Aparthotel Pueblo Torviscas

24 reviews over Aparthotel Pueblo Torviscas

• 2019
    10John van Eck18-10-2019

Fantastische accommodatie. Schoon

Verblijf van 12 dagen erop zitten. Is zeer goed bevallen in Pueblo Torviscas. (Wordt ook Sunset Harbour genoemd) Perfecte ligging t.o.v. strand en boulevard. Zeer goed onderhouden en schoon complex in levendige omgeving. Wij begrijpen het slechte punt hier op Zoover totaal niet! Mederwerkers zijn vriendelijk en staan voor je klaar. Bar restaurant en minimarkt op het complex aanwezig. 3 keer per week handoeken wissel en 1 keer per week beddengoed. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en komen zeker in de toekomst terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Fam H16-08-2019

Mooie plek en tuin, niet goed geregeld!

Zwembad wordt verbouwd.... 1e dag aankomst en al in de 3e studio! 1 was niet te doen klein, 2 was met een binnenplaatsje die op de achterkant van de koelkast van een pubje uitkeek.. En 3 nu voor 1 nacht. Zit op de begane grond aan t loop pad! (werden wel goed geholpen, maar bederft de sfeer) Bij receptie ook net klachten gehoord van een te warme kamer waardoor kinderen niet kunnen slapen... Zijn geen airco's aanwezig! Gebouw wordt door 2 bedrijven gerund! 1 ervan is diamondresorts, dan heb je gratis wifi! Anders helemaal niks, dus met andere woorden als je daar niet boekt dan krijg je de laatste vrije hokjes! Adeje voor de 1e avond super leuk, maar dit resort zullen we zeker overslaan de volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1F. Meering31-07-2019

Nooit meer dit resort

Zwembad in resort wordt verbouwd. Overal puin, bouwvakkers en herrie. VRESELIJK!!!!! Echt schandalig. Echt geen vakantiegevoel. Resort heeft geen eigen parkeerplaats voor de auto dus naast het bedrag dat we kwijt zijn voor het huren vd auto ook nog parkeergeld voor 12 dagen! In de avond allerlei soorten muziek door elkaar heen waardoor het op het balkon niet uit te houden is. Tenerife zelf vinden we helemaal geweldig alleen dit resort is niet aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

6Chantal21-08-2011

Leuk, maar niet weer

Zijn net terug van 12 dagen Pueblo Torviscas, wat nog een naam heeft; Sunset Harbour. Ruim appartement. Maar elke avond live muziek wat niet om aan te horen was( af te raden voor mensen met kinderen dus). Alle verdere avondanimatie was in het engels en voor engelsen. Elke woensdag film,de wij mee konden kijken vaaf het balkon, maar geen ondertiteling in het engels ofzo, dus konden het niet volgen.. . Alles gericht op de engelse bezoekers dusVerder hebben we maar 2x schone handdoeken gekregen! de bedden werden opgemaakt, prullenbakken geleegd en that's it! niet even een bezem over de vloer ofzo....Wel dicht bij het strand, supermarkt en winkels.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Dijkgraaf20-08-2011

Prachtig appartementen complex

Er 12 dagen met veel plezier vertoeft. Het is een prachtig appartementen complex. Alles aan winkels, restaurants enz. binnen 5 minuten bereikbaar. Door de vele trappen in het complex minder voor jonge kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8donbrokko08-08-2011

Leuk park

Leuk opgezet park. Ligt dicht tegen Los Christianos. Mooi eiland met een bezoek aan de Teide zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in januari 1997

• 8Kim28-07-2011

erg leuk!

leuke gezellige plaats om lekker te genieten! je zit om 1 minuut lopen van de winkeltjes, strand en retaurantjes! kun er lekker en goedkoop eten. raad het aan om een auto te huren en lekker op pad te gaan, dan ga je veel mooie dingen zien van het eiland. het eninge minpuntje was het idee dat er niet echt schoon werd gemaakt in de tijd daar wij er waren. wel opgeruimd maar niet goed gepoetst. wel schone handdoeken 2x per week.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8O.M. Halma07-03-2006

in 2004 hebben we het er weer uitstekend gehad, goeie ligging. Helaas lijkt het alsof deze appartementen niet meer te boeken zijn. Klopt dat?

Gereisd in maart 2006

• 9Christian en Mieke04-02-2006

Gewéldig appartementencomplex! Prachtig zwembad, leuke poolbar, mooi en lekker restaurant en alles ontzettend netjes verzorgd! Het appartement was netjes ingericht en we hadden een práchtig uitzicht! Het appartement werd bijna elke dag schoongemaakt en ook werden nieuwe handdoeken neergelegd. Ligt direct aan het strand waarop verschillende cocktailbarretjes zijn mét live muziek en in de buurt zijn veel leuke restaurantjes! Véél leuker en gezelliger dan Playa de las Americas! Kortom: een échte aanrader!

Gereisd in februari 2006

• 8Kim31-10-2005

Wij zijn hier geweest in Juni 2004. Een goed appartement, groot zwembad en lekker eten bij het restaurant aan het zwembad. Wij vonden het alleen jammer dat de animatie voornamelijk op engelse was gericht. Je zit wel meteen aan het strand en twee dagen in de week heb je een markt voor de deur erg leuk. Het eten is daar niet duur vooral het ontbijt zo kun je voor 2 Euro al ontbijten. Wel een aanrader want het app. is prima maar dan toch misschien in het hoog seizoen.

Gereisd in oktober 2005

Aparthotel Pueblo Torviscas info