Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Tagoro Family & Fun Costa Adeje voor je op een rij gezet:

308 reviews over Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje in het Nederlands

• 2018
    4Sharon Feijtel22-11-2018

Viel enorm tegen.

Geen lift, veel trappen of helemaal omlopen. Geen leuke mogelijkheid om wat te drinken met een kindje wat net loopt doordat de enige plek tegen het zwembad aan zit. Zijn veel op de canarische eilanden geweest in verschillende hoteltypes maar dit hotel viel ons erg tegen. Naar het strand/boulevard is een steile weg naar beneden en dus ook weer omhoog. Niet veel keuze qua eten, en kwaliteit ook niet altijd goed. Personeel maakt geen contact dus niet erg vriendelijk. Kamers wel heel ruim en netjes. Er heeft drie dagen een kakkerlak in de gang gelegen waar de schoonmaaksters een hele dag langs liepen. Hoort erbij, maar hoeft niet te blijven liggen.

3Kindvriendelijk
    3Hygiëne
    5Eten
    9Kamers
    2Prijs/kwaliteit
    3Service
    3Ligging

Geachte Sharon Feijtel,

Allereerst, willen wij u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie op Zoover om uw persoonlijke ervaringen over ons hotel Tagoro in Costa Adeje te plaatsen, ook al was het verblijf niet zoals gewenst.

Aan de ene kant zijn we blij om te lezen dat uw kamer groot genoeg was voor u en uw familie, al onze kamers bieden een open ruimte met genoeg comfort en een terras zodat onze gasten kunnen genieten van het geweldige weer van Tenerife.

Aan de andere kant, willen we graag onze excuses maken voor het niet voldoen aan de verwachtingen die u had met betrekking tot zoiets belangrijks als uw vakantie. Met betrekking tot het eten, wij kunnen u verzekeren dat ons keuken personeel werkt met producten van hoge kwaliteit, waarmee zij proberen om een geschikte maaltijd te bereiden waar al onze gasten blij mee zijn. Wat betreft de locatie, wij bieden een eventuele gratis shuttle bus service die u naar de dichtstbijzijnde stranden, de markt en naar het hart van Playa de las Americas.

Niettemin, we vinden het vervelend dat uw ervaringen bij ons niet zoals gewenst waren. In het geval dat u overweegd om Tagoro een tweede kans te geven, twijfel dan zeker niet, het hele team zal opnieuw hun best doen om uw verblijf foutloos te laten verlopen.

7Nicky van de Weitgraven17-11-2018

Prima vakantie

Familie hotel op afstand van het strand. Het hotel heeft ruime kamers en goede faciliteiten. Hotel ligt in een rustig gebied.

7Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    7Eten
    6Prijs/kwaliteit
    8Service
    5Ligging

Geachte Nicky van de Weitgraven,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie over ons hotel Tagoro op de Zoover website. Een directe terugkoppeling van onze gasten is van belang voor ons!

We zijn heel blij om te weten dat u genoten heeft van de schone ruim uitziende kamers die ons resort bied, net zoals de verschillende faciliteiten speciaal ontworpen om onze gasten te laten genieten van een relaxende maar vermakende vakantie!

Het zou een groot plezier zijn om u opnieuw te mogen verwelkomen bij Tagoro!

Met vriendelijke groet

9Jacqueline16-09-2018

Fantastische vakantie gehad

Heerlijk hotel met goed eten alleen jammer dat er over al aangeven wordt dat het reserveren van ligbedden bij het zwembad niet wordt getolereerd maar mensen doen dit toch en niemand die hier iets mee doet het kinderzwembad is voor het aantal kinderen wat er is net even iets te klein ik zou er ook een leeftijd--limiet op het zwembad doen tot 10 jaar bijvoorbeeld omdat ook ontzetten veel tieners in het bad zitten waardoor de kleintjes een beetje worden ondergesneeuwd. wij hadden de pech om eerst in een kamer bij de tennis baan gezet te zijn, hier heb je voor je balkon tralies voor de ballen na klagen hebben wij een andere kamer gekregen hier deden ze totaal niet moeilijk over. hierna een heerlijke vakantie gehad. alleen in de badkamer wat overlast van kakkerlakken zelfs na spuiten is dit niet opgelost helaas maar je weet dat dit er bij hoort

10Zwembad
    8Prijs/kwaliteit

Geachte Jacqueline,

Heel erg bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw mening te denle over uw recentelijke verblijf in ons Tagoro hotel met alle gebruikers van Zoover.

