Appartement Sol Sun Beach

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een vakantie vol zon, zee en strand? Dan zit je goed bij Sol Sun Beach op Tenerife. Hier heb je een gezellige vakantie vlakbij het strand in volledig uitgeruste appartementen. Verwacht geen overdreven luxe, maar wel nette appartementen om je vakantie in door te brengen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hou je van een vakantie in een rustig en kleinschalig hotel vlakbij het strand? Dan is Sol Sun Beach zeker een goede optie voor je.

Appartementen

In de appartementen van Sol Sun Beach op Tenerife beschik je over alles wat je nodig hebt. Een fijne keuken, goede bedden en een schone badkamer. De meeste vakantiegangers zijn zeer tevreden over Sol Sun Beach. Familie Zunneberg vertelt: ‘Ontbijt is goed. Schoonmaak ook. Keukenfaciliteiten zijn uitstekend, hoewel we daar weinig gebruik van hebben gemaakt.’

Zit je in een kamer voor drie personen, waarbij één op de slaapbank slaapt? Dan is de slaapbank wel wat minder comfortabel volgens Alexandra Liebrecht. Als je via een touroperator boekt, dan kan het zijn dat je appartement minder gunstig gelegen is. Wel biedt het hotel dan aan om tegen een meerprijs te upgraden naar een mooier appartement met een beter uitzicht. Vanuit veel van de appartementen kijk je uit over de boulevard en het strand. Dit zorgt voor een gezellig uitzicht.

De meeste gasten van Sol Sun Beach zijn erg tevreden over het ontbijt in het hotel. Brouwer zegt hierover: ‘Voor de 1e keer logies met ontbijt. Dit is zeer goed bevallen. Veel keuze qua eten en drinken.’ Het diner is volgens sommigen wat minder en de mogelijkheden om bij het zwembad te lunchen zijn niet erg uitgebreid.

Bij het zwembad op het dak zijn er meestal genoeg ligbedden. Helaas worden er door sommige gasten wel handdoeken gelegd om de bedden te reserveren. Vanuit het zwembad heb je ook uitzicht op zee en de boulevard. Kom je met kinderen naar Sol Sun Beach? Dan is het leuk om te weten dat er één keer per week een activiteit voor ze wordt georganiseerd.

Ligging

Als je vanaf Sol Sun Beach de straat oversteekt, sta je op de boulevard. Voor een dagje aan het strand of een leuk restaurantje hoef je dus niet ver te gaan. Je zit hier in Costa Adeje dat bekend staat als een leuke badplaats. In het centrum van Costa Adeje vind je ook een winkelcentrum waar je goed kunt shoppen en in de buurt zitten nog meer grote winkelcentra. Het kan op het strand en in het centrum wel druk zijn, omdat het een populaire badplaats is op Tenerife.

Handig is dat je een straat verderop bij de garage een auto kunt huren, zodat je Tenerife makkelijk verder kunt ontdekken. Parkeren in de straat van Sol Sun Beach kan wel lastig zijn vanwege de ligging in het centrum.

Enthousiast geworden over een verblijf in Sol Sun Beach? Pak je koffers en vertrek naar het zonnige eiland Tenerife.

507 reviews over Appartement Sol Sun Beach

• 2018
    10A Wubbema19-10-2018

fantastisch

ons verblijf was en 1 woord super erg schoon en van alle gemakken voorzien sol sun beach is een echte aanrader

Laura Correa- Guest Experience, Director, 27-10-2018

Dear Wubbema,

We are glad to know that you and your entire family have enjoyed a pleasant stay with us. We place great importance in providing our guests with great experiences so we truly appreciate your compliments on our facilities, pools as well as on our gastronomic offer.

We are looking forward welcoming you back for your next holiday.

Kind regards,

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Loes12-10-2018

Locatie en hotel super, echt vakantiegevoel

Verblijf in ruime 2 kamerappartement geboekt met zwembadzicht. Balkon met 4 stoelen en grote tafel, genoeg ruimte over. Het gehele complex was verzorgd en er heerst een rustige relaxte sfeer. De ligging van sommige kamers is wat minder, maar als je je van te voren goed laat informeren of zelf informatie opzoekt en het er ook voor over hebt om een meerprijs te betalen voor een kamer met zwembadzicht indien voorradig dan zit je goed. Onze conclusie was wel dat de goedkopere kamers vaak wel minder gunstig gelegen waren, maar dit is voor ieder persoonlijk. Zwembad was op het dak met een groot zonneterras met voldoende ligbedden en uitzicht over de zee, straat en wandelpromenade zover je kunt kijken. De omgeving is heuvelachtig en kent wat niveauverschil dus als je wat minder goed ter been bent kan dit soms wat lastiger zijn omdat je dan via trappen of via een omweg via een helling omhoog of omlaag moet. Ontbijt was prima. Kamer met airco.

