Hotel Los Lagos de Fanabe Beach Resort

Hotel Los Lagos de Fanabe Beach Resort

7.4Goed

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Los Lagos de Fanabe Beach Resort voor je op een rij gezet:

162 reviews over Hotel Los Lagos de Fanabe Beach Resort

• 7Kaan12-02-2020

Goeie locatie

Wij hadden LO en daardoor geen gratis ligbedden op het strand,maar 15% korting! Ook het app is een stuk minder dan bij AI. Maar er zijn zoveel leuke en goede eetgelegenheden vlakbij Heel wat beter dan dat drukke en ongezellige restaurant Verder fijne week gehad

Miguel Pereira, comunity manager, 13-02-2020

Beste Kaan,

Het is een plezier u te groeten en hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons geeft, Iedere week geven wij een feedback door aan al onze staff, ter verbettering van ons werk.

Wij hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.

Wij bedankenu heel hartelijk voor uw medewerking.

Met de vriedelijke groeten

De Direktie

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Monique03-01-2020

Heerlijk hotel!

We zaten hier met Kerst en Oud en Nieuw op basis van logies en dat beviel ons prima. Heel mooi nieuw en modern appartement en prachtige zwembaden. Wat we vooral fijn vonden is het feit dat het hotel heel dicht bij het strand en de restaurants ligt. Bij het zwembad is het lekker rustig. Geen rijen ligstoelen naast elkaar zoals bij veel andere hotels. Je kunt er gewoon rustig met je familie liggen en dat geeft een heerlijk luxe gevoel. We hebben bij het restaurant Tosca gegeten dat bij het hotel hoort. Prima en gezellig! Van de all-in hebben we geen gebruik gemaakt. Een nadeel is dat je een eventuele huurauto niet kunt parkeren bij het hotel. Daar moet je een plek in de naastgelegen parkeergarage voor huren. Je krijgt hier korting voor bij het hotel of bij de parkeergarage. De kosten voor 3 weken waren 93 euro, voor 2 weken 78 euro.

Miguel Pereira, comunity manager, 12-01-2020

Beste Monique,

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9Sanne Kindt07-11-2019

Wij zijn al aan het kijken wanneer we weer kunnen!

We hebben genoten in dit hotel. Bij aankomst werden we meteen warm onthaald met een glas prosecco. Receptioniste spreekt goed Nederlands. Het hotel zat vol waardoor wij een upgrade kregen, prachtige kamer, direct aan de boulevard met zeezicht. Het eten was goed, ontbijt en lunch ruim voldoende en tijdens het avondeten een live kok en wisselende thema's. Het personeel was zeer vriendelijk en erg leuk met kinderen. Groot voordeel is dat de strandbedjes op het strand er ook bij horen. Normaal betaal je 25 euro voor 3 dagen. Als je reserveert kan je ook op het strand lunchen en de drankjes bij de strandtent zijn ook de hele dag inbegrepen. Elke avond is er entertainment maar de drankjes meenemen naar je kamer is ook prima. Mooi zwembad ook. In het naastliggende hotel kan je laat ontbijten tot 12.30, goede extra service. Geen kakkerlak gezien, elke dag werd de kamer schoongemaakt en werden de handdoeken verschoond. Top!

Miguel Pereira, comunity manager, 23-11-2019

Beste Sanne, Het is een plezier u te groeten en wij hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons heeft gegeven. En hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Wij bedankenu heel hartelijk voor uw medewerking. Met de vriedelijke groeten De Direktie

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Tammer02-09-2019

Mooi complex maar niet berekend op aantal gasten.

Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer met airco. Restaurant en zwembaden (wel mooi aangelegd) te klein voor het aantal gasten. Veel te weinig personeel aanwezig in restaurant. Hierdoor wachtrijen bij eten en tafels. Had je eenmaal een tafel dan stond de tafel nog vol met borden etc van vorige gasten.

Eten 's-ochtends en 's-middags goed. 2 koks aanwezig die lekkere verse salades en/of pasta's maken. 's-avonds veel en veel te druk en te weinig personeel. Receptie dames vriendelijk maar voornamelijk bezig met klachten afhandeling. Op het strand voor de gasten van het hotel gratis ligbedjes en parasols. Je kunt er ook drinken en eten (indien vooraf besteld) halen. Hier staan 2 á 3 medewerkers waarvan een heer er helemaal geen zin in heeft. Kijkt je niet aan en is zeer onvriendelijk.

Algemeen: leuk voor een keer maar ga niet meer terug.

Miguel Pereira, comunity manager, 05-09-2019

Hartelijk dank voor uw reactie, wij hopen u in de toekomst weer bij ons to megen verwelkomen. Met de vriendelijke groeten de Direktie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam van Mierlo22-08-2019

Superfantastisch

Vriendelijk personeel. Heerlijk buffet en warm eten 10 dagen lang . Allemaal doen ze stuk voor stuk hun best je welkom te voelen ( gemeend) Doordat wij voor de goedkoopste kamers kozen heb ik niet een superhoog cijfer voor de kamer maar hij was schoon en voor de gerenoveerde kamers geven we een 10. Hier mochten wij ons douchen net voor we weer naar huis moesten.

