24 tips over Appartement Sol Sun Beach

• ettie1, 07-01-2014

Neem altijd zeezicht of zwembadzicht, neem zeker geen voordeelkamer. Probeer niveau 4 te krijgen dan hoef je geen trappen te lopen op het helende complex. Ga ook eens naar het strand van Playa del Duque op 12 minuten lopen, soms zijn er immens hoge golven en het zand is er wit. Naast de Mac Donald zit een Rock Cafe waar 's avonds een band speelt. Zorg voor je eigen maaltijden, de supermarkt met lekkere broodjes (krantje) zit op 50 meter. Bezoek zeker "de Teide" met de hoogste berg van Spanje.

• Trudy van Heiningen, 01-10-2013

Zwembadzicht is een aanrader! En géén kelderkamer! Wij hebben een excursie naar La Gomera gedaan; mooi maar wel koud daar, erg hoog nl.!

• Porsius, 02-08-2013

Als je luchtjes koopt ga eerst vergelijken het kan je soms heel veel geld schelen. Supermarkt en boulevard lekker dichtbij!

• Vera, 28-10-2012

Boven in de stad (lopend te bereiken, maar wel een behoorlijke klim) zit een hele grote supermarkt die normale prijzen hanteert. De supermarktjes vlakbij het appartement zijn niet te betalen!

• Vermeulen, 30-10-2012

Ontbijt kan je makkelijk zelf bereiden met de vele suppermarktjes in de buurt. Huur en auto en verken het eiland. Een must see in het Loro Parque aan de noordkant van het eiland bij de plaats Puerto de la Cruz.

• J., 15-05-2013

-geen airconditioning, wel plafond ventilators -zonnescherm: flinke scheuren en gaten. Dit komt door het oprollen, dat systeem is gewoon knudde. Staat niet erg netjes. -internet in lobby is traag, veel foutmeldingen en duur! Beter bij internetcafe. Voor 50 ct tot 1 euro een half uur internet. [email protected] --> Alt Gr toets rechts naast spatiebalk -waterkoker aanwezig, koffiezetapparaat te huur -Royal Delphin tour: 10 raampjes voor 200 personen. Niet doen dus. -restaurant Veneto: heerlijk en betaalbaar!

• wim ros, 05-09-2012

De chinees boven in ;Fortune house.lekker eten voor mooie prijs.

• Sandra, 25-08-2012

Er zijn 2 restaurants naast elkaar, veneto en cordon rojo, allebei super restaurants!! Hier echt voor weinig geld super lekker zitten eten. Siam park vonden wij 3x niks, veeeelste druk en die lifeguards vonden zichzelf ook erg stoer waar wij ons erg aan irriteerden. Het enige waar wij "last" van hadden waren de afrikanen die je van alles probeerde aan te smeren, maar wij trokken gekke bekken naar ze en toen lieten ze ons met rust haha.

• Wessels, 04-09-2012

De supermarkt die bij sol sun beach ligt is goed. Maar wij vonden de Hiperdino prettiger en vaak ook iets goedkoper, meer keuze wat betreft brood.

Je kunt kiezen om naar Aqualand te gaan, maar ook is er als waterpark het Siam Park. Deze is vooral leuk om de glijbanen. Bijna alles gebeurt in rubberbanden met meerdere personen. De intensiteit wordt in drie niveaus aangeduid.

• familie uit Brabant, 20-10-2012

Tips: ga zeker Loro Parque bezoeken. Aanrader! Qua restaurants: Veneto tegenover het appartement en Martini een straatje verder. De coctailbar bovenop de boulevard (schuin boven de MacDonalds) is erg leuk 's avonds.

• Sanne, 31-07-2012

Neem geen maaltijden bij het appartement. Aan de boulevard liggen genoeg eettentjes waar je goedkoop heerlijk kunt eten.

• Lisan Hofman, 18-02-2012

Wij hebben echt heerlijk gegeten bij Capri, schuin tegenover Sol Sun Beach. Super lekker, erg vriendelijk personeel (komt je niet van straat plukken, je mag zelf kiezen of je naar binnen gaat) en goed betaalbaar!!!