Laura Correa- Guest Experience, Director, 16-10-2018

Dear Loes, Thank you for choosing our resort for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our rooms and facilities, created for each of our guests to find their made-to-measure experience. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Sandra03-10-2018

prima vakantieplek

Prima complex, perfect gelegen aan de boulevard. Wij hadden een voordeelkamer en zoals al eerder vermeld bevinden deze zich in de kelder. Dit klinkt wat naar maar het zwembad bevindt zich op de bovenste verdieping en daaromheen zijn de duurdere kamers, vervolgens ga je naar beneden en kom je bij de kamers die op straat niveau liggen. En ja, ook het gevreesde hek was daar maar het heeft mij niet gestoord. Dat hek staat daar omdat de mensen anders vanaf de straat zo op je balkonnetje kunnen stappen en dat lijkt me toch ook niet wenselijk. De studio is heel ruim en heeft eigenlijk ook twee kamers want het slaapgedeelte is achter een muur waardoor het gescheiden is van het keuken/kamer gedeeelte. Badkamer ook prima. Ondanks dat onze kamer nog niet zo lang geleden gerenoveerd was was het toch gedateerd maar ik denk dat deze manier van inrichten gewoon hoort bij het soort complex. Prima complex, maar geen luxe.

Dear Sandra,

I would like to begin by thanking you for the time you have taken to share your experience with us, as well as for your preference in selecting Sol Sun Beach for your holiday. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since we strive day by day to keep improving and to provide our guests with unique and memorable experiences. However, we regret if your experience at the room did not meet your expectations and you may rest assured that we will take into consideration your feedback in order to improve in our proposal to the continuous amelioration of our services.

The entire team is looking forward to having the pleasure to welcome you at Sol Sun Beach. Best regards,

Gereisd met partner in september 2018

• 7Sylvia/Henri Tenret-Rozendaal01-10-2018

SolSunBeachs is een iets gedateerd maar sfeervol c

Voor je rust moet je niet naar Adeje Tenerife gaan.

Dear Sulvia und Henri,

We really sorry if you think was not meet your expectations. Beside this, we hope that you have enjoyed your stay with us.

We are looking forward to welcoming you to Sol Sun Beach. Kind regards,

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Alexandra Liebrecht16-09-2018

Geweldige vakantie gehad!

Het was een geweldige vakantie! Appartement was ruim genoeg voor 3 personen... wij zaten in 'de kelder' aan de weg waar aan de overkant een hotel wordt gerenoveerd... Dit wisten we van te voren en hebben dit niet als last ervaren! Personeel erg vriendelijk en je hoeft het maar te zeggen en ze gaan het voor je regelen! Zwembad schoon, veel lig bedjes en constant toezicht! Veel parasols aanwezig. Oversteken en je loopt bijna zo de zee in... Om je heen vele restaurants en winkeltjes en supermarkt om de hoek! Venters op het strand en boulevard dringen NIET aan en met een simpele 'No thank you' wensen ze je een prettige dag toe! Bedden waren prima ... alleen de slaapbank is iets minder comfortabel volgens onze dochter van 15! Badkamer tip top in orde en qua schoonmaak niks te klagen! Elke dag wordt alles goed schoongemaakt en je bed netjes opgemaakt! Geen handdoekenwissel op Woensdag en Zondag.. dus houd daar rekening mee! Kom graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Brouwer31-08-2018

Super appartementencomplex

Net terug van een super vakantie. Voor de 3e keer op Tenerife en voor de 3e keer Sol sun Beach. Mooi appartement (zwembadzicht), netjes en schoon. Super zwembad. Ideaal qua ligging, direct aan boulevard. Voor de 1e keer logies met ontbijt. Dit is zeer goed bevallen. Veel keuze qua eten en drinken. Al met al alleen maar positief. Een top vakantie met onze jongens van 8 en 6. Wij boeken volgende keer zeker weer bij sol sun Beach.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Van Hasselt26-08-2018

Heerlijk schoon en rustig met een geweldige liggin

Wij zijn begin augustus geweest met 2 Kids van 9 en 10. Kamer was vernieuwd, schoon, ruime frisse badkamer en airco. Wij hadden alleen ontbijt in het hotel aangezien de lunch en diner mogelijkheden om de hoek zaten en super waren. Zwembad was rustig , schoon en overzichtelijk. 2 min puntjes waren dat er maar 1 dag in de week entertainment voor de Kids was en dat de lunch mogelijkheden bij het zwembad niet echt denderend waren. Buiten dit een fantastisch hotel waar we met veel plezier hebben gezeten. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Eliza13-08-2018

Prima

De appartementen zijn prima ingericht en netjes, snachts is alles wel gehorig. Dat is het enige nadeel hier

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9WB06-08-2018

Geweldige vakantie

Schoon, mooi en netjes appartementencomplex. Zeer Vriendelijke mensen. Direct aan de winkelstraat en boulevard, daar hebben wij absoluut geen last van gehad. Wij zaten op de eerste etage, in de B vleugel. Zeer aan te bevelen. Eten uitgebreid en netjes. Vooral het ontbijt was zeer uitgebreid. Sol Sun Beach is absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Anoniem02-08-2018

Eningszins rolstoelvriendelijk hotel

• Vriendelijk personeel
    • Enigszins rolstoelvriendelijk
    • Kamers in het B-Block zijn te bereiken zonder trap maar dan moet je wel douchen in een bad, in ons geval tenminste. Kamer en uitzicht verder prima.
    • Ruim van te voren kan het hotel geen garanties geven of je een rolstoeltoegankelijke kamer kunt krijgen. Twee weken van te voren konden ze dit wel. Helaas bij aankomst bleken we toch een verkeerde kamer te hebben. Het personeel was wel heel behulpzaam en de volgende dag hebben wij een andere kamer gekregen.
    • Entree, lobby, zwembad en dakterras zijn goed te bereiken met de rolstoel.
    • Buffet is slecht bereikbaar, wel een paar tafeltjes op het buitenterras te bereiken.
    • Ontbijt was goed, diner vonden wij minder.
    • Boulevard is ook goed te bereiken, wij hadden een scootmobiel gehuurd omdat het een beetje steil omhoog liep vanaf de boulevard naar het hotel. Deze kon in een afgesloten ruimte staan
    • Playa Fanabe rolstoelvriendelijk

Gereisd met partner in juni 2018

24 tips over Appartement Sol Sun Beach

• ettie1, 07-01-2014

Neem altijd zeezicht of zwembadzicht, neem zeker geen voordeelkamer. Probeer niveau 4 te krijgen dan hoef je geen trappen te lopen op het helende complex. Ga ook eens naar het strand van Playa del Duque op 12 minuten lopen, soms zijn er immens hoge golven en het zand is er wit. Naast de Mac Donald zit een Rock Cafe waar 's avonds een band speelt. Zorg voor je eigen maaltijden, de supermarkt met lekkere broodjes (krantje) zit op 50 meter. Bezoek zeker "de Teide" met de hoogste berg van Spanje.

• Trudy van Heiningen, 01-10-2013

Zwembadzicht is een aanrader! En géén kelderkamer! Wij hebben een excursie naar La Gomera gedaan; mooi maar wel koud daar, erg hoog nl.!

• Porsius, 02-08-2013

Als je luchtjes koopt ga eerst vergelijken het kan je soms heel veel geld schelen. Supermarkt en boulevard lekker dichtbij!

18 vragen over Appartement Sol Sun Beach

• Willemsen, 12-02-2018

Rolstoelvriendelijk

Kan iemand mij vertellen of het hotel en de omgeving goed te doen is voor iemand die slecht ter been is en zo nu en dan gebruik moet maken van een rolstoel?

• Elly, 28-06-2017

badlakens

kun je ook badlakens huren?

• Eric, 08-09-2016

Eetgelegenheden

Hallo, kun je een beetje fatsoenlijk en niet te duur eten in de omgeving? Of loont het zich om halfpension te nemen?

Appartement Sol Sun Beach info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Vissen