Hotel Labranda Isla Bonita

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Isla Bonita voor je op een rij gezet:

351 reviews over Hotel Labranda Isla Bonita

• 8fam meesters16-03-2019

goed hotel met prima all.in.

gedateerd hotel met prima verzorging

Kitty de Graaf-Assistant Manager Hotel Isla Bonita, Assistant Manager, 29-03-2019

Geachte familie Meesters,

Hartelijk dank voor uw bijdrage in Zoover. Feedback is heel belangrijk voor het hotel, en we zijn blij te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Indien u contact wenst te houden (voor toekomstige boekingen of wensen), dan kunt u ons bereiken op [email protected]

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    3Familie Hurkmans24-01-2018

Nooit meer!

Rommelige ontvangst. Onze kamer was helemaal uitgeleefd. Meubilair in theaterzaal allemaal kapot. Op het terras deels kapot. Het eten was altijd lauw waardoor smakeloos en er was weinig variatie. Een familie achter ons aan tafel trof zelfs nog een worm aan tussen een broodje. Toen ging de trek helemaal over. Overige gasten waren hoofdzakelijk Fransen, Engelsen en Oost –Europeanen. Wij hebben de klachten tot drie keer toe kenbaar gemaakt en er werd zelfs aan toegegeven. Excuses wat ze gaven was dat alles in 2020 opgeknapt gaat worden en dat sterren toebedeeld worden voor het aanbod van de voorzieningen en niet aan de kwaliteit daarvan. Maar wij waren er in 2018. 3 sterren te veel. Oude meuk allemaal zonder uitstraling. Foto's kloppen niet! Echt niet 4 sterren waardig. Nooit meer!

Beste familie Hurkmans,

We willen u bedanken voor uw verblijf in ons hotel en uw feedback. We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren.

We bieden onze excuses aan als tijdens uw verblijf de service niet naar verwachting was.

Mocht u nog vragen of extra opmerkingen hebben, dan zouden wij het heel fijn vinden als u conctac op zou kunnen nemen via volgende emaill: [email protected]

Met vrriendelijke groet,

• 2017
    5Anton Luijsterburg21-10-2017

Nooit meer.

Een gedateerd hotel dat er in werkelijkheid grauw uitziet terwijl dit op de foto's niet zo naar voren komt. Men zou dit hotel een jaar moeten sluiten om helemaal te renoveren. Dit gebeurd echter niet met gevolg dat er enkele kamers gerenoveerd zijn en dat men met de andere kamers de slechte feiten achterna loopt. Bij aankomst werden wij in een kamer aan de straatzijde gezet terwijl wij zwembadzicht hadden geboekt. Wij direct terug naar de receptie, toen kregen we alsnog een juiste kamer. Eén stretchbed zakte helemaal door. Een stang aan de onderzijde was gebroken. Geen verduisterende gordijnen aanwezig. Deze 2 dingen werden de andere dag opgelost. Toiletpot zat los, overal fel wit licht, geen schilderijtje aan de muur laat staan een leuk schemerlampje. Het leek meer een wisselkamer. Andere kamers waren niet veel beter. Het personeel doet zijn best. Bij zwembaden ook allemaal oude meuk, losse tegeltjes e.d. Eten gaat wel maar simpel.

Beste meneer Luijsterburg,

We willen u bedanken voor uw commentaar. Feedback helpt ons om onze services te verbeteren. Het spijt ons te moeten lezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen zien wat we kunnen doen om te verbeteren.

Indien u nog meer toelichtingen wilt geven over uw commentaar, dan kunt u contact opnemen via volgende email: publicrelations.islabonita @ labranda.com

Vriendelijke groeten,

• 7Karin hendriks17-08-2017

Geen 4 sterren waard .

We hadden geen gerenoveerde kamer alles oudbollig stretsbed waar zoon op lag tv die het niet deed airco die niet goed werkte voor ons geen 4 sterren dan heeft Turkije voor minder geld wel betere hotels plaatsje was wel leuk genoeg winkels en dicht bij de oceaan .

Beste mevrouw Hendriks,

Met vrriendelijke groet,

Met oudere kinderen

• 9Michelle14-06-2017

Geweldige sfeer! Voor ieder wat te doen!

