Appartement Rocas del Mar

Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
Appartement Rocas del Mar

10 tips over Appartement Rocas del Mar

greetenluc, 17-2-2015
Huur bij een Belgische of Nederlandse eigenaar om zeker te zijn dat je TV-Vlaanderen kan ontvangen.
Karin, 26-2-2014
Maak een boottochtje om dolfijnen te spotten.
Frits Smit, 20-1-2014
Itiliaans restaurant vlakbij is goed.

Walter en Nathalie, 25-11-2013
wel tot een auto beschikken. Het is geen toeristisch gebied. Dus voor toeristisch plekken heb je wel echt een auto nodig om ergens te komen !
Anneke Hendriksen, 2-5-2013
periode eind maart begin april: mooi weer en niet te heet, af en toe veel wind, heerlijk
Kevin, 7-12-2012
Super lekkere en goedkope Nederlandstalige restaurants in de buurt!

Martin en Geke Stegeman, 23-11-2012
De inrichting verschild per appartement omdat dit van partikulieren is, dus de een kan wat beter zijn als de andere. Wij zaten in appartement nr 9.
pfromijn, 24-8-2012
Koop een combicard voor Loropark en Siampark, niet goedkoop maar het geld dubbel en dwars waard! Huur een auto als u ook meer van het eiland wilt zien. De Teide is een geweldige berg met een zeer ruige natuur. Masca, Carachico, Puerto de la Cruze zijn zeker de moeite van bezoek waard.
bluekens, 13-6-2012
Wij hadden een dochter van 5 jaar in het complex, ze is rustig van karakter dus makkelijk doenbaar...met meerdere kinderen niet aan te raden.
Ine, 18-11-2011
Dicht bij het mooie vissersdorpje 'Las Galletas'