Appartement Malibu Park ***

6,2

15 reviews over Appartement Malibu Park in het Nederlands

Goed appartement

Konings, 1-11-2017

De ontvangst was hartelijk en kregen een flesje water mee, de koffers werden naar de studio gebracht. De studio was erg groot en schoon. Het is wel wat ouderwets ingericht, maar alles zag er nog prima uit.

Zwembad wordt iedere dag schoongemaakt en er is continu toezicht aanwezig. De zwembadbar heeft lekker eten voor een zeer goede prijs!

Het appartement zelf ligt 1,5 km van de boulevard en het strand af, voor ons was dit goed te doen maar voor mensen die niet zo goed ter been zijn minder. Het is een hele klim terug, maar vanuit het hotel kan er een taxi geregeld worden. Supermarkt op 1 minuut lopen.

Prima week vakantie gehad!

Het geld in de schoolvakantie niet waard

Fam. Tetteroo, 20-10-2017

De ontvangst op Malibu Park was heel hartelijk. Onze koffers werden naar de kamer gebracht en we kregen een flesje water bij aankomst. De kamer was echter erg gedateerd en niet echt schoon. Verder was er nogal wat achterstallig onderhoud. Bijv. Een loszittende kraan, knopjes van kastjes, een bed waar de latten uitvielen bij opzetten. Bij melding hiervan bij de receptie werd het wel meteen opgepakt en het bed werd dezelfde dag gerepareerd. Verder is er geen airco in de kamer. Het zwembad was echter heerlijk en schoon en er was constant toezicht. Verder was het hotel erg ver van de boulevard af en heuvelaf gaat dat prima maar terug was dat een hele klim. De taxi is daarom een goede optie en is niet duur. Voor kinderen is er behalve het zwembad en een kleine speeltuin niets te doen op het park. Wij gebben het prima gehad maar zouden niet meer kiezen voor dit park.

Heerlijke bungalows

Lisa, 25-10-2013

Hele fijne week gehad in Malibu. Personeel erg aardig! Wij hadden halfpension geboekt, de drankjes waren ook inclusief! Handig en goed geregeld. Appartementen waren prima. Zeer ruim en wij hadden mooi uitzicht. Het complex heeft verschillende zwembaden. Op loopafstand het Aquapark en naar het strand lopen is goed te doen, maar er gaat ook regelmatig een hotelbusje.

Een topper

Piet en Catrine, 11-12-2011

Wij zijn deze keer in de winter geweest,en het was wederom een heerlijk vertoeven in Malibupark.Lekker ruime appartement goede verzorging,vriendelijke mensen.Het voelt gewoon een beetje als thuis komen na de verschillende keren dat we hier geweest zijn.

Het zwembad is ook super.Ik zie al uit naar de volgende keer.

Heel goed appartement,goede verzorging,vriendelijk

Peet en Catrine, 22-1-2011

We hebben met veel genoegen gelogeerd,je kunt ook lekker en goedkoop ontbijten bij de Terrasbar. We komen beslist weer terug

Goede appartementen,voor z'n prijs

Ineke en Piet Matthijssen, 14-7-2010

Wij zijn in juni te gast geweest en hebben een geweldige vakantie gehad.Het appartement was lekker ruim met alles erin wat je nodig had,en anders hoefde je maar te vragen,want de service was HEEL goed,trouwens ook super goede bedden.Het complex licht iid.wel een stukje klimmen,maar daar krijg je weer een mooi uitzicht voor terug,en gelijk wat beweging.Wij komen beslist volgend jaar weer terug.

dit niet meer

em van der straten, 28-10-2008

Erg veel overlast van engelsen en het apartement was niet echt schoon

nooit weer, 's nachts verschrikkelijke herrie!

Gerretsen, 26-8-2008

We hadden al geboekt en lazen toen pas de beoordeling. Met angst en beven.... Het complex ziet er vriendelijk uit, maar is groot en massaal. Het appartementje zag er op het eerste oog netjes uit. Alles bleek echter schots, scheef of gammel of gewoon stuk. Minimum aan inventaris om zelf te koken. Wel vaak schone bedden en handdoeken en vriendelijk personeel. Het ergste was de gehorigheid, 's nachts tot 4 / 5 uur tetterende Spanjaarden of lallende Engelsen. Vooral veel ordinaire Engelsen. Het zwembad was aan het eind van de dag heel erg vies. Vet en vol troep. Advies: voor 's nachts oordopjes mee als je al hebt geboekt.

Het appartement was bij aankomst ontzettend vies

Familie Van Vleuten, 2-3-2008

Het appartement was bij aankomst ontzettend vies. Na klagen werd er "schoongemaakt". Dit hield in dat er schone handdoeken werden neergelegd. Een tweede klacht leverde op dat de badkamer goed werd gereinigd en er werd een nieuw douchegordijn opgehangen. De vloer bleef heel smerig, oppervlakken in de keuken werden überhaupt niet schoongemaakt. De doorgaande paden lopen langs de slaapkamers. De hele nacht luidruchtige dronken mensen langs ons raam zorgde ervoor dat we niet geslapen hebben. De bedden waren vreselijk. Alleen maar engelse toeristen, een enkele nederlander. Niet leuk voor dochter van 6. Veel trappen. Complex ligt in uithoek, erg ver van strand en winkels en restaurants. Personeel behulpzaam en vriendelijk, oplossing was er echter niet. Overplaatsing gevraagd, kon alleen tegen forse bijbetalen, evenals eerder naar huis vliegen. Groot voordeel: Aquapark op 2 minuten loopafstand. Grote aanrader. Wij gaan nooit meer naar deze bestemming.

bij aankomst smerig, vies appartement

A. Donga, 22-10-2007

bij aankomst smerig, vies appartement. Keuken blank, voedselresten in de gootsteen, diverse lampen kapot, toiletrol in pot, overal haren! Service was erg slecht, klachten werden niet serieus genomen, werd zelfs niet eens wat mee gedaan. Wij gaan hier beslist niet weer naartoe! Het mooie weer maakte een hoop goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Malibu Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Malibu Park in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Malibu Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Malibu Park scoort een 6.23 uit 10 op basis van 15 reviews.