Sommige kamers zijn nog een beetje ouderwets maar de sfeer van dit hotel is geweldig. Je voelt je direct helemaal thuis het moment dat je een voet binnen zet. Al het personeel, elke receptioniste, kok, dienstmeisje en vooral de mensen van de animatie zijn geweldig en ontzettend aardig. Het eten is ook ontzettend lekker naar mijn mening. Het zijn geen culinaire hoogstandjes met allemaal ingewikkelde dingen, maar er wordt zeker wel gewerkt met verschillende kruiden en specerijen en er is elke dag wat anders! Voor de kids is de kinderclub overdag ook echt een feest en er ontbreken ook zeker geen activiteiten voor de volwassen overdag. De kleintjes kunnen s'avonds losgaan bij de minidisco terwijl de tieners al snel vrienden hebben gemaakt in het hotel en daarmee een beetje "rondhangen". Er moeten nog wat dingen opgeknapt worden of gemonderniseerd maar ik heb vernomen dat ze daar al heel druk mee bezig zijn. Het is een top hotel en ik raad het zeker aan voor iedereen van jong en oud!

Beste Michelle,

Wij danken u voor uw motiverende commentaar en zullen dit naar de desbetreffende afdelingen doorspelen.

Wij zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u graag in toekomst terug te zien.

Indien u graag in contact blijft met het hotel, kunt u ons altijd mailen op: [email protected]

Met oudere kinderen

• 8Conchita Peters27-05-2017

A Place to be

Eten, studio, bediening, service is allemaal goed

Beste Conchita,

• 8Conchita Peters21-04-2017

Geweldige plek. "A place to be"

Hotel Isla Bonita oftewel zoals men het nu noemt, LABRANDA Isla Bonita is voor mij een geweldige plek geweest. Ligt in een wat rustige buurt van de Costa Adeje, mooi om te zien, rustiek zou ik het willen noemen. De receptie is zeer vriendelijk en ongelofelijk snel. Tijdens een van mijn rustige uurtjes zag ik een buslading met zo'n 60 passagiers inchecken binnen 40 minuten. Men kon praktisch bij binnenkomst al aan zijn vakantie beginnen. Kamers zijn degelijk en voor al zeer ruim. Het zijn een soort studio’s, slaapkamer, Woonkamer, badkamer, Kitchenette en een fraai balkon wat uitkijkt op het zwembad en zee enerzijds en aan de andere kant een mooi kijkje geeft over de bergen. Over het eten niets dan lof, heel gevarieerd, vlees, vis, groentes te over, vegetarisch, Spaans, voor elck wat wils. Wat me het meeste trof is de vriendelijkheid en hoffelijkheid van alle personeel..

De hoteldirectie, Assistant Manager, 26-11-2018

Beste Conchita,

Wij danken u voor uw feedback, daar dit helpt onze service te verbeteren.

Het verheugt ons te lezen dat u het (wederom) naar de zin heeft gehad. Uw commentaar zal andere - toekomstige - gasten zeker helpen bij het maken van een keuze.

We hopen u snel weer terug te zien.

Met vriendelijke groet.

• 6Iris07-03-2017

Hooguit 3 sterren...

Misschien dat de superior kamers wel 4* waardig zijn, maar de standaardkamers niet. Het is gelukkig wel schoon, maar het is oude meuk. De bedden (lees: stretchers) zijn slecht en er is 1 kleine kast; wij waren met z'n 4-en dus dat was niet voldoende. Het meubilair op de terrassen is gammel, de animatie doet zijn best en is enthousiast, maar het stelt niet veel voor. Het eten vonden wij wel goed, wel vrij eentonig. Onze dochter was ziek en had 's nachts een paar keer schone lakens nodig; één telefoontje naar de receptie en er worden nieuwe lakens bij je kamer gebracht. Erg fijn! Conclusie: Wij zouden hier niet nog eens heen gaan...

Beste Iris,

Wij danken u voor uw feedback, daar dit ons helpt onze service te verbeterendelingen doorspelen.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

6Brigitte Claes27-11-2016

Niet mijn ding

Onsmakelijk buffet, ongezellige restaurant, bar en plaza, ondanks reglement alle ligstoelen (in de zon) al voor het ontbijt om 07.30u gereserveerd d.m.v. handdoeken, ... Kamergrootte is prima.

Beste mevrouw Claes,

Indien u nog meer toelichtingen wilt geven over uw commentaar, dan kunt u contact opnemen via volgende email:: publicrelations.islabonita @ labranda.com

Vriendelijke groeten,

• 8Christine19-11-2016

Nog steeds goed

Waren ditmaal voor de 5e keer in dit hotel. Er was niet veel veranderd bij vorige keer. Er wordt klein onderhoud uitgevoerd, het grote onderhoud blijft liggen, wat jammer is. Vriendelijk personeel, eten vonden wij minder geworden, evenals de variatie hiervan. Temperatuur eten ; lauw. Kamer groot en netjes met veel bergruimte. Wij hadden balkon met zeezicht en zagen de zon ondergaan. Weer kamer in A-gedeelte, ditmaal op de 3e etage. Hotel ligt op fijne afstand van de boulevard en strand. Taxistandplaats vlakbij en bushalte voor de deur. Service point in de hotelhal met vriendelijke en hulpvaardige bezetting. Hebben hier auto gehuurd en was weer keurig geregeld.

Beste Christine,

20 tips over Hotel Labranda Isla Bonita

• Christine, 31-03-2012

Hotel heeft een dakterras op gebouw A voor naturisten. Even melden bij balie zodat je key-card kan worden aangepast. Hier hebben we 's morgens vele uurtjes doorgebracht. Er zijn ligbeeden, parasols, een douche en een heel klein bad voor afkoeling.

• Susan, 21-07-2013

zeker gerenoveerde kamer vragen en balkon aan zwembadzijde ander ligt het balkon aan een 4 baans weg

• Jurgen, 20-02-2013

tip 1: wissel de matrassen van de master bedroom met die van de slaapbank, zelfs die zijn beter!

tip 2: het strand van playa el duque was super, heel sfeervol. Beter dan de hoofdboulevard met schreeuwrige neonletters. Loop van het hotel naar het strand rechts

tip 3: huur een dag een auto en ga naar het park El Teide. Vulkanisch gebied, waanzinnig mooi.

tip 4: als je tch die auto hebt ga dan rond 14.00 uur naar Playa des Arenas vlakbij Los Gigantos, zwart strand, heel netjes en bizarre golven

6 vragen over Hotel Labranda Isla Bonita

• Moniek, 31-07-2016

Zon bij zwembad

Is er de hele dag zon bij het zwembad, gelet op de bebouwing ?

Christine, 26-09-2016

Nee, wil je gedurende de gehele dag zon dan zul je je moeten verplaatsen. Er zijn 2 dakterrassen, op blok B (textiel) en op blok A (naturist), hier heb je tot 18.00 uur zon.

Groet Christine.

• Jerry, 13-05-2012

Handdoeken

Wij hebben onze zomervakantie geboekt in appartement Adonis Isla Bonita. Weet iemand of je daar ook handdoeken krijgt of moet je die zelf meenemen?

Alvast bedankt voor je reactie.

jan, 16-05-2012

je kunt er gratis handdoeken krijgen

jan, 16-05-2012

Voor het zwembad krijg je een bonnetje waarvoor je een handdoek krijgt, en als je je handdoek weer terug geeft krijg je je bonnetje weer, maar pas op als je het bonnetje kwijt raakt kost het je 10 euro. De kamerhanddoeken zijn ook gratis, en worden elke dag nieuw opgehangen. Waar je wel rekening mee moet houden ,is dat je 60 euro borg moet betalen voor handdoek kaartje en sleutekaart voor je kamer.

Jerry, 16-05-2012

Jan,

Allereerst bedankt voor je reactie. Geldt dit zowel voor het zwembad als voor de kamers?

• reick, 07-02-2012

kamers

beste kitty, ik ben geschrokken van de reacties op zoover,valt het dan echt zo tegen? graag zou ik willen weten of de kamers al allemaal gerenoveerd zijn wij hebben uw hotel geboekt van 23 juli 2012 tm 30 juli 2012

reick, 11-02-2012

beste w.van peer bedankt voor je reactie en misschen wel tot ziens

W.van Peer, 10-02-2012

Hallo, wij gaan er 2 maal per jaar naar toe.met de Kerst en grote vacantie 16 juli t/m 6 augustus dat al zo'n jaar of 8 dus als het er niet goed vertoeven was doe je dat toch niet. En nee niet alle kamers zijn gerenoveerd maar ook de niet gerenoveerde kamers zijn goed.En misschien komen we elkaar wel tegen om een praatje te maken.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald