Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Hotel Labranda Isla Bonita
Advertentie

Hotel Labranda Isla Bonita

6.2Voldoende

Score uit 351 reviews

Spanje, Tenerife, Costa Adeje


Overzicht

6.2Voldoende

Score uit 351 reviews

  • 6.8Ligging
  • 6.7Service
  • 6.4Prijs/kwaliteit
  • 6Eten
  • 5.8Kamers
  • 6.3Kindvriendelijk
  • 6.2Zwembad
  • 6.8Hygiëne

Hotel Info

  • Aan zee
  • Airco
  • All inclusive
  • Animatie
  • Balkon
  • Kinderopvang
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotelinfo
Map Tonen op kaart

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Isla Bonita voor je op een rij gezet:

1
Beachcheck
Beachcheck
2
Traveltroef
Traveltroef
3
Tjingo
Tjingo
4
Suntip
Suntip
5
Lavida Travel
Lavida Travel
Bekijk alle aanbieders

Reviews

351 reviews over Hotel Labranda Isla Bonita

Review schrijven

Beoordelingen

Fantastisch / fenomenaal: 8+
192
Goed: 7 - 8
52
Matig / voldoende: 5 - 7
58
Onvoldoende: 1 - 5
28

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 8fam meesters16-03-2019

    goed hotel met prima all.in.

    gedateerd hotel met prima verzorging

    • 7Ligging
    • 8Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Kitty de Graaf-Assistant Manager Hotel Isla Bonita, Assistant Manager, 29-03-2019

    Geachte familie Meesters,

    Hartelijk dank voor uw bijdrage in Zoover. Feedback is heel belangrijk voor het hotel, en we zijn blij te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.

    Indien u contact wenst te houden (voor toekomstige boekingen of wensen), dan kunt u ons bereiken op [email protected]

    Met vriendelijke groet,

    Met vrienden

    Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    3Familie Hurkmans24-01-2018

    Nooit meer!

    Rommelige ontvangst. Onze kamer was helemaal uitgeleefd. Meubilair in theaterzaal allemaal kapot. Op het terras deels kapot. Het eten was altijd lauw waardoor smakeloos en er was weinig variatie. Een familie achter ons aan tafel trof zelfs nog een worm aan tussen een broodje. Toen ging de trek helemaal over. Overige gasten waren hoofdzakelijk Fransen, Engelsen en Oost –Europeanen. Wij hebben de klachten tot drie keer toe kenbaar gemaakt en er werd zelfs aan toegegeven. Excuses wat ze gaven was dat alles in 2020 opgeknapt gaat worden en dat sterren toebedeeld worden voor het aanbod van de voorzieningen en niet aan de kwaliteit daarvan. Maar wij waren er in 2018. 3 sterren te veel. Oude meuk allemaal zonder uitstraling. Foto's kloppen niet! Echt niet 4 sterren waardig. Nooit meer!

    • 3Kindvriendelijk
    • 4Hygiëne
    • 4Zwembad
    • 1Eten
    • 3Kamers
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 4Service
    • 6Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste familie Hurkmans,

    We willen u bedanken voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback. We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.

    We bieden onze excuses aan als tijdens uw verblijf de service niet naar verwachting was.

    Mocht u nog vragen of extra opmerkingen hebben, dan zouden wij het heel fijn vinden als u conctac op zou kunnen nemen via volgende emaill: [email protected]

    Met vrriendelijke groet,

    Het Hotelmanagement

    Met partner

  • 2017
    5Anton Luijsterburg21-10-2017

    Nooit meer.

    Een gedateerd hotel dat er in werkelijkheid grauw uitziet terwijl dit op de foto's niet zo naar voren komt. Men zou dit hotel een jaar moeten sluiten om helemaal te renoveren. Dit gebeurd echter niet met gevolg dat er enkele kamers gerenoveerd zijn en dat men met de andere kamers de slechte feiten achterna loopt. Bij aankomst werden wij in een kamer aan de straatzijde gezet terwijl wij zwembadzicht hadden geboekt. Wij direct terug naar de receptie, toen kregen we alsnog een juiste kamer. Eén stretchbed zakte helemaal door. Een stang aan de onderzijde was gebroken. Geen verduisterende gordijnen aanwezig. Deze 2 dingen werden de andere dag opgelost. Toiletpot zat los, overal fel wit licht, geen schilderijtje aan de muur laat staan een leuk schemerlampje. Het leek meer een wisselkamer. Andere kamers waren niet veel beter. Het personeel doet zijn best. Bij zwembaden ook allemaal oude meuk, losse tegeltjes e.d. Eten gaat wel maar simpel.

    • 6Kindvriendelijk
    • 7Hygiëne
    • 2Zwembad
    • 4Eten
    • 1Kamers
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 7Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste meneer Luijsterburg,

    We willen u bedanken voor uw commentaar. Feedback helpt ons om onze services te verbeteren. Het spijt ons te moeten lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

    We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen zien wat we kunnen doen om te verbeteren.

    Indien u nog meer toelichtingen wilt geven over uw commentaar, dan kunt u contact opnemen via volgende email: publicrelations.islabonita @ labranda.com

    Vriendelijke groeten,

    Het Hotelmanagement

    Met partner


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Isla Bonita voor je op een rij gezet:

    1
    Beachcheck
    Beachcheck
    2
    Traveltroef
    Traveltroef
    3
    Tjingo
    Tjingo
    4
    Suntip
    Suntip
    5
    Lavida Travel
    Lavida Travel
    7
    Mimosa Reizen
    Mimosa Reizen
    8
    FTI Reizen
    FTI Reizen
    10
    Booking.com
    Booking.com
    Bekijk alle aanbieders

  • 7Karin hendriks17-08-2017

    Geen 4 sterren waard .

    We hadden geen gerenoveerde kamer alles oudbollig stretsbed waar zoon op lag tv die het niet deed airco die niet goed werkte voor ons geen 4 sterren dan heeft Turkije voor minder geld wel betere hotels plaatsje was wel leuk genoeg winkels en dicht bij de oceaan .

    • 7Kindvriendelijk
    • 7Hygiëne
    • 7Zwembad
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 7Service
    • 8Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste mevrouw Hendriks,

    We willen u bedanken voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback. We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.

    We bieden onze excuses aan als tijdens uw verblijf de service niet naar verwachting was.

    Mocht u nog vragen of extra opmerkingen hebben, dan zouden wij het heel fijn vinden als u conctac op zou kunnen nemen via volgende emaill: [email protected]

    Met vrriendelijke groet,

    Het Hotelmanagement

    Met oudere kinderen

  • 9Michelle14-06-2017

    Geweldige sfeer! Voor ieder wat te doen!

    Sommige kamers zijn nog een beetje ouderwets maar de sfeer van dit hotel is geweldig. Je voelt je direct helemaal thuis het moment dat je een voet binnen zet. Al het personeel, elke receptioniste, kok, dienstmeisje en vooral de mensen van de animatie zijn geweldig en ontzettend aardig. Het eten is ook ontzettend lekker naar mijn mening. Het zijn geen culinaire hoogstandjes met allemaal ingewikkelde dingen, maar er wordt zeker wel gewerkt met verschillende kruiden en specerijen en er is elke dag wat anders! Voor de kids is de kinderclub overdag ook echt een feest en er ontbreken ook zeker geen activiteiten voor de volwassen overdag. De kleintjes kunnen s'avonds losgaan bij de minidisco terwijl de tieners al snel vrienden hebben gemaakt in het hotel en daarmee een beetje "rondhangen". Er moeten nog wat dingen opgeknapt worden of gemonderniseerd maar ik heb vernomen dat ze daar al heel druk mee bezig zijn. Het is een top hotel en ik raad het zeker aan voor iedereen van jong en oud!

    • 10Kindvriendelijk
    • 8Hygiëne
    • 8Zwembad
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste Michelle,

    Wij danken u voor uw motiverende commentaar en zullen dit naar de desbetreffende afdelingen doorspelen.

    Wij zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u graag in toekomst terug te zien.

    Indien u graag in contact blijft met het hotel, kunt u ons altijd mailen op: [email protected]

    Met vriendelijke groet,

    Het hotel management

    Met oudere kinderen

  • 8Conchita Peters27-05-2017

    A Place to be

    Eten, studio, bediening, service is allemaal goed

    • 7Kindvriendelijk
    • 9Hygiëne
    • 7Zwembad
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 8Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste Conchita,

    Wij danken u voor uw motiverende commentaar en zullen dit naar de desbetreffende afdelingen doorspelen.

    Wij zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u graag in toekomst terug te zien.

