Appartement
3,9

Onvoldoende

29 reviews over Appartement Playa Olid in het Nederlands

Playa olid is een zeer eenvoudig hotel erg veel engelsen.

In de (lange)rij staan om t restaurant in te kunnen en ook voor een drankje te bestellen.

10.00u zwembad open, ook daar lange rij voor t hek om een bedje te kunnen te bemachtigen. Zwembad niet groot genoeg voor alle gasten.

Vaak s avonds uiteten geweest omdat het te vol was in t restaurant, maakt niet uit welk tijdstip.... Geen gezellige lobby of terras waar je s avonds kon zitten. Erg luidruchtig allemaal. Maar dichtbij allemaal terrasjes dus op zoek naar een leuk plekje...alleen jammer als je all-in hebt. Ik heb vele betere hotels gehad voor deze prijs. Meeste personeel wel heel vriendelijk, kamer ook netjes schoon en ruim!

Gereisd anders in juli 2017

Super vriendelijk personeel.

Anja Huiskes
17-5-2016

We zijn met een grote groep mensen met een verstandelijke beperking naar tenerife geweest. Personeel was uitermate vriendelijk en geduldig. We wilden graag appartementen die dicht bij elkaar zaten en dat hebben ze gelijk geregeld voor ons. Eten was prima en de appartementen nieuw ingericht en super schoon. Inderdaad veel luidruchtige Engelsen, maar ook vriendelijk in en om het zwembad. Kortom een geweldige tijd gehad waar onze cliënten nog vaak aan terug denken.

Gereisd met vrienden in september 2015

Is ok, alle balkons op het zuiden

Arie en Mary
30-3-2016

Voordelen: alle balkons op het zuiden, een heel ruim appartement, bushalte voor de deur, een toeristische servicepunt waar je ook een auto kon regelen, diverse parkeermogelijkheden niet te ver weg, gratis tv met een nl-zender(en vele anderen), wifi was goed het lag er wel aan waar je zat in het appartement, bedden niet verkeerd, inrichting basic en net genoeg, wij vonden het rustig maar hadden ook gevraagd om een rustige ligging, 2 zwembaden+ aparte kinderbad. Grote supermarkt aan de overkant van het viaduct en ligt niet midden in het feestgedruis we hebben alle 14 nachten rustig kunnen slapen.

Nadelen: restaurant kantinestijl, bij sommige appartementen moet je wel veel trappen op, de ligging naast de snelweg( kan ook een voordeel zijn)

Voor ons was het een prima vakantie en de inrichting is niet luxe maar goed te doen. En het handdoekje leggen is een internationale afwijking van de gasten, ze doen het zelfs als het niet nodig is. Receptie: niet speciaal goed/slecht

Gereisd met partner in maart 2016

D-reizen

Appartement is aan onderhoud toe

Jan
6-3-2016

Ligging ,ruimte app., Schoonmaak ,goed,voldoende ligbedden bij zwembad.toch nog veel handdoekleggersen dat is niet nodig er is ruimte genoeg

APP is zeer verouderd evenals interieur ,hoogte verschil over heel het terrein en omgeving is aanzienlijk

Service aan receptie laat te wensen over,ongezellig restaurant.wifi slecht,geen info van werking t.v.( Betaald)Geen beoordelings formulier

Gereisd met partner in januari 2016

Schoon en vriendelijk.

Edwin
7-8-2014

Playa Olid in Costs Adeje Tenerife is een vriendelijk hotel waar je als je gezin een leuke tijd kan hebben.

Eten zeer veel keus voor ieder wat wils, wel rekening houdend met zg kantine style, leeg bord deze wordt direct opgeruimd.

Wel meenemen dat het een ** Hotel is, dus niet te vergelijke met 5 *.

Mooi strand op 10 minuten lopen, waarbij de terug weg iets zwaarder is door een lichte stijging.

Playa Las Americas op loop afstand.

