18 vragen over Appartement Sol Sun Beach

• Willemsen, 12-02-2018

Rolstoelvriendelijk

Kan iemand mij vertellen of het hotel en de omgeving goed te doen is voor iemand die slecht ter been is en zo nu en dan gebruik moet maken van een rolstoel?

• Elly, 28-06-2017

badlakens

kun je ook badlakens huren?

• Eric, 08-09-2016

Eetgelegenheden

Hallo, kun je een beetje fatsoenlijk en niet te duur eten in de omgeving? Of loont het zich om halfpension te nemen?

• San1970, 24-09-2015

Studio's zeezicht?

Wij hebben een studio geboekt maar ik vraag me af waar deze zich bevinden in het complex?

• Hans, 01-09-2014

Hallo, vraag is er wifi op de kamers? en wat kost het?

Kas94, 02-11-2014

Er is geen wifi op de kamers, wel in de lobby. Ik heb gehoor dat deze ook traag en duur is. Ik dacht 7 euro per dag.

• Kas94, 07-06-2014

Zwembad bedjes

Hallo,

hoe zit het bij dit complex met de ligstoelen bij het zwembad? Zijn er voldoende, of is er sprake van te weinig ligbedden en mensen die hem zogezegd "reserveren" met een handdoek?

Angelique, 10-08-2014

Er wordt wel gereserveerd, maar niet extreem vroeg. Rond een uur of 10 zijn er ook nog bedjes vrij. Rondom het zwembad zijn voldoende bedjes en daarnaast op het aangrenzende dakterras waar je uitkijkt op de zee staan er ook nog voldoende.

• Sandra, 17-02-2014

kinderen

Hallo, ik lees dat er niet veel wordt gedaan aan kinderanimatie. Dit is voor ons niet zo'n probleem, maar zijn er wel kinderen in het complex, zo ja ook Nederlandse kinderen? Wij overwegen namelijk om met onze zoon van 10 te gaan.

Claudia de ligt, 10-04-2014

Wij zijn in een periode geweest dat kinderen in Nederland geen vakantie hadden. Maar naar mijn inzien is het zeker geschikt voor kinderen van 10 jaar.

• Kas94, 19-11-2013

Kamers zonder zee- of -zwembadzicht

Ik ben van plan om hier volgend jaar met mijn vriendin naar toe te gaan, maar hoe liggen de kamers zonder zee of zwembadzicht? Zijn deze kamers voldoende of zijn het gewoon bezemkasten? Ik heb liever geen kamer op de begane grond. Heeft iemand hier ervaring mee?

MVG

arnoud-annemieke, 03-03-2014

de goedkope kamers zijn even groot als de duren kamers, maar liggen aan de straatkant. Als je daar niet wilt zitten, dan kan je het beste een kamer met zijzeezicht nemen. Die liggen in blok b en c en daar zit je een beetje aan de "tuinkant" . Vraag dan een kamer die niet te dicht bij de eetzaal zit.

jessica, 13-01-2014

Een taxi naar het Loropark kost ongeveer € 150.00 heen en terug vanuit adeje. Dit vertelde de taxichaufeur ons die ons naar het vliegveld bracht. We hebben dit zelf niet gedaan maar een auto gehuurd. Ook kun je kaartjes kopen incl bus maar deze is lang onderweg en de tijd die je in het park hebt is maar kort vonden wij.

Kas94, 19-11-2013

En wat kosten de taxi's gemiddeld? En heeft iemand een taxi genomen naar Loro Parque, wat koste dit?

• Ernst, 21-06-2013

locatie 3 kamer appartement

Wie kan mij vertellen waar de 3 kamer appartementen liggen? Zijn er 3 kamer appartementen die aan het eind van de middag/begin avond zonsondergang hebben, zo ja welke. Als iemand iets weet dan graag app. nummers vermelden

Ton van Klei, 16-07-2013

Wij hebben in B3-1 3 kamer appartement gezeten en dit is top!

ettie1, 14-01-2014

Uiteraard nog bedankt voor je reactie. Ik had SSB een mail gestuurd met de vraag of we in jullie app. konden worden geboekt. Dat was niet helemaal gelukt, we kregen B4 -11 ook een 3 kamer app. met zeezicht. Ik heb nog even gekeken naar B3 -1 en dat zag er ook goed uit.

Voor degene die ook plannen heeft om hier te boeken let op dat je het B-blok( zeezicht) boekt, liefst op verdieping 3 of 4. Zeker niet het A-blok dan zit je weggestopt in een ondergronds gangenstelsel. Het C en D blok ligt meer rond het zwembad.

• mslotboom1, 03-03-2013

Handdoeken

Krijg je elke dag schone handdoeken? Of 3/4 keer in de week?

Van Oort, 05-03-2013

3x

mslotboom1, 07-03-2013

Dat is dan wel weer een tegenvaller.... :(