Appartement Sol Sun Beach

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een vakantie vol zon, zee en strand? Dan zit je goed bij Sol Sun Beach op Tenerife. Hier heb je een gezellige vakantie vlakbij het strand in volledig uitgeruste appartementen. Verwacht geen overdreven luxe, maar wel nette appartementen om je vakantie in door te brengen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hou je van een vakantie in een rustig en kleinschalig hotel vlakbij het strand? Dan is Sol Sun Beach zeker een goede optie voor je.

Appartementen

In de appartementen van Sol Sun Beach op Tenerife beschik je over alles wat je nodig hebt. Een fijne keuken, goede bedden en een schone badkamer. De meeste vakantiegangers zijn zeer tevreden over Sol Sun Beach. Familie Zunneberg vertelt: ‘Ontbijt is goed. Schoonmaak ook. Keukenfaciliteiten zijn uitstekend, hoewel we daar weinig gebruik van hebben gemaakt.’

Zit je in een kamer voor drie personen, waarbij één op de slaapbank slaapt? Dan is de slaapbank wel wat minder comfortabel volgens Alexandra Liebrecht. Als je via een touroperator boekt, dan kan het zijn dat je appartement minder gunstig gelegen is. Wel biedt het hotel dan aan om tegen een meerprijs te upgraden naar een mooier appartement met een beter uitzicht. Vanuit veel van de appartementen kijk je uit over de boulevard en het strand. Dit zorgt voor een gezellig uitzicht.

De meeste gasten van Sol Sun Beach zijn erg tevreden over het ontbijt in het hotel. Brouwer zegt hierover: ‘Voor de 1e keer logies met ontbijt. Dit is zeer goed bevallen. Veel keuze qua eten en drinken.’ Het diner is volgens sommigen wat minder en de mogelijkheden om bij het zwembad te lunchen zijn niet erg uitgebreid.

Bij het zwembad op het dak zijn er meestal genoeg ligbedden. Helaas worden er door sommige gasten wel handdoeken gelegd om de bedden te reserveren. Vanuit het zwembad heb je ook uitzicht op zee en de boulevard. Kom je met kinderen naar Sol Sun Beach? Dan is het leuk om te weten dat er één keer per week een activiteit voor ze wordt georganiseerd.

Ligging

Als je vanaf Sol Sun Beach de straat oversteekt, sta je op de boulevard. Voor een dagje aan het strand of een leuk restaurantje hoef je dus niet ver te gaan. Je zit hier in Costa Adeje dat bekend staat als een leuke badplaats. In het centrum van Costa Adeje vind je ook een winkelcentrum waar je goed kunt shoppen en in de buurt zitten nog meer grote winkelcentra. Het kan op het strand en in het centrum wel druk zijn, omdat het een populaire badplaats is op Tenerife.

Handig is dat je een straat verderop bij de garage een auto kunt huren, zodat je Tenerife makkelijk verder kunt ontdekken. Parkeren in de straat van Sol Sun Beach kan wel lastig zijn vanwege de ligging in het centrum.

Enthousiast geworden over een verblijf in Sol Sun Beach? Pak je koffers en vertrek naar het zonnige eiland Tenerife.

507 reviews over Appartement Sol Sun Beach

• 2018
    8JB12-07-2018

Prima *** complex, hotel ernaar wordt gerenoveerd

Onze tweede keer in dit complex. Ideaal gelegen, direct aan boulevard met restaurants en winkeltjes. Keurig onderhouden met heerlijk zonneterras op het dak van het complex, wanneer je niet perse bij het zwembad wil liggen (veel ruimte). Minpuntje dit jaar was dat het naastgelegen hotel compleet verbouwd wordt met de nodige (geluids) overlast. Mijn man vond het leuk om (vanaf het zonneterras) al die bouwvakkers te bekijken maar wanneer je je snel ergert aan geluidsoverlast zou ik even informeren hoever de renovatie is voor je boekt. Verder alleen maar positief, zou zo weer gaan. Geen luxe maar alles aanwezig, schoon en keurig onderhouden. Ontbijt zeer uitgebreid en goed.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Bianca14-05-2018