Miguel Pereira, comunity manager, 29-08-2019

Beste Fam. van Mierlo, Hartelijk dank voor uw reactie, wij hopen u weer bij ons te mogen verwelkomen. Met de vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Arno06-08-2019

Kei goed

Leuk Hotel ligging perfect eten en drinken goed service ook goed. Wij hadden all inclusief

Miguel Pereira, comunity manager, 13-08-2019

Beste Arno Het is een plezier u te groeten en wij hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons geeft, Iedere week geven wij een feedback door aan al onze staff, ter verbettering van ons werk. Wij hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Wij bedankenu heel hartelijk voor uw medewerking. Met de vriedelijke groeten De Direktie

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Reuvers26-07-2019

Het was oke, had er meer van verwacht.

Het complex is bijna helema gerenoveerd. Helaas zijn de voordeelkamera dit niet. Het eten is voldoende. Als je van vis houdt is het prima. Er is altijd wel iets dat je lust. Op zoover had ik bij een eerdere recensie gelezen dat je niet aan de wegkant moest zitten met de hotelkamer i.v.m. een vuilniswagen. Ik dacht dat dit mee zou vallen. Maar helaas elke nacht tussen 3 en 4 kwam die het glaswerk ophalen en dit maakt echt een lawaai! Ook heeft de voordeelkamer geen airco. Balen!!! Gelukkig had ik gelezen op zoover dat je gebruik mocht maken van het zwembad en de bar van het naast gelegen hotel los olivos. Hier kon je lekker makkelijk drinken halen. Bij lagos de fanabe stonden de bedjes vaak schuin, omdat het op een helling staat. Waardoor je niet lekker ligt of zit op je bedje. Laatste puntje, het strand heeft inderdaad bedjes, maar niet zo luxe als ze op de foto staan van het hotel. Die zijn van los olivos, dus boek dat hotel!

Miguel Pereira, comunity manager, 27-07-2019

Hallo Reuvers, Het is een plezier u te groeten en wij hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons geeft, Iedere week geven wij een feedback door aan al onze staff, ter verbettering van ons werk. Wij hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Wij bedankenu heel hartelijk voor uw medewerking. Met de vriedelijke groeten De Direktie

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Fam. Cools16-06-2019

Fantastisch om logies met ontbijt te nemen

Mooie locatie en ligging en goede mogelijkheden, (wij hadden all in ), gebruik gratis strandstoelen en beach-bar, zeer sobere animatie (1 persoon, maar deed dat goed), eten was matig (wel voldoende), barpersoneel onvriendelijk, vooral de baas Antonio, die enkel vriendelijk was als je eerst een goede fooi gaf, anders telde je niet mee. (Hij laat je gewoon wachten,niet vriendelijk,soms krijg je glazen dan weer plastieken bekers zoals het hem goed uitkwam), Tuinmannen en poetsvrouwen (ook sommige garçons) waren vriendelijk en onderhielden de accommodatie goed, mooie gerenoveerde appartementen. 2x buiten gaan eten ivm het eten dat slecht gevarieerd is en koud(lauw) , ook omdat er zoveel buiten aan een schappelijke prijs is te eten/drinken. Ook te weinig info aan de receptie ivm bv gratis badlakens, reserveren eten beachbar, het zwembad dat ernaast gelegen was waarvan je gebruik kan maken, Wifi-code

Miguel Pereira, comunity manager, 16-07-2019

Het is een plezier u te groeten en wij hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons geeft, Iedere week geven wij een feedback door aan al onze staff, ter verbettering van ons werk en nemen daarom uw reaktie over het lauwe en variatie van het eten in acht.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Nicolien Homan02-03-2019

Een super mooi complex locatie top eten is minpunt

Het is een heel mooi complex mooie locatie we konden alleen kiezen bij boeking voor all in. Op zich geen probleem maar nu 4 dagen verder alleen koud tot lauw eten. Ook als er een nieuwe bak met eten wordt neer gezet is deze niet eens warm. Ook de variatie is niet echt geweldig. Heb daarom wel een beetje spijt van mijn keuze. Natuurlijk kan ik dit nu direct melden maar zie niet in dat veranderingen kan brengen in de situatie. Omdat wij vinden fat ook het eten goed moet zijn op vakantie geven wij daarom een 5 Anders zeker een 8.

Miguel Pereira, comunity manager, 16-07-2019

Het is een plezier u te groeten en wij hopen dat het u goed gaat. Wij bedanken u voor uw waardering die u ons geeft, Iedere week geven wij een feedback door aan al onze staff, ter verbettering van ons werk en nemen dan ook aktie over uw komentaar over het niet warm zijn en de variatie van het eten. Wij hopen u in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Wij bedanken u heel hartelijk voor uw medewerking. Met de vriedelijke groeten De Direktie

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Ton18-01-2019

Fantastisch. Wij komen zeker terug

Fantastisch gelegen park met 90% gerenoveerde, super de luxe appartementen. Ons ruim 2 -kamer appartement met groot terras lag aan het zwembad. Vanaf het terras kan zo in het zwembad duiken. Geheel interieur tot en met de vloer is nieuw. Ligging: direct aan de wandel-boulevard. Eigen strandtent met gratis ligbedden, indien all-inclusive geboekt. Ook drankjes en eten op het strand gratis. Eten is uitstekend. Voldoende gevarieerd.

Emilio Domene, comunity manager, 06-02-2019

Geachte klant, hartelijk dank voor jullie voortreffelijk reacties en ratings. Niets beters dan om onze bezoekers terug te zien komen en we hopen dat je jezelf nu als een deel van onze Resort-familie beschouwt en terug zult keren zodra je behoefte hebt aan zon, zand en zee.

Met vriendelijke groet. Emilio Domene. Community Manager

Gereisd met partner in januari 2019