Siam Park

7.4Goed

• 1J. Sier28-07-2016

Één grote mislukking.

Werkelijk één groot drama. Houdt je geld in je zak en ga in de golven van de zee liggen. 20.000 mensen binnenlaten waar er waarschijnlijk maar 5.000 inkunnen. Overal wachten, alles kost extra, eten niet te pruimen, wachten, wachten, wachten in het brandende zonnetje.Weg 300 euro voor 1 glijbaan en 4 golfjes.

juli 2016

• 1Familie27-07-2016

Aanfluiting in de zomervakantie!!

Siampark is een zeer mooi aangelegd park. Alleen jammer dat ze werkelijk IEDEREEN naar binnen laten, ondanks dat het park al stampvol was. We zijn in 4 glijbanen geweest waarvan 1 een wachttijd had van 3 kwartier!! Wij vonden heg zonde van ons geld. We hebben inclusief de busreis van 1,5 uur €200 betaald met ons gezin!! Echt een afrader in de zomervakantie!

juli 2016

• 1Fam Smeding26-07-2018

Grote afrader

Drama .kinderen zijn al snel te klein voor de meeste glijbanen . Super druk je wordt niet echt vriendelijk behandeld . Voor dat geld kan je beter iets gaan doen wat wel leuk is zonde van je dag

juli 2018

• 10vlerken15-09-2013

prachtig heel mooi aangelegd waterpark

zeker de moeite waard om er een dag te vertoeven, ook voor de niet zo grote helden.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7Boy16-09-2013

Leuke attracties, wel erg lang wachten

De attracties zelf zijn erg leuk, hinderlijk was wel de drukte waardoor je overal minstens een half uur moest wachten.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Patrick12-09-2013

Leuk

Leuk en mooi om eens een dagje te vertoeven

Gereisd met partner in september 2013

• 10Сергей22-09-2013

Незабываемые ощущения

За две недели побывали здесь четыре раза, все очень понравилось ,людей было много ,но это совсем не мешало отдыхать, особенно детская площадка,просто превосходно!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9bertrant23-09-2013

Geweldig waterpark

1 dag geweest. Is echt een geweldig waterpark voor zowel kinderen als volwassenen. Grote en mooie attracties. Alles erg schoon en mooi opgezet.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Wendy Netten19-09-2013

Leuk park!!

Leuke dag gehad hier. Gelukkig niet te druk, waardoor we alle attracties 2 x hebben kunnen doen.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10M. Linssen10-02-2015

Geweldig park!

Geweldig mooi onderhouden waterpark. Is het geld zeker waard.

Hier is een golfslagbad met golven hoger dan ik ze ooit ergens heb gezien en super gave glijbanen. Ook voor de kleintjes is hier veel te doen!

Gereisd met partner in januari 2015

10 van de 411 reviews gezien