Appartement Vina del Mar

Appartement Vina del Mar

Appartement

1 review over Appartement Vina del Mar in het Nederlands

2006

Van buiten lijkt het complex wat sjofel, van binnen is het

Sylvia
7-9-2006

Van buiten lijkt het complex wat sjofel, van binnen is het echter ruim en schoon met een fijn balkonnetje. Zwembad is heerlijk, lekker groot. Inpandig restaurant, niet doen! Er is genoeg in de buurt. Op loopafstand van strand en horeca. Echte opwinding vind je alleen ongeveer 30 min. loopafstand in Playa las Americas. Wel kleine homokroegjes in Adeje.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresCalle Honduras S/N E-32660(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Vina del Mar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vina del Mar in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vina del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.