-11-2015

Een hotel met veel achterstallig onderhoud. De bedden zijn veel te hard en er is geen airco op de kamer. Het bestek en de borden in de eetzaal zijn niet schoon en het eten is niet lekker! Vreemd vlees en slappe patat! Al met al zonde van je geld!

We hebben een aantal aanbieders voor Ten Bel Alborada voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ten Bel Alborada in Costa del Silencio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ten Bel Alborada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ten Bel Alborada scoort een 6.18 uit 10 op basis van 176 reviews.