Luxe en goed verzorgd

Dit complex wordt heel verschillend beleefd. Wij zijn positief. Bij aankomst kregen we het appartement op de hoek op de begane grond, achter het beruchte hek en veel lawaai/muziek... we hebben gelijk om een ander appartement met zeezicht gevraagd, omdat we dit ook geboekt hadden. De receptioniste (Nina) nam de moeite om te kijken wat de opties waren en vond 1 in het B blok die de volgende dag vrij was! We moesten 10 euro schoonmaakkosten betalen voor het eerste appartement, wat we heel redelijk vonden. Het nieuwe app. was super, veel rustiger en mooi zeezicht! Zelfs 2 badkamers! Het was best schoon en slechts 1 kakkerlak op het balkon. Je moet geen etensresten laten liggen (mieren). Ontbijtbuffet is fantastisch, zwembad ook heel mooi. Het gebied is wel mega toeristisch, je wordt gek van de straatverkopers en restaurantmedewerkers die je benaderen. Voor een huurauto is heel weinig parkeerplaats maar na een tijdje zoeken lukt het wel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Claudia14-05-2018

Prachtig

We hadden echt een mooie, ruime kamer met zwembadzicht, echt een aanrader! Alles zag er netjes uit en er zat zelfs een keukentje in met o.a. koelkast, elektriche kookplaat, waterkoker, koffiezetapparaatje etc. . Ook de badkamer en slaapkamer was netjes en ruim. Televisie met BVN en een terras met tafel en 4 stoelen waar je heerlijk kon zitten. Echt mooi! Elke dag werd er zorgvuldig schoongemaakt. Ook het ontbijt was prima, een ontbijtbuffet met ruime keuze. We vonden de sfeer ook heel relaxed, zowel bij het ontbijt als het zwembad. En dan de ligging.......perfect! Tussen de restaurantjes, winkeltjes, vlakbij de boulevard en zee, supermarkt dichtbij. En wij vonden Costa Adeje ook wel het mooiste deel van dit deel van Tenerife. Het ontbrak ons aan niets, een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Angelique11-05-2018

Top lokatie

Prachtige gerenoveerde appartementen met airco .heel schoon.zeer uitgebreid ontbijtbuffet.lokatie lokatie lokatie 10+. Aan boulevard.aan het strand.tussen de restaurants en winkels . supermarkt om de hoek.mooi zwembad met prachtig heel groot dakterras.genoeg ligstoelen.perfekt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 7Miek06-03-2018

Hopeijk kunnen we snel weer terug

Dit jaar gaan we in maart ergens anders heen helaas. Na 15 jaar SSB moet ik nu voor € 10,- pp/dag ontbijten. Dat willen we niet in een klein zaaltje maar op ons balkon.

Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 01-04-2018

Geachte arnoud_annemieke

Heel erg bedankt voor het feit dat je bij Sol Sun Beach bent gebleven en deel je mening met ons.

We hebben spijt van dat je niet aan je verwachtingen hebt voldaan en dat je na 15 jaar komen niet meer terug zult komen.

We weten niet waarom u schreef dat u moet betalen voor het ontbijt, want eerst komt de prijs voor de mensen die u alleen in een accommodatie krijgt 7,50 € en ten tweede kunnen de klanten boeken met ontbijt inbegrepen of niet.

Hoe dan ook, wij blijven tot uw beschikking voor elke vraag of verzoek die u heeft.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in november 2017

• 3Lenn04-03-2018

Nooit meer

Voor de derde keer op het heerlijke Tenerife, dit keer in appartement Son sul beach. Kamer zwembad zicht. Bij aankomst overal mieren in de keuken. Wakker worden met twee kakkerlakken in de kamer. Aangegeven bij de receptie, krijgen geen andere kamer. Als oplossing wordt er met gif gespoten, niet fijn als je met drie kleine kinderen bent. Nog nooit mee gemaakt dat een appartement zo oud en vies is, het moet nodig gerenoveerd worden. Ontbijtzaal niet goed schoon, mieren lopen over de tafel. Reis geboekt bij touroperator, contact opgenomen met het reisbureau helaas willen ze ons niet helpen. Jammer als je een appartement boekt je hier niet graag op je balkon wilt zitten ivm de vieze beesten die op je eten af komen. Het enige positieve aan deze accomodatie is de ligging direct aan de boulevard. Voor ons nooit meer Sun sol beach en reisbureau volgende keer boeken we gewoon weer bij touroperator!

Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 07-03-2018

Geachte Lenn,

Allereerst willen we u bedanken dat u onze vestiging voor uw verblijf heeft gekozen en dat u uw opmerkingen met ons deelt.