We voelen ons gevleid om te lezen dat u zoveel positieve ervaringen tijdens uw verblijf uitgelicht heeft, zoals het geweldige gastronomische aanbod en de behulpzaamheid wat typisch is voor onze receptie medewerkers, die altijd klaar staan om te helpen. Het maakt ons trots om te lezen dat onze gasten het hotel verlaten met een voldaan gevoel!

Verder, willen we graag al uw opmerkingen in overweging nemen, en uw suggesties over het leeftijdslimiet bij het zwembad, net zoals het invoeren van het zonnebed beleid, dit met hopelijk gevolg dat een reservering van een zonnebed niet langer mag zijn dan 30 minuten.

We hopen dat wij de mogelijkheid hebben om u terug te mogen verwelkomen in Tagoro, zodat we u weer kunnen voorzien van een fantastische vakantie.

Geboekt bij neckermann

7Nicky van de weitgraven03-08-2018

Puntjes voor verbetering aanwezig, verder erg leuk

Het reserveren van bedjes aan het zwembad wordt getolereerd. Slechte zaak. Het eten is erg goed. De ligging is niet heel ideaal, een klein beetje afgelegen. Met de gratis bus ben je in tien minuten aan het strand.

Voor de kleintjes is er elke dag animatie aanwezig. Voor de reisgezelschappen zonder kids; de aanbeveling om een ander hotel uit te kiezen.

Al met al een prima vakantie gehad in dit goede hotel op het mooie Tenerife!

7Hygiëne
    6Zwembad
    8Eten
    6Prijs/kwaliteit
    5Ligging

Quality Department, Calidad, 07-09-2018

Beste Nicky van de Weitgraven,

Hartelijk dank voor het nemen van uw kostbare tijd en het delen van uw ervaring in Tagoro met ons op Zoover. Het is een plezier om te horen dat u een fantastische vakantie had in ons geweldige hotel!

We zijn erg blij om te horen dat u genoot van ons uitgebreid culinaire aanbod. Ons restaurant biedt een keuze van veel lekker en hoog kwaliteit eten. Onze koks bereiden nationale en internationale platen, zoals Italiaanse en Chinese specialiteiten.

Zoals u al heeft gezegd, ons hotel is 10 minuten van het strand af, in een rustige omgeving, dichtbij restaurants en dichtbij winkelcentrums. We voorzien onze gasten met een gratis bus dat hen naar een markt brengt of naar de meest bekende stranden in het Zuiden van het eiland.

Uiteindelijk, willen we graag de gelegenheid om u nogmaals te verwelkomen in Tagoro en door te gaan met het aanbieden van de meest gedenkwaardige vakanties. We hopen u snel weer te zien!

Beste wensen.

Geboekt bij neckermann

9André Blankestijn21-03-2018

Weer een geweldige vakantie

Wat blijft dit park toch telkens weer een belevenis. Wanneer je leest dat sommige all inclusive parken toch wel minder worden tenopzichte van voorgaande jaren weet Villa Tagaro telkens weer te verbetering. Zo worden wij dit keer verrast door de toevoeging in het restaurant van Life cooking van diverse pasta’s. Ieder avond een ander groot vleesgerecht en ook de grill van vis. Werkelijk een ware aanwinst voor het restaurant. Als ex reisagent ben je altijd op zoek naar negatieve kanten maar die heb ik tijdens ons verblijf ook dit maal niet kunnen vinden. Het complex blijft goed onderhouden, het personeel nog steeds even vriendelijk en behulpzaam. De Kramer’s nog steeds mooi, verzorgd, en goed school. Al met al weer een geweldig verblijf gehad en we hopen zeker weer terug te komen. Want het is en blijft er geweldig.

9Zwembad
    10Eten
    9Kamers
    9Ligging

Quality Department, Calidad, 07-09-2018

Beste André Blankestijn,

Voor alles, willen wij u graag bedanken voor het kiezen van Tagoro om uw vakantie te spenderen en uw tijd te besteden aan het delen van uw geweldige ervaringing met ons hotel op Zooverr. Het is altijd fijn om positief commentaar te lezen zoals dat van u, hartelijk bedankt!

Zoals u had vermeld, wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze kwaliteit en onze faciliteiten om onze klanten de nieuwste installaties aan te bieden. Wat betreft, zullen er altijd veranderingen en verbeteringen zijn, zoals de show kookstations, waar onze professionele en vriendelijke koks vlees, vis of pasta bereiden om recht voor onze klanten te bestellen, met als doel om te laten zien dat we alleen verse producten gebruiken met de beste kwaliteit. Verder, ons huishoudelijk personeel hecht veel waarde aan het opruimen en schoonmaken van al onze kamers, maar natuurlijk ook aan de openbare ruimtes.

Als laatste, hopen wij dat wij u snel weer mogen verwelkomen in ons hotel Tagoro om u weer een onvergetelijke vakantie aan te bieden.

Beste wensen.

9Joop van rijswoud27-01-2018

Fantastisch en onvergetelijk

16 jaar bezoeken wij dit adres al en vinden het er heerlijk. Goede verzorging, gezellige bediening en heel erg lekker all inclusive

9Zwembad
    10Eten
    10Kamers
    8Ligging

Quality department, Calidad, 12-02-2018

Beste Joop van rijswoud,

Bedankt voor uw mooie woorden over onze Tagoro op Zoover. Wij zijn trots dat we u al 16 jaar van dienst mogen zijn in ons hotel. Graag blijven wij dit voortzetten en zien u snel weer een keer terug om er samen met u weer een onvergetelijke tijd van te maken!

Met vriendelijke groet, Tagoro team

9Niek14-01-2018

Fantastisch!

Super vriendelijk enthousiast personeel! Ze zijn erg leuk met kinderen. En zowel receptie en restaurant herkent de gasten. Toprestaurant vooral met diner! Livecooking met verse pasta, wok en elke dag een speciaal groot vleesgerecht en daarnaast klaar terwijl u wacht grill vlees en vis. Geen massaal hotel, soort dorpje op zich. Balkon was alleen al 3,5 bij 3,5 meter. Badkamers gerenoveerd en netjes. Kamers netjes en schoon. Leuke tuintjes, leuk aangelegd. Gratis shuttle bus naar Playa Americas en Costa Adeje. Zwembaden verwarmd dus lekker zwemwater in januari. Met kinderen is Loro Parque een aanrader en dan mooi een auto huren en naar vulkaan Teide en langs andere plaatsjes.

8Zwembad
    10Service
    8Ligging

Quality Department, Calidad, 12-02-2018

Beste Niek,

Vooraf willen wij u bedanken voor het positief reageren op ons Tagoro op Zoover.

Wat fijn om te horen dat het u is opgevallen hoe hard ons personeel werkt. Niets is voor hen teveel moeite en ze zullen er altijd alles aan doen om alle gasten en fijne tijd te bezorgen. Wij zijn erg blij dat dit door u opgevallen is. Net zoals we het fijn vinden dat u ons resort als gezellig ervaren heeft.

Al met al zijn we blij dat u een fijne tijd heeft gehad en hopen we dat u zeker nog een keer terugm komt.