• Annemieke, 14-11-2011

Boek een dure kamer, dan is de kans groot dat je niet in het A blok komt. ga daarna lekker eten bij Loch Ness en Da Angelo.

• miek, 12-06-2016

Restaurant Loch-Ness aan de boulevard; auto huren en naar El Teide NP gaan prachtig!

• Beekman, 11-09-2017

Wil je bootreisje doen: op Mola Mola zeilboot (max 11 pers) wordt je 3 uur in de watten gelegd met heerlijke hapjes en drankjes, leuke kapitein en dolfijnen/schildpadden etc. te zien. Geboekt bij stand van engelsman in Puerta Colon voor 35 euro pp. Wel paar dagen vooruit boeken, anders vol of te ruwe zee om veel dieren te spotten.

• Henk Schrijver , 10-01-2015

Uitgaan in de omgeving: Wij hebben heel veel gezellige avonden gehad bij UNIQUE, gelegen aan de Playa Fanabe. Elke avond live music met zeer goede artiesten. Zeer gastvrije eigenaren , die dit bedrijf sinds een maand runnen. Echt aan te bevelen!!!!!!

• Carlyn, 26-07-2015

Goede restaurantjes zijn Azar en Martini (verderop aan de boulevard, trapje op) hier hebben wij heerlijk gegeten. Huur een auto en verken het eiland, bezoek de Teide! Prachtige omgeving, zeker aan te raden! Zwemparadijs Siam Park is, ondanks de vrij lange wachtrijen bij de glijbanen, ook leuk om naartoe te gaan. Er rijdt een gratis pendelbus van en naar het park die je kunt nemen.

• René, 28-02-2017

Restaurant Colala schuin aan de overkant van de ingang is een absolute aanrader. Heel vriendelijk personeel, prima eten tegen zeer redelijke prijzen.

• Beekman, 11-09-2017

Huur portable airco (60 euro/week) anders erg warm Eten is overal goed, qua gezelligheid en leuk personeel Mediteranéo uitblinker (helemaal onderaan linksaf) Drank, sigaretten kopen bij supermarkt, scheelt veel met vliegveld. Idem voor souvenirtjes. Wij zaten blok B (18), dicht bij receptie, eetzaal, zonneterras en uitgang richting boulevard

• Kas94, 02-11-2014

Ga aan de overkant, naast de supermarkt, eten of de hol af richting het strand bij Colala. Heerlijk eten voor weinig geld. Internet in de lobby is erg duur, 2 euro voor 15 minuten en de pc's zijn erg traag!

Tegenover het complex zit een supermarkt waar je de basis dingen kunt kopen. In de winkelcentra GranSur of San Eugenio zitten grotere supermarkten.

Koop een anti kakkerlakken spray bij de supermarkt. Spray hiermee de deuren en randen etc. in, gewoon voor de zekerheid.

• René, 28-02-2017

excursie Teide by night is een belevenis (boeken bij je touroperator garandeert een nederlands sprekende gids). Prijs is het zeker waard met 8 uur durende trip en de mooiste sterrenhemel als slotstuk.

• Tineke Schrijver, 12-01-2015

Tips voor het uitgaan: naast supermarkt Dino is een restaurant, genaamd Grande Reservo, waar je heerlijk kunt eten tegen betaalbare prijzen. Aan het strand bij {laya Fanabe heb je een leuke tent, genaamd DIVINE, met live music, met elke avond andere artiesten, echt de moeite waard. Je wordt ontvangen door een charmante Belgische dame en ze hebben daar heerlijke cocktails.

• biggelaar, 24-02-2015

Neem zeezicht of zwembadzicht.

• Frits, 22-05-2016
    • Restaurant Monica (einde van de boulevard bij Playa de las Americas, naast het casino)
      • Restaurant Azar (naast Sol sun Beach aan de boulevard)