Het spijt ons zeer dat u niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en voor de nadelen. Wij werken ervoor onze klanten te laten genieten en goede tijden voorbij te laten gaan, en we zijn erg verdrietig omdat we dat niet met u hebben bereikt.

We hebben je zaak bestudeerd en we weten niet hoe het gebeurde, misschien waren er wat voedselrestanten. Hoe dan ook, we bieden je onze oprechte verontschuldigingen aan en we hebben gereageerd sinds je ons adviseerde om dit probleem uit te roeien.

Het spijt ons heel erg, want dat is u overkomen en we zullen meer dan gelukkig zijn als u ons een tweede kans geeft om onszelf te vergeten. We zijn ervan overtuigd dat we u kunnen laten genieten en een onvergetelijke ervaring kunnen bieden, net als de rest van onze klanten.

Als u besluit terug te komen, zullen wij met veel plezier uw boeking persoonlijk beheren en u de VIP-behandeling geven.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor alles wat u nodig heeft.

Vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 7Jan19-02-2018

Aanrader

Dicht bij centrum en levendige omgeving qua restaurants en boulevard

Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 25-02-2018

Geachte cliënt,

Heel erg bedankt voor het kiezen van Sol Sun Beach voor je verblijf op Tenerife en deel je mening op Zoover.

We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf in ons etablissement heeft genoten en onze locatie en services waardeerden.

We hopen je snel weer te zien.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8stef van der lip30-01-2018

fantastische ligging / prijs kwaliteit uitstekend

geen app boeken beneden/kelder

Munther Majed - Guest Experience Manager, Director, 03-02-2018

Geachte klant

Heel erg bedankt voor uw verblijf in Sol Sun Beach.

We zijn blij te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en dat u ons positief hebt gewaardeerd.

We hopen je snel weer te zien.

Groeten

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

8Mandy H.26-12-2017

Gewoon doen!

Zeer centraal gelegen appartementen in hartje Fanabe. Dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel. Inrichting gedateerd. Keurige frisse badkamer met fijne douche. Kortom niks mis mee gewoon doen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 8Marion28-10-2017

Afhankelijk van mogelijkheden anders zeker weer

Wij vinden Sol Sun beach een fijn complex. De appartementen op de 3e verdieping B vleugel hebben altijd schaduw in de slaapkamer dus deze blijft redelijk koel. Vorig jaar was top. We hebben n heerlijke vakantie gehad en heerlijk gegeten bij Veneto, Azar en Tony Roma. Schoonmaak was prima geregeld en vragen of klachten zijn adequaat afgehandeld. We wilden nu weer voor 10 dagen maar konden alleen met half pension boeken en dat willen wij niet. Helaas wilden ze daar niet vanaf wijken dus gaan we nu naar een andere accommodatie. Als het weer met alleen logies te boeken is komen we zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

24 tips over Appartement Sol Sun Beach

• ettie1, 07-01-2014

Neem altijd zeezicht of zwembadzicht, neem zeker geen voordeelkamer. Probeer niveau 4 te krijgen dan hoef je geen trappen te lopen op het helende complex. Ga ook eens naar het strand van Playa del Duque op 12 minuten lopen, soms zijn er immens hoge golven en het zand is er wit. Naast de Mac Donald zit een Rock Cafe waar 's avonds een band speelt. Zorg voor je eigen maaltijden, de supermarkt met lekkere broodjes (krantje) zit op 50 meter. Bezoek zeker "de Teide" met de hoogste berg van Spanje.

• Trudy van Heiningen, 01-10-2013

Zwembadzicht is een aanrader! En géén kelderkamer! Wij hebben een excursie naar La Gomera gedaan; mooi maar wel koud daar, erg hoog nl.!

• Porsius, 02-08-2013

Als je luchtjes koopt ga eerst vergelijken het kan je soms heel veel geld schelen. Supermarkt en boulevard lekker dichtbij!

18 vragen over Appartement Sol Sun Beach

• Willemsen, 12-02-2018

Rolstoelvriendelijk

Kan iemand mij vertellen of het hotel en de omgeving goed te doen is voor iemand die slecht ter been is en zo nu en dan gebruik moet maken van een rolstoel?

• Elly, 28-06-2017

badlakens

kun je ook badlakens huren?

• Eric, 08-09-2016

Eetgelegenheden

Hallo, kun je een beetje fatsoenlijk en niet te duur eten in de omgeving? Of loont het zich om halfpension te nemen?

Appartement Sol Sun Beach info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Vissen