Appartement Los Lagos de Fanabe

Appartement Los Lagos de Fanabe
7,1

8 tips over Appartement Los Lagos de Fanabe

Miranda, 14-7-2015
Wij zaten in kamer 2017, dat is niet aan de wegkant. Wel aan de straatkant, tegenover een populair restaurant. Maar was zeker niet storend. Het is een voordeelkamer, maar wel een goede ligging.
E. Waardenburg, 17-5-2015

Eigen handdoeken mee voor zwembad en strand.

Geen appartement aan de straatzijde (om 03.00 uur komt de vuilniswagen langs, enige overlast van uitgaansleven)

Niet echt geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn, veel hoogte verschil.

Niels den Daas, 25-7-2014
Voor slapen prima! Daarna lekker de leuke tentjes buiten het resort opzoeken

We hebben een aantal aanbieders voor Los Lagos de Fanabe voor je op een rij gezet:

rolf en wieneke, 28-9-2013

Complex is zoals eerder aangegeven niet rolstoelvriendelijk of mensen die slecht ter been zijn. Prijzen aan de boulevard duurder dan elders.

Supermarkt als je niet over een auto beschikt aangewezen op de supermarkt hyperdino express aan de hoofdweg. assortiment niet zo uitgebreid.mischien een tip om zout en peper mee te nemen van huis als je wilt koken!.

annie, 14-8-2013

Internet gratis bij het restaurant.

Hou je van eredevisie live of lekker eten kun je terecht bij Calypso aan de boulevard ter hoogte van de midgetgolf

belgische eigenaar die er al 14 jaar zit

carla_15, 12-5-2013
Wij hadden een auto gehuurd voor 5 dagen, maar dit zou ik niemand aanraden. Bijna alle toeristische dingen in ed. buurt zijn per bus bereikbaar en de taxi is slechts 2 euro per kilometer. Wil je toch een keer verder weg, huur dan een auto voor die specifieke dag. Parkeerplaats (onbetaald) is zeer moeilijk te vinden.

megan van leeuwen, 8-8-2012

2 dagen een huurauto nemen, hiermee kan je het hele eiland zien!

geen avond eten in het hotel nemen, maar lekker uit eten gaan!

Wil Frerichs, 6-3-2012
Aan de overkant van het hotel een leuke tent om te eten "Milano".