    Indien u graag in contact blijft met het hotel, kunt u ons altijd mailen op: [email protected]

    Met vriendelijke groet,

    Het hotel management

    Met vrienden


  • Advertentie
  • 8Conchita Peters21-04-2017

    Geweldige plek. "A place to be"

    Hotel Isla Bonita oftewel zoals men het nu noemt, LABRANDA Isla Bonita is voor mij een geweldige plek geweest. Ligt in een wat rustige buurt van de Costa Adeje, mooi om te zien, rustiek zou ik het willen noemen. De receptie is zeer vriendelijk en ongelofelijk snel. Tijdens een van mijn rustige uurtjes zag ik een buslading met zo'n 60 passagiers inchecken binnen 40 minuten. Men kon praktisch bij binnenkomst al aan zijn vakantie beginnen. Kamers zijn degelijk en voor al zeer ruim. Het zijn een soort studio’s, slaapkamer, Woonkamer, badkamer, Kitchenette en een fraai balkon wat uitkijkt op het zwembad en zee enerzijds en aan de andere kant een mooi kijkje geeft over de bergen. Over het eten niets dan lof, heel gevarieerd, vlees, vis, groentes te over, vegetarisch, Spaans, voor elck wat wils. Wat me het meeste trof is de vriendelijkheid en hoffelijkheid van alle personeel..

    • 10Kindvriendelijk
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    De hoteldirectie, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste Conchita,

    Wij danken u voor uw feedback, daar dit helpt onze service te verbeteren.

    Het verheugt ons te lezen dat u het (wederom) naar de zin heeft gehad. Uw commentaar zal andere - toekomstige - gasten zeker helpen bij het maken van een keuze.

    We hopen u snel weer terug te zien.

    Met vriendelijke groet.

    Met partner

  • 6Iris07-03-2017

    Hooguit 3 sterren...

    Misschien dat de superior kamers wel 4* waardig zijn, maar de standaardkamers niet. Het is gelukkig wel schoon, maar het is oude meuk. De bedden (lees: stretchers) zijn slecht en er is 1 kleine kast; wij waren met z'n 4-en dus dat was niet voldoende. Het meubilair op de terrassen is gammel, de animatie doet zijn best en is enthousiast, maar het stelt niet veel voor. Het eten vonden wij wel goed, wel vrij eentonig. Onze dochter was ziek en had 's nachts een paar keer schone lakens nodig; één telefoontje naar de receptie en er worden nieuwe lakens bij je kamer gebracht. Erg fijn! Conclusie: Wij zouden hier niet nog eens heen gaan...

    • 7Kindvriendelijk
    • 7Zwembad
    • 7Eten
    • 4Kamers
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 7Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste Iris,

    Wij danken u voor uw feedback, daar dit ons helpt onze service te verbeterendelingen doorspelen.

    Indien u graag in contact blijft met het hotel, kunt u ons altijd mailen op: [email protected]

    Met vriendelijke groet,

    Het hotel management

    Met jonge kinderen


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    6Brigitte Claes27-11-2016

    Niet mijn ding

    Onsmakelijk buffet, ongezellige restaurant, bar en plaza, ondanks reglement alle ligstoelen (in de zon) al voor het ontbijt om 07.30u gereserveerd d.m.v. handdoeken, ... Kamergrootte is prima.

    • 7Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 3Eten
    • 8Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Service
    • 8Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste mevrouw Claes,

    We willen u bedanken voor uw commentaar. Feedback helpt ons om onze services te verbeteren. Het spijt ons te moeten lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

    We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen zien wat we kunnen doen om te verbeteren.

    Indien u nog meer toelichtingen wilt geven over uw commentaar, dan kunt u contact opnemen via volgende email:: publicrelations.islabonita @ labranda.com

    Vriendelijke groeten,

    Het Hotelmanagement

    Met vrienden

  • 8Christine19-11-2016

    Nog steeds goed

    Waren ditmaal voor de 5e keer in dit hotel. Er was niet veel veranderd bij vorige keer. Er wordt klein onderhoud uitgevoerd, het grote onderhoud blijft liggen, wat jammer is. Vriendelijk personeel, eten vonden wij minder geworden, evenals de variatie hiervan. Temperatuur eten ; lauw. Kamer groot en netjes met veel bergruimte. Wij hadden balkon met zeezicht en zagen de zon ondergaan. Weer kamer in A-gedeelte, ditmaal op de 3e etage. Hotel ligt op fijne afstand van de boulevard en strand. Taxistandplaats vlakbij en bushalte voor de deur. Service point in de hotelhal met vriendelijke en hulpvaardige bezetting. Hebben hier auto gehuurd en was weer keurig geregeld.

    • 7Zwembad
    • 6Eten
    • 8Kamers
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 9Ligging

    Public Relations, Assistant Manager, 26-11-2018

    Beste Christine,

    Wij danken u voor uw motiverende commentaar en zullen dit naar de desbetreffende afdelingen doorspelen.