Met vriendelijke groet, team Tagoro

• 2017
    7Anoniem01-06-2017

Oké maar niet vaker

Allereerst Thanks voor Luca en antonella,luca kent zijn talen en antonella is helemaal top voor onze kids. Het eten valt echter tegen, vaak hetzelfde en weinig variatie bij show cooking. Al met al prima maar voor volgend jaar op zoek naar iets anders.:

9Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    5Eten
    7Prijs/kwaliteit

Quality Department, Calidad, 02-10-2017

Beste Anoniem,

Als eerst willen wij u graag bedanken dat u tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over Tagoro op Zoover.

Ook willen wij u bedanken voor de positieve reacties over meerdere personeelsleden. We gaan dit zeker aan ze door geven. Wij zijn trots dat zij aan uw verwachtingen konden voldoen en er een leuke vakantie van hebben gemaakt.

Wat wij wel jammer vinden om te lezen is dat het eten niet helemaal was zoals u had verwacht, omdat u het steeds eten hetzelfde vond. We nemen uw opmerking serieus en gaan het er met de keuken en chef over hebben om het te verbeteren.

We hopen u volgend jaar weer een tweede kans te krijgen en u weer terug te zien in Tagoro om u de verbeteringen te laten zien!

Met vriendelijke groet

• 9Marieke07-05-2017

Heerlijke vakantie gehad

We hebben hier samen met 4 gezinnen met kinderen in de leeftijd van 5 t/m 12 een ontzettend leuke vakantie gehad. De accommodatie is -de naam zegt het al- erg geschikt voor families en gezinnen. Het personeel is ontzettend vriendelijk, van receptie, tot schoonmaak, tot animatieteam allemaal erg enthousiast! Kok Davide is top, hij maakt met zoveel passie allerlei soorten pasta klaar met bijbehorende uitleg! Het eten is lekker, gevarieerd en wordt goed bijgevuld. Wij konden in het restaurant ook altijd met de hele groep bij elkaar zitten, het was zeker groot genoeg. Het hotel ligt op een kwartier lopen van het strand, vlakbij de snelweg maar daar heb je geen hinder van. Wij hadden kamers geboekt met jacuzzi. Helaas lagen de kamers niet naast elkaar zoals gevraagd bij het boeken (meerder keren met het hotel gebeld) en bij het inchecken aangegeven, waardoor we 's avonds niet met de volwassenen nog even buiten konden zitten als de kinderen sliepen. De kamers zijn netjes en zeer ruim en worden goed schoongehouden. Ook de jacuzzi wordt regelmatig gecontroleerd. Een van onze matrassen was kapot (er stak een veer uit) en een dag later hadden wij beiden nieuwe matrassen, die heerlijk lagen! Misschien moet het hotel even wat aandacht aan de matrassen besteden want er waren er meer in de groep die geen fijn matras hadden. Het zwembad is prima, niet heel bijzonder, maar het ligt wel gezellig met leuke muziek en een drankje bij de hand. Het kinderzwembad ligt aan de andere kant van het complex dus dat is wel jammer dat het niet bij elkaar ligt. Ook zijn ze erg streng met opblaasbanden/luchtkussens, deze mogen alleen van 13.30-15.45 in het grote zwembad, daarna mogen ze alleen in het kinderbad (Maar dat is eigenlijk te klein voor luchtbedden). Er waren voldoende ligbedjes maar er werden in de ochtend al handdoeken neergelegd, van mij mogen ze daar strenger op controleren. In de avond is er een mini disco (was binnen) en animatie (goochelshow, karaoke, bingo), ook binnen. Buiten op het terras had voor mij ook wel iets meer sfeer morgen zijn met een muziekje o.i.d. De kidsclub is mooi, schoon en erg leuk voor de jongere kinderen!

9Kindvriendelijk
    10Service

Quality Department, Calidad, 02-10-2017

Beste mvanderceelen,

Het team van Tagoro wil u graag bedanken voor uw tijd om uw ervaringen te delen op Zoover. Uw review helpt ons om onze service te verbeteren.

Als eerst is het fantastisch om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad en dat jullie vonden dat de medewerkers daar zeker een bijdragen aan hebben geleverd. Het personeel doet ook erg zijn best om iedereen een geweligie tijd te geven.

Bovendien zijn we ook erg blij om te horen dat u heeft genoten van ons culinair aanbod in ons restaurant. De chef doet elke dag zijn best om veel verschillende gerechten aan te bieden voor de gast om nieuwe dingen te laten proberen.

Wat de locatie van betreft, ligt ons hotel op een heuvel in Costa Adeje, maar onze gasten zijn binnen 15-20 minuten lopen op strand Playa Fañabe. Rond om de omgeving van het hotel vind je leuke winkels, een bioscoop en supermarkten. Het is een aangename omgeving om uw vakantie door te brengen.

We willen ons verontschuldigen voor de problemen met uw kamer. We willen u ervan verzekeren dat wij altijd ons best doen om alle kamers naar de wensen te voldoen. Uw wens voor de ligging van uw kamer was voor ons lastig, omdat we de kamers organiseren volgens de huidige bezetting. Het spijt ons ook dat het matras niet goed was, maar wat we wel op prijs stellen is dat u dit bent komen meldden bij de receptie. Door het te komen meldden konden we meteen een oplossing zoeken.

We zijn ook erg blij dat u de mini-disco en het animatie team heeft genoemd. Ons animatie team doet elke dag zijn best om er weer een feestje van te maken voor jong en oud.

Wij hopen dat er nog meerdere bezoeken komen in Tagoro. Het zou voor ons erg leuk zijn om u weer terug te zien!

Met vrienden

• 7Karin Hoogmoed-Schippers14-04-2017

Voor ons niet meer

Wat een vakantie had moeten worden met gezelligheid en rust, nou dat hebben we zeker niet gevonden bij villa Tagoro. We hebben nog nooit een vakantie meegemaakt met zo ontzettend veel kinderen in één hotel. Schoolvakanties in Groot-Brittannië, Spanje, Frankrijk, België. En daar zit je dan tussen als echtpaar. Wat hebben wij ons verloren gevoeld in deze drukte, om gek van te worden. Voortaan dus eerst checken als we een vakantie gaan boeken, waar zijn de schoolvakanties in andere landen. We hadden het aan de naam van het hotel ook af kunnen lezen Family & Fun hotel, foutje van ons. We hopen dit nooit meer mee te maken.

Aan het personeel heeft het niet gelegen. Hard werkend en vriendelijk personeel. En dat met die drukte, petje af voor deze mensen.

Het eten was redelijk tot goed. Maar we hebben er niet van kunnen genieten vanwege de herrie en de erge drukte in het restaurant.

De kamer was netjes en schoon. Pluspunt, goede bedden. Het had fijn geweest als er een parasol op het balkon had gestaan. Dat had zeker, vanwege de drukte heel erg fijn geweest voor ons.

Bij het zwembad niet genoeg parasols. Ook geen parasols bij de tafels en stoelen. Tip, zet bij de tafeltjes vaste parasols neer.

Bij aankomst was ons een kamer toegewezen, ergens achterin, in een donker hol, stikkend naar de riolering, kamer 018. Deze kamer was zeker niet volledig gerenoveerd, verschrikkelijk. Direct een klacht ingediend. De volgende dag zou er een andere kamer vrijkomen. Diezelfde avond toch nog een andere kamer gekregen na nogmaals langs te zijn gegaan bij de receptie. Wij wilden absoluut niet slapen in deze verschrikkelijke kamer. De tweede dag konden wij terecht in een mooie kamer. Een tip voor het management stop je klanten niet in een donker hol stinkend naar de riolering. Dit is absoluut geen reclame! Het is voor ons opgelost omdat wij direct zijn gaan klagen, maar dit had niet gehoeven.

7Eten
    7Prijs/kwaliteit

Quality Department, Calidad, 10-11-2017

Geachte Karin Hoogmoed-Schippers,

Bedankt voor uw gedetailleerde beoordeling op Zoover van uw vakantie in ons Tagoro hotel.

We zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden over ons personeel. Ze doen altijd hun best om een uitstekende service te bieden. Bedankt voor de waardering van hun harde werk!

Bovendien is het fantastisch dat u tevreden was met het gastronomische aanbod en dat u elke dag van het uitgebreide aanbod aan heerlijke gerechten heeft genoten.

We willen ons verontschuldigen voor de kamer die niet ideaal was naar uw mening. We danken u dat u dit bij de receptie heeft gemeld, zodat u een andere, meer geschikte kamer heeft kunnen vinden. Verder zijn we blij om te lezen dat uw kamer netjes en schoon was. Onze schoonmaakploeg zorgt er altijd voor dat het hotel sprankelend schoon en netjes is.

Wat uw suggesties betreft, hebben we een notitie over gemaakt en zullen we deze doorsturen naar het management om ze in overweging te nemen voor de toekomst. Hartelijk dank voor het delen van uw mening met ons, want de opbouwende kritiek is voor ons een zeer belangrijk hulpmiddel, want alleen op die manier kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Tot slot spijt het ons dat u uw vakantie niet hebt doorgebracht zoals u had verwacht, maar we hopen dat u het naar uw zin heeft gehad op Tenerife. Hopelijk zien we u in de toekomt nog eens terug in ons Tagoro hotel.

Hoogachtend

29 tips over Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje

• Marlika, 05-01-2014

Wij hebben zelf twee excursies gedaan. De kloof van Masca is erg leuk om te beklimmen. Wel een pittige tocht, maar zeker de moeite waard. Schitterende natuur! Ook hebben we Teide by night gedaan, een speciale ervaring. Heel mooi hoe de zon onder de wolken verdwijnd. Gaaf om meer te leren over de vulkanen en sterren. Beide excursies waren heel goed georganiseerd en leuke gidsen! Alles geboekt bij Sunweb! Wat trouwens een goede organisatie is!

• Manuela, 01-10-2013

als je gezellig naar het strand gaat zit er een haven. bij die haven zit ook een nederlands eetcafe (Waarom niet!? ) super leuk een gezellig café waar je lekker iets nederlands kan eten of drinken(zelfs fristi en chocomel) de mensen van het café zijn super aardig en je kunt ook excursies bij hun boeken (goedkoper dan bij de touroperator)

• Monique, 29-09-2013

Een auto huren! Er is ontzettend veel te zien.

24 vragen over Aparthotel Tagoro Family & Fun Costa Adeje

• Guy, 02-09-2010

Info over handdoeken

Hallo,

Kan er iemand ons vertellen of we handdoeken voor aan het zwembad zelf moeten voorzien of zijn deze ter plaatse beschikbaar.Staat niets van vermeld in onze brochure. Alvast bedankt

Lida, 07-09-2010

Goedenavond,

je moet eigen handdoeken meenemen naar het zwembad.

Groetjes

Guy, 08-09-2010

Hartelijk dank voor de reactie

• Dennis, 27-09-2013

Drank

Schenken ze er cava en zijn er leuke restaurantjes in de buurt

Dennis, 01-10-2013

Een dank je wel we gaan het zien

Manuela, 01-10-2013

ik weet niet of ze cava schenken!! als je van een leuk Nederlands café houd moet je naar Waarom niet?! gaan (aan het strand bij Costa adeje bij de haven)

• eveline, 22-01-2013

Verschil

Weet iemand het verschil tussen een Voordeel 2-kamerapp. en een "gewoon" 2-kamer app.? Hebben alle kamers een lekker balkon met een zitje? Alvast bedankt voor je reaktie!

fam, 17-02-2014

Voordeel 2-kamer appartement liggen aan de achterkant van het complex. Aan een parkeerterrein van een supermarkt. Zijn niet gerenoveerd en alleen via diverse trappen te bereiken. Onkruid in tuintje stond een halve meter hoog. Wij hebben tegen betaling om geboekt naar een gerenoveerd appartement. Wij hadden een terras met een zitje. Zon tot ongeveer 18.00 uur. Geen uitzicht op het zwembad, heerlijk rustig.

Aparthotel info

• Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 16 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar