Appartement Rocas del Mar

53 reviews over Appartement Rocas del Mar

• 2018
    8romy van vroenhoven10-08-2018

fantastisch

echt een top accommodatie ligt wel wat verder van de luchthaven af. acommodatie is zeer netjes, als je op de onderste verdieping zit kun je wel wat last hebben van kakkerlakken alleen dit houd je altijd in dit soort landen. op een paar kilometer afstand heb je ook een lidl zitten, hier kun je ook speciaal spul kopen tegen de kakkerlakken werkt zeer goed. het enigste nadeel aan de acommodatie is dat het zwembad erg koud is. verder is het echt een top verblijf en zou ik er graag nog een keer naartoe willen het is aan te raden om een auto te huren zodat je heel het eiland rond kunt gaan. op het eiland zelf heb je ook genoeg dingen te doen zoals siam park een heel groot waterpark, loro parque een dierentuin, op het water verschillende activiteiten, en pico del teide de vulkaan natuurlijk.

Met vrienden

• 5Monica09-01-2018

Nee dank je

Mooi appartement met allemaal oudere mensen in het complex Niks om op aan te merken maar als je app 106 hebt en elke morgen half 8 stijf in je bed ligt omdat de boven buurman zn stoel een half uur verplaatst en de tafel en dan 2 u later begint te boren en te zagen dagen lang tja is gezellig anders Als je op je terrasje staat in dat appartement en je kijkt links van je zit er een groot bouwval Leek wel een vuilnisbelt Leuk voor een keer en geloof me Spanje, Tenerife je hebt met zon overal leuke plaatsten met appartementen maar naar deze ga ik niet meer heen

• 2017
    5Alain27-09-2017

Prachtig complex, zeer rustig gelegen.

We vertoefden voor de derde doch laatste maal in app. 122. Totaal uitgeleefd, niet onderhouden, beschimmelde siliconen in de badkamer ...... Hadden een voorschot voor 2018 betaald maar het werd door ene (er wonende "makelaar") niet terugbetaald ondanks het feit dat het app. reeds tijdens ons verblijf voor dezelfde geboekte maanden januari en februari opnieuw verhuurd werd. Oplichterij. Gelukkig vonden we een ander app. in hetzelfde complex.

• 8tenerife friends06-08-2017

Minder toeristisch, maar toch superleuk

Goed : ligging en uitzicht is gewoon super. Appartementen zijn zeer goed ingericht en liggen vlakbij een supermarkt "Hermusa". Indien je auto huurt kan je gerust gaan shoppen in de Mercadona in Las Chafiras... Zeer goedkoop. Je kan iets drinken en eten in de puntmuts (beachbar) aan normale prijzen. Binnen 15 min ben je in Los Christianos of Las Americas.

Minder : zout water in de zwembaden + meestal veel wind gezien het op het meest zuidelijke puntje ligt van tenerife.

• 8Dicky25-01-2017

Schitterend complex

Voordelen van deze accommodatie: prachtig gelegen complex met mooie uitzichten op zee; groot, net appartement met balkon en ligbedden; grote zwembaden; ligging nabij leuk vissersplaatsje. Nadelen: lawaai van opstijgende en landende vliegtuigen; erg winderig. In 20 minuten loop je naar Las Galletas. Jammer om te zien dat de plaatselijke infrastructuur veel te wensen overlaat: gaten in wegdek en trottoirs, onafgebouwde of half gesloopte gebouwen met straatvuil.

• Oude reviews

7L. Hilgevoord09-12-2016

Perfect appartementen complex voor de rustzoekers

Perfect onderhouden zwembad! Mooie appartementen met veel privacy . Wij huurden een appartement beneden met enorm groot terras met ligstoelen en tafel/stoelen Op loopafstand naar de supermarkt en ca 10 minuten met de auto naar Las Galletas.

• 9Anneke Hendriksen25-06-2016

Prima accomodatie, rustig, zoutwaterzwembad.

Alles prima, schoon, uitzicht op oceaan. Met openbaar vervoer makkelijk naar de toeristische plaatsen.

• 9Christel Sm01-05-2016

Prachtig complex aan zee !

Zijn hier nu 2 keer geweest, in februari en augustus. Appartementen van particulieren. Prachtig complex aan zee, schitterend uitzicht. App. volledig ingericht, sommige afwasmachine, altijd wasmachine, senseo, föhn, wifi nl.tv . Direct achter complex supermarkt met alles, s' ochtends ook warme broodjes. Ligt rustig gelegen, ( las galletas)leuk plaatsje met klein boulevardje en haventje. De puntmuts, eet/drink gelegenheid op complex, wordt gerunt door Robbie & Willeke. Hartstikke gezellig in hoogseizoen leuke muziekavonden en 1x p.w. BBQ. Geen animatie. Een zwembad verwarmd en een zwembad onverwarmd. En wat een absolute verademing is hier, geen vroege beddenrace!! Gewoon heerlijk relaxt !!

• 9Piet Baudoin19-01-2016

Mooi resort met prachtige tuin en appartementen

Rocas del Mar ligt in een rustige omgeving, geen bijgeluiden, geen entertaiment. Let op! Wel kiezen voor een appartement aan de voorzijde met 180 gr zeezicht, aan de achterzijde kijk je namelijk op een supermarkt en een ander appartementengebouw. De appartementen zijn zeer luxe ingericht en zijn schoon. Vooral bijzonder is het uitzicht op de oceaan, geweldig.

• 9Olivia Yzewyn23-12-2015

Zalig zen!

Verbleven in 1 van de appartementen van Willy en Marina. Alles pico bello. De service was top, het uitzicht onbeschrijfelijk. De huiseigenaars deden echt het onmogelijke om je vakantie zorgeloos en onvergetelijk te maken. Hier kom ik terug, zeker weten. Bedankt Willy en Marina. Top! Dik in orde.

Alleenreizend

10 tips over Appartement Rocas del Mar

• Walter en Nathalie, 25-11-2013

wel tot een auto beschikken. Het is geen toeristisch gebied. Dus voor toeristisch plekken heb je wel echt een auto nodig om ergens te komen !

• Karin, 26-02-2014

Maak een boottochtje om dolfijnen te spotten.

• Martin en Geke Stegeman, 23-11-2012

De inrichting verschild per appartement omdat dit van partikulieren is, dus de een kan wat beter zijn als de andere. Wij zaten in appartement nr 9.

7 vragen over Appartement Rocas del Mar

• pauline, 28-12-2017

schitterend gelegen

prachtig app complex jammer dat er 1 iemand is die het niet zo nauw neemt als je annuleerd ,wij kunnen fluiten naar onze 2045,00 euro en dat er dokters verklaringen zijn geeft hij geen geld terug en hij liegt ook nog hij zegt dat t van iemand is uit belgie maar nu blijkt het is van zijn zwager, hij reageerd niet op emails mobiel niet bereikbaar wel zijn huisnr en dan geeft hij geen antwoorden dus kijk uit bij wie je boekt

• ps, 28-12-2017

opgelicht?

boek niet bij dhr m.verheusen wegens ziekte en aankomende operatie alle papieren van het ziekenhuis aanwezig, weigert hij het bedrag van € 2045 terug te betalen hij heeft dit vaker gedaan hebben wij gehoord,en hij verhuurd het in de periode gewoon door er word dus dubbel verdiend aan het appartement. ook liegt hij van wie het app is van een mevr uit belgie is ook niet waar het het app van zijn zwager en is op zeker geen belg. het is een hoop geld wat je niet terug krijgt.

• Jacqueline, 11-10-2017

uitzicht op zee

Wij willen graag een in 2018 een appartement huren. Nu lees ik dat je ook appartementen hebt met uitzicht op de supermarkt. Weet iemand welke appartementen nummers uitzicht hebben op zee? Klopt het dat zowel appartement 012 - 014 en 124 op de begane grond zijn met uitzicht op zee (volgens de beschrijving en de foto's wel, maar wil het graag zeker weten ivm teleurstelling)

pauline, 28-12-2017

deze app hebben vol zicht op de oceaan prachtig

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4