    Wij zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u graag in toekomst terug te zien.

    Indien u graag in contact blijft met het hotel, kunt u ons altijd mailen op: [email protected]

    Met vriendelijke groet,

    Het hotel management

    Met partner


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Isla Bonita voor je op een rij gezet:

1
Beachcheck
Beachcheck
2
Traveltroef
Traveltroef
3
Tjingo
Tjingo
4
Suntip
Suntip
5
Lavida Travel
Lavida Travel
7
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
8
FTI Reizen
FTI Reizen
10
Booking.com
Booking.com
Bekijk alle aanbieders

Tips

20 tips over Hotel Labranda Isla Bonita


  • Christine, 31-03-2012

    Hotel heeft een dakterras op gebouw A voor naturisten. Even melden bij balie zodat je key-card kan worden aangepast. Hier hebben we 's morgens vele uurtjes doorgebracht. Er zijn ligbeeden, parasols, een douche en een heel klein bad voor afkoeling.


  • Susan, 21-07-2013

    zeker gerenoveerde kamer vragen en balkon aan zwembadzijde ander ligt het balkon aan een 4 baans weg


  • Jurgen, 20-02-2013

    tip 1: wissel de matrassen van de master bedroom met die van de slaapbank, zelfs die zijn beter!

    tip 2: het strand van playa el duque was super, heel sfeervol. Beter dan de hoofdboulevard met schreeuwrige neonletters. Loop van het hotel naar het strand rechts

    tip 3: huur een dag een auto en ga naar het park El Teide. Vulkanisch gebied, waanzinnig mooi.

    tip 4: als je tch die auto hebt ga dan rond 14.00 uur naar Playa des Arenas vlakbij Los Gigantos, zwart strand, heel netjes en bizarre golven


Vraag en antwoord

6 vragen over Hotel Labranda Isla Bonita


  • Moniek, 31-07-2016

    Zon bij zwembad

    Is er de hele dag zon bij het zwembad, gelet op de bebouwing ?

    Christine, 26-09-2016

    Nee, wil je gedurende de gehele dag zon dan zul je je moeten verplaatsen. Er zijn 2 dakterrassen, op blok B (textiel) en op blok A (naturist), hier heb je tot 18.00 uur zon.

    Groet Christine.


  • Jerry, 13-05-2012

    Handdoeken

    Wij hebben onze zomervakantie geboekt in appartement Adonis Isla Bonita. Weet iemand of je daar ook handdoeken krijgt of moet je die zelf meenemen?

    Alvast bedankt voor je reactie.

    jan, 16-05-2012

    je kunt er gratis handdoeken krijgen

    jan, 16-05-2012

    Voor het zwembad krijg je een bonnetje waarvoor je een handdoek krijgt, en als je je handdoek weer terug geeft krijg je je bonnetje weer, maar pas op als je het bonnetje kwijt raakt kost het je 10 euro. De kamerhanddoeken zijn ook gratis, en worden elke dag nieuw opgehangen. Waar je wel rekening mee moet houden ,is dat je 60 euro borg moet betalen voor handdoek kaartje en sleutekaart voor je kamer.

    Jerry, 16-05-2012

    Jan,

    Allereerst bedankt voor je reactie. Geldt dit zowel voor het zwembad als voor de kamers?


  • reick, 07-02-2012

    kamers

    beste kitty, ik ben geschrokken van de reacties op zoover,valt het dan echt zo tegen? graag zou ik willen weten of de kamers al allemaal gerenoveerd zijn wij hebben uw hotel geboekt van 23 juli 2012 tm 30 juli 2012

    reick, 11-02-2012

    beste w.van peer bedankt voor je reactie en misschen wel tot ziens

    W.van Peer, 10-02-2012

    Hallo, wij gaan er 2 maal per jaar naar toe.met de Kerst en grote vacantie 16 juli t/m 6 augustus dat al zo'n jaar of 8 dus als het er niet goed vertoeven was doe je dat toch niet. En nee niet alle kamers zijn gerenoveerd maar ook de niet gerenoveerde kamers zijn goed.En misschien komen we elkaar wel tegen om een praatje te maken.


Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig
  • RokenToegestaan
  • Check-inVanaf 14:00
  • Aantal kamers< 500
  • Check-outTot 12:00
  • VerzorgingAll inclusive

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

Strand

  • Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • Restaurant2
  • Soort gerechtenDiabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vegetarisch
  • Bar / kantine4

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiGehele hotel

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

Wellness

  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Parkeren

  • ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Activiteiten

  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie