Aparthotel

19 reviews over Aparthotel Pueblo Torviscas in het Nederlands

Leuk, maar niet weer

Chantal
21-8-2011

Zijn net terug van 12 dagen Pueblo Torviscas, wat nog een naam heeft; Sunset Harbour. Ruim appartement. Maar elke avond live muziek wat niet om aan te horen was( af te raden voor mensen met kinderen dus). Alle verdere avondanimatie was in het engels en voor engelsen. Elke woensdag film,de wij mee konden kijken vaaf het balkon, maar geen ondertiteling in het engels ofzo, dus konden het niet volgen.. . Alles gericht op de engelse bezoekers dusVerder hebben we maar 2x schone handdoeken gekregen! de bedden werden opgemaakt, prullenbakken geleegd en that's it! niet even een bezem over de vloer ofzo....Wel dicht bij het strand, supermarkt en winkels.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig appartementen complex

Dijkgraaf
20-8-2011

Er 12 dagen met veel plezier vertoeft.

Het is een prachtig appartementen complex.

Alles aan winkels, restaurants enz. binnen 5 minuten bereikbaar.

Door de vele trappen in het complex minder voor jonge kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Leuk park

donbrokko
8-8-2011

Leuk opgezet park. Ligt dicht tegen Los Christianos. Mooi eiland met een bezoek aan de Teide zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in januari 1997

erg leuk!

Kim
28-7-2011

leuke gezellige plaats om lekker te genieten! je zit om 1 minuut lopen van de winkeltjes, strand en retaurantjes! kun er lekker en goedkoop eten.

raad het aan om een auto te huren en lekker op pad te gaan, dan ga je veel mooie dingen zien van het eiland.

het eninge minpuntje was het idee dat er niet echt schoon werd gemaakt in de tijd daar wij er waren. wel opgeruimd maar niet goed gepoetst.

wel schone handdoeken 2x per week.

Gereisd met partner in juli 2011
2006

in 2004 hebben we het er weer uitstekend gehad, goeie ligging. Helaas lijkt het alsof deze appartementen niet meer te boeken zijn. Klopt dat?

Gereisd anders in maart 2006

Gewéldig appartementencomplex! Prachtig zwembad, leuke poolbar, mooi en lekker restaurant en alles ontzettend netjes verzorgd! Het appartement was netjes ingericht en we hadden een práchtig uitzicht! Het appartement werd bijna elke dag schoongemaakt en ook werden nieuwe handdoeken neergelegd. Ligt direct aan het strand waarop verschillende cocktailbarretjes zijn mét live muziek en in de buurt zijn veel leuke restaurantjes! Véél leuker en gezelliger dan Playa de las Americas! Kortom: een échte aanrader!

Gereisd anders in februari 2006

2005

Wij zijn hier geweest in Juni 2004

Kim
31-10-2005

Wij zijn hier geweest in Juni 2004. Een goed appartement, groot zwembad en lekker eten bij het restaurant aan het zwembad. Wij vonden het alleen jammer dat de animatie voornamelijk op engelse was gericht. Je zit wel meteen aan het strand en twee dagen in de week heb je een markt voor de deur erg leuk. Het eten is daar niet duur vooral het ontbijt zo kun je voor 2 Euro al ontbijten. Wel een aanrader want het app. is prima maar dan toch misschien in het hoog seizoen.

Gereisd anders in oktober 2005

mooie ligging dicht bij het strand en bij de bushaltes en dicht bij verschillende winkelcentra service is goed wij zijn er tweemaal geweest en zullen er zeker nog een keer of wat terugkomen als het zo blijft

Gereisd anders in oktober 2005

Erg mooi opgezet appartementencomplex

Lammie en Wilma
28-9-2005

Erg mooi opgezet appartementencomplex. Wij hadden een ruime tweekamerappartemtent. De inrichting is simpel, maar netjes. Alles is dichtbij.

Tip: het eten bij het restaurant van het complex is erg lekker en niet duur.

Gereisd anders in september 2005

1/7-15/7

Ontzettend mooi complex, maar huisje viel tegen. Haken in muren. Campingbedje waar mijn zusje op moest(12, klein voor leeftijd, veel te groot voor bed). Ik moest op een slaapbank: Niet echt comportabel. Op het complex was niks te beleven. Wel een café maar daar ben ik niet heen gegaan(erg engels gericht).

Er werden spelletjes georganiseerd, maar hier deden alleen Engelsen aan mee.

Uitzicht op de boulevard. Erg gezellig.

In onze periode zaten er weinig Nederlanders en ook weinig mensen van mijn leeftijd(16). Elke dag in het zwembad gelegen.

Eerste week met een catamaran de zee op. Ontzettend mooi en dolfijnen van dichtbij gezien. Tweede week naar Jungle Park(=tropische dierentuin). Mooi park, mooie dieren. Zaten wel in kleine hokjes. In de boekjes stond dat je aapjes beet mocht houden, maar deze waren er niet meer!

Het was een lekkere vakantie op een prachtig eiland!

Gereisd anders in juli 2005

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pueblo Torviscas in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pueblo Torviscas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.