Wij hadden een z.g. Premium suite, welke zeer ruim en en schoon is.

s'nachts is het soms rumoerig, maar in het algemeen goed.

In het kort waar voor je geld.

Tijdens onze aanwezigheid 95% Engelse gasten, met de daarbij behorende gewoontes.

Gereisd met partner in juli 2014

net hotel in mooie omgeving

Anton
26-7-2014

Nette ruime kamer, goed schoongemaakt, vriendelijke personeel.

95% zijn Engelse gasten, hoog " tatoo gehalte" en bijpassende Engelse sfeer. Keuze in eten is zeer ruim, kwaliteit is voldoende maar kan veel beter.. eetzaal niet gezellig; lawaaierig wit PL-licht.

Entertainment is nu top!! Overdag zwemspellen, darts, pool etc georganiseerd. Elke avond start met kids disco professionele act (Goochelaar, artiest, blacklightshow etc) en karaoke

De Organisator; Jush is een persoon die iedereen erbij trekt en er werkelijk voor jong en oud een spektakel van maakt..

De locatie is dus geschikt voor jong en oud. Het is geen chick hotel m.n. door de Engelse sfeer en stijl van de gasten en de eetgelegenheid. maar de prijs/kwaliteit verhouding vond ik passend. Wij gezin met kids (12-14jr) hebben er prima genoten vooral 's avonds..

Wifi is er gratis van zeer trage kwaliteit in en nabij de hal.. zou beter mogen in deze tijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

zeer goed bevallen

Ienepien
2-3-2014

Super vriendelijk, schoon, ruim, we hebben voor het eerst een all inclusive optie en ook dit is zeer goed bevallen, het eten was afwisselend, heel veel keuze. Dichtbij de markt op donderdag, dichtbij de boulevard waar je heerlijk kunt wandelen. Ik denk dat het wel uitmaakt waar je zit, wij zaten heerlijk, hele dag zon op het balkon en vlakbij de zwembad bar. Uitzicht was niet zo bijzonder, we keken op een (niet in gebruik) sky park maar hadden geen last van de drukke snelweg.

Gereisd met partner in januari 2014

Nooit meer! Allebei dood ziek van het eten

Liza Van Eijk
23-12-2013

Voedselvergiftiging opgelopen. Eten wordt verkeerd bereid. Rauw vlees en vis aan de orde van de dag.

Inrichting is leuk. Zwembad klein. Hotel ligt aan een drukke weg die 24uur per dag op de achtergrond te horen is. Voor het geld kan je echt overal op Tenerife beter te recht. Het eiland is een aanrader, dit hotel zeker niet!

Gereisd met partner in december 2013

Leuk voor een week vakantie

H.Enting
19-12-2013

Bij aankomst op dinsdagavond roken we een sterke rioollucht in de badkamer, woensdag gemeld bij de receptie, na vele keren melding doen bij de receptie 's maandags eindelijk opgelost, 6 dagen later. Wij hadden woensdag reeds gemeld wat het probleem zou zijn, beetje kennis van zaken. Tussentijds 4 keer monteur geweest met een kitspuit : geen resultaat ! Uiteindelijk met tussenkomst van de directrice is maandag de manchet tussen closetpot en afvoerbuis vervangen ( woensdag reeds aangegeven ) wel werd ons een andere kamer aangeboden maar was geen optie, verhuizen duurde langer dan de reparatie en die moest toch uitgevoerd worden omdat het hotel volgeboekt was . Door niet kordaat optreden van de technische dienst 6 van de 8 dagen een stinkende badkamer gehad.

Gereisd met partner in december 2013

heerlijke vakantie gehad

Amber
2-12-2013

Wij hadden een premium 2 kamer appartement, mooi gerenoveerd en zeer ruim. Heerlijk uitgebreid buffet met ruime openingstijden. De bediening is gastvrij en willen je een ontspannen vakantie bezorgen.

Gereisd met vrienden in november 2013

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Olid in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Olid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.