Tijdelijk €25 aanbetaling

Balcon del Mar

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Balcon del Mar voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 23 reviews

8.5FantastischScore uit 23 reviews
  • 8.8Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Balcon del Mar

• 10Fam. Van Beneden.30-03-2018

Prachtig en voor herhaling vatbaar.

Wij waren blij verrast toen we op het appartement toe kwamen. Mooi frontaal en zijdelings zee zicht. App. 136 is een aanrader,netjes en alles is er aanwezig. Het zwembad toezicht is aan de strenge kant,maar voor ons geen probleem. Bars en restaurants in de omgeving ( ongeveer 15 min) Supermarkt op 10 min. Wij boeken zeker terug ( indien mogelijk )

• 10Mirre09-12-2017

Fantastische locatie aan zee

De appartementjes hebben allen een open keuken, aparte slaapklamer, ruime badkamer en een terras. Het appartement is meest geschikt voor twee personen, alhoewel velen nog een uitklapbare sofa hebben in de living. In het midden van het complex is een mooi groot zwembad, dat spijtig genoeg niet verwarmd is, in de winter is het water naar mijn mening toch wel té fris,daarom een 8/10. Er is geen onmiddellijk zandstrand. Deze locatie is geschikt voor jong en oud, de omgeving geliefd voor wandelaars en duikers en snorkelaars. Je zit op 10 minuutjes wandelen van een supermarkt en 20 minuten wandelen van het centrum waar je heel veel restaurantjes hebt in alle prijsklassen. Nog wat verder heb je het authentieke vissersdorpje Las Galletas, met veel winkeltjes en restaurantjes, mooi haventje. Je kan ook met de bus naar las Galletas.

• 9eric27-08-2017

mooi en rustig gaan reeds 5 jaar naar daar

voor de rust en alles dichtbij

• 10palmboompje26-08-2017

rustig appartement

rustig plaatsje dicht bij de supermarkt en dicht bij bushalte. Er was alles wat je nodig had.mocht alleen niet met een zwemband in het water.

• 10vakantieman17-04-2017

het was in een woord perfect.komen zeker terug

het was een rustig dorpje.wil je de drukte op zoeken pak dan de bus en ga naar los cristianos en playa de las americas. ik heb geen min punten

• 10Oma13-07-2016

Gewoonweg Super Fantastisch appart.225 en 227

Alles aanwezig, en proper en netjes en goede kontakt met eigenaars. Afgehaald en terug gevoerd naar de luchthaven.Zeer luxueus en een heerlijke vakantie gehad .We hebben al terug geboekt voor een maand volgend jaar. Borgen al terug gehad.

• 8winkie03-07-2016

mooi en rustig vakantiecomplex

Wij hebben app.225 gehuurd : alle contact met de eigenaars verliep goed en de waarborg is teruggestort. Positief : - leuk en mooi appartement met 1 slaapkamer - complete badkamer (douche in bad was iets minder praktisch,handdouche werkte prima,regendouche kregen we niet aan de praat : verkalkt ?) - alle linnen aanwezig : bed-,bad- en keukenlinnen - basisproducten aanwezig : afwasmiddel,wasmiddel,zout,enz - vrij proper (ik ben moeilijk daarin) - plafondventilators aanwezig,ook aircotoestel (niet gebruikt) - balkon met zijdelings zeezicht,zon pas in de late namiddag om te zonnen - was heel rustig,geen lawaai gehoord 's nachts - zalig zwembad,zat amper volk in,t° was goed aangezien het zonnig was, ligzetels aanwezig in het appartement om mee te nemen - gebruik gemaakt van de rit naar de luchthaven (40 euro heen en terug) - hermusa-winkel vlakbij met alles wat je nodig hebt (vonden we beter dan de dino-winkel) - tv-vlaanderen aanwezig,internet betalend (ong.10 euro/week)maar werkt goed

Negatief : een lagere score wegens kakkerlakken in het appartement.Deze heb ik op een nacht ontdekt,heel de keuken kroop vol met die beestjes.De dag ervoor had ik er al ééntje gezien in de oven (zie foto's).Ik weet wel dat die beestjes meer voorkomen in warme landen maar ik zie ze liever niet.Het ergste vond ik dat de eigenares mij niet geloofde tot ik de foto's liet zien,dan heeft ze direct een spuitbus ertegen gegeven ?! De voorlaatste dag hebben we nog een dode kakkerlak gevonden achter één van de salontafels.Het is niet leuk om dit te moeten vermelden maar eerlijk is eerlijk. In de buurt is er weinig te zien,wij zijn eens tot in Las Galettas gewandeld waar er meer winkels zijn,een dijk en een haventje. Costa Silencio is echt om te rusten zoals de naam het zelf zegt.

• 10Bernadette23-05-2016

Zeer mooie accomodatie

Zeer goed onderhouden compelex.Mooi zwembad.Gezellig appartement met alle comfort en prachtig uitzicht. Voor sommigen misschien niet druk genoeg zoals Las Americas maar voor ons juist een pluspunt. Hermusa supermarket vlakbij waar je alles vindt.Op 15 min wandelen van Las Gallettas nog een bewaard dorpje waar je heel lekker kan eten. Prima busverbinding op 200m.

• 7Joep10-12-2015

Opletten!

We hebben een week in een appartement gelogeerd. De omgeving is rustig, een soort buitenwijk aardig om te wonen maar niet om vakantie te houden. De zee is vlakbij en alleen te bereiken via een stijl pad over de rotsen. Het zwembad is schitterend met volop gelegenheid om te zonnen het water is wel héél koud. De appartementen zijn bereikbaar via lange betonnen gangen met weinig daglicht, doet denken aan een gevangenis o.i.d. Wat anderen ook al opmerkten het is oppassen met sommige verhuurders daar waar het gaat om het terugbetalen van waarborgsommen, ook wij ondervinden dit probleem met onze verhuurder, als we ons geld vragen wordt de verbinding verbroken en geblokkeerd.

• 10rita16-07-2015

Rustig en toch overal dichtbij.

We hebben het apt voor 2 weken van kennissen gehuurd.Schitterend!Zeer mooi onderhouden complex en zwembad.Dicht bij restaurants,winkel en dorpje.Prachtig zicht op de oceaan.Ideall klimaat.

Appartement Balcon del Mar info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle Odisea 3, E-38610