Appartement Marino Tenerife

92 reviews over Appartement Marino Tenerife

• 2019
    9Lennard12-06-2019

Goed en netjes

Een net appartement. Met een goed zwembad. Een goed appartementencomplex. Met voor ieder wat Wils.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 2018
    4Hendrik11-11-2018

Rustige streek, misschien na de verbouwing beter?

Het appartementhotel ligt in een heel rustig gebied. Een auto huren is dan ook nodig, of je moet met het openbaar vervoer willen. Het is deels al verouderd. Er wordt stukje bij beetje verbouwd. Wij hadden een appartement met uitzicht half op zee. Beneden het balkon was een parkeerplaats voor personeel, deze waren in de ochtend soms erg luidruchtig. Het appartement was verder netjes, op de stofjes na. De bedden zijn wel heel hard, elke ochtend last.Bij aankomst hebben wij er ook gegeten, totaal niet een aanrader. Het was zaterdag en dan hebben ze alleen de bbq. We kregen een bird vol vlees, zag er goed uit tot we begonnen te eten. Het was flauw en na 10 min was het koud, het was zo veel dat het wel koud ging worden. Een mevrouw naast ons kreeg precies het zelfde als ons en evenveel, alleen moesten wij wel voor 2 personen afrekenen en zei voor 1. Nadat ik hier wat van had gezegd kreeg ik een boze blik van de ober en moest gewoon betalen.

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

8Channah Stark19-08-2017

De redder van mijn vakantie!

Bij aankomst op Tenerife kwam ik met een vriendin aan in een horror hotel. Meteen geannuleerd en via Zoover gaan zoeken naar een hotel in de buurt die een betere recensie had. En terecht! Bij aankomst vroegen we uit angst of we eerst 1 avond konden boeken en van te voren het appartement mochten zien. Zeer gastvrij kregen we een sleutel en de kamer was inderdaad naar wens! Dus meteen geboekt en vervolgens beviel het hotel zo erg dat we de rest van onze dagen hier zijn bleven. Schoon hotel, vriendelijk personeel, ook bij het restaurant! Wifi werkt prima! Fijne ligging bij een busstop en dichtbij goedkope supermarkten en eetgelegenheden. Achter het hotel is ook een leuke plek om een soort strand (Moeite waard om te kijken!) Personeel heeft ons zelfs buiten werktijden op een feestdag geholpen met een taxi, omdat we de taal niet spraken. Kortom! Zeer positief!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 6Ad15-04-2016

Zou niet meer teruggaan

Appartement: zonder uitzicht, zonder zon op balkon, veel wind. Dus weinig buitenzitten bij de kamer. Ook bij zwembad weinig te beleven; geen stoelen en geen parasols. Bovendien, door de ligging van de kamer, van 's morgens 8 uur tot 's avonds 11 uur muziek direct onder ons balkon. Geluiden en rook van de terraszitters gaat op een zeker moment ook irriteren. De bedden waren zeer matig. Appartementencomplex gedateerd, wel goed schoon. Vriendelijk personeel. In restaurant was ontbijt en diner goed verzorgd, goede kwaliteit en vriendelijke prijzen.

Gereisd met partner in april 2016

• 9marijke07-03-2016

Fantastisch verblijf!

We waren met 5 personen. Erg groot appartement, Heel, heel schoon, UItgebreidde keuken met wasmachine, oven, magnetron, en 4 kookplaten. Alles was aanwezig. 2 balkons, 2 badkamers. Alle personeel was erg aardig en behulpzaam: een familiebedrijf. Ontbijt heerlijk! We moesten wel lachen om al die mensen die om 9 uur al met hun handdoekje klaarstonden; wij gingen er altijd op uit met huurauto. Dat was wel handig, want in directe omgeving erg weinig te doen. Wij vonden Las Galletas ook niet veel aan. Masca gelopen, super mooi! Noorden is mooi, de moeite waard om naar toe te gaan. Siam + Loro top! Niet gegeten in Marino, dus dat weten we niet. We zagen wel dat Kaigan altijd vol zat. Kortom: We zouden iedereen aanraden naar dit complex te gaan, maar wel met huurauto.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9ludo Smeyers <Lieve Belien02-05-2014

Komen reeds 12 jaar in april naar Marino

De studio die wij ieder jaar ter beschikking krijgen zijn prima. Goed zicht op zee. De mensen aan de balie en onderhoudspersoneel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer zijn proper en je beschikt over een flat screen en een keukentje. Er is een restaurant waar je dagelijks aan een zeer democratische prijs kan gaan eten. 's Avonds is er animatie. Dit stopt op een behoorlijk uur. Je hebt geen last van nachtlawaai. Dit is dan ook de reden waarom wij er ieder jaar naar uitzien op terug te gaan. Zeker aan te bevelen als je een rustige vakantie wenst door te maken

Gereisd met partner in april 2014

• 8Roy van Zal18-02-2012

Fijne vakantie al was het weer wat minder

Eigenlijk zat alleen het weer ons tegen (in het hoogseizoen). Verder was alles super. Eten, bediening, klantvriendelijk, verzorgd. Wat wil je nog meer !!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Rob03-02-2012

Beetje afgelegen maar prachtige vakantie.

Mooi appartement, lekker zwembad (wel onder aanvliegroute vliegveld dus de wielen gaan nét uit, het stoorde mij niet vond het machtig mooi) Met gehuurde auto mooie uitvalsbasis om verdere eiland te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

• 0Evelien21-11-2011

Redelijk

Het is een leuk appartementencomplex voor ouderen mensen. Sowieso als je wat jonger ben, is er weinig te doen. 'S avonds is er wel animatie en dat terwijl wij er in oktober waren! Ik kan me voorstellen dat mensen last hadden van het geluid van de animatie. Wij zaten er ver vanaf en hadden er geen last van. Ons appartement was schoon maar wel wat verouderd.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8brinkmans17-10-2011

lekker rustige plek aan zee, geen massatoerisme

Gevlogen vanaf Charlerois Appartementen in een fraai deel van het plaatsje Las Garretas. Niet meer zo'n piepjong complex , maar wel van alle gemakken voorzien. Kapsalon, winkeltje, duikschool en een paar leuke barretjes op het complex. Voldoende restaurants in de omgeving. Restaurant Sofia is een aanrader ( Duits restaurant ). Een lekker zwembad en een perfect , lekker rustig, zonneterras. Elke avond wordt er door het animatieteam wel wat georganiseerd, van danswedstrijd tot acrobatisch vermaak, dit gaat wel met het nodige geluid gepaard, is echter om 23.00 uur altijd afgelopen. Lijkt in eerste instantie hinderlijk, maar is na een paar dagen wennen erg leuk.

Gereisd met partner in oktober 2011

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin

• Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats