Aparthotel Kn Panoramica

11 reviews over Aparthotel Kn Panoramica

• 2019
    8Simon10-09-2019

Mooi uitzicht

Zeer ruim appartement, met alle voorzieningen

Gereisd met partner in juli 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Cora04-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Dat KN Panoramica een mooi uitzicht biedt kan ik zeker niet ontkennen. Vooral ‘s avonds is dit zeker de moeite waard. Helaas was daardoor de locatie té ver het levendige Costa Adeje. Te voet was dit niet te doen met een kind. Een auto huren of een taxi is daarom geen overbodige luxe. De eerste avond hebben we in het restaurant van KN Panoramica gegeten. De ruimte nodigt niet echt uit om gezellig te eten en helaas vonden wij het buffet ook onder de maat.

Het appartement viel ons ook heel erg tegen, deze was enorm gedateerd en alles behalve schoon (vooral badkamer en keuken) Dit was ook belangrijke reden dat we na een aantal dagen naar een ander hotel zijn verhuisd.

Wel bewondering voor de dame achter de receptie die daar zo’n beetje alles in haar eentje moest doen. Ze bleef vriendelijk en geduldig ook met een overvolle receptie die allemaal een vraag of klacht hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6F17-07-2019

Mooi maar nooit weer

Een auto is nodig om ergens heen te kunnen gaan verder is het jammer dat het zwembad en de snackbar al om 18uur sluiten. Ook zagen we dagelijks kakkerlakken maar dit schijnt hier normaal te zijn. Het uitzicht is wel fenomenaal !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann

• 8Wielen09-04-2019

Heerlijke vakantie

Mooi appartement op hoogte! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartement is netjes, niet luxe. Voor 4 personen was er 1 slaapkamer en een slaapbank in de woonkamer. Het was netjes en schoon! Mooi zwembad, wat fris qua temperatuur

Binnen 25 min lopen ben je beneden in het centrum waar je heerlijk kunt zonnen, wandelen etc. Echter is de route steil en terug lopen is niet te doen! Voor 5-6 euro heb je een taxi.

Een heerlijke week en zeker reden om hier terug te keren.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    7Anita drenth07-12-2018

Heel afhankelijk van welk appartement of studop.

Mooie appartementen. De studio’s zijn mooi maar hebben uitzicht op de appartementen die ervoor zijn gebouwd. Steen dus. Uitzicht vanaf het zwembad terras prachtig. Daardoor wel veel last van de wind. Lopen naar de boulevard en strand is te doen. Wel minimaal 15 minuten stijl naar beneden lopen. Terug omhoog lopen alleen voor de sportievelingen onder ons te doen. Wij zijn redelijk getraind naar deden er 45 min over. Stijl omhoog. Taxi kan ook. Er zijn er genoeg. Kosten 5 euro. Maakt wel dat als je eenmaal boven bent ‘s avonds niet zo snel nog eens naar de gezellige boulevard beneden gaat. Eten in het restaurant is goed. Wel super ongezellig. Personeel aan de resorptie, op een paar na, niet behulpzaam.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6T Hillegers01-12-2018

Te duur.

Het appartement waar wij in zaten viel tegen. Niet schoon, vlekken op de banken, tafel stuk, vuil onder de bedden. Ondanks dat het een vrij nieuwe accommodatie is vond ik het al gedateerd. Een auto is wel een must. Omdat het appartementencomplex toch wel wat hoger gelegen is scheelt het wel wat graden met de lager gelegen accommodaties. En ook de prijs was zeker niet in verhouding. Ik vond het te DUUR! Voor dat geld zijn er wel betere en leukere!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 9Kirs15-09-2018

Helemaal top!!

Erg mooi hotel. Goed onderhouden en schoongemaakt. Vriendelijk personeel. 25 minuten wandelen naar de boulevard. Alles is aanwezig bij het hotel (Denk aan restaurant, supermarkt, gym)

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

9Lis22-07-2016

Prima plek om tenerife te ontdekken.

Appartement: netjes, en zeer schoon, incl. handdoeken. ALs je vaker naar dit soort appartementen gaat weet je dat je niet een volledig ingerichte keuken moet verwachten. Dus 2 pitten en 1 1/2 pan. Beetje improviseren dan kan je prima maaltijden maken. Zelfs magnetron en broodrooster aanwezig. Medewerkers constant buitenboel/ zwembad aan het schoonmaken. Zwembad prima grootte met peuterbad en bubbelbad. Bij bad overdag friet/pizza ed. Complex heeft ook restaurant en winkeltje(niet duur) . Er zitten veel rustige engelsen met kleine kinderen en wat pubers. Wat vooral opviel is de goede service en vriendelijkheid van het personeel. Wel zeer handig is een auto. De berg is zo steil dat na paar x lopen de kuitspieren het begeven. Maar dan heb je wel weer prachtig uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Kris18-04-2015

super voor zijn prijs

Wij hebben bewust dit aparthotel gekozen voor zijn ligging, tegen de berg met zicht op de baai van Playa de las Americas tot Fanabe. Zeer grote kamers met kitchenette (enige nadeel is de hoeveelheid kookpotten en pannen) wanneer je voor zelf catering kiest. Ook hebben de kamers een riante slaapkamer, wel harde matras en ons bed kraakte wel. Bij ons verblijf waren er misschien een 15 tal kamers bezet, het was dus zalig rustig in het complex, ook ver weg van de luidruchtige playa 's avonds. Minpunt van de kamer is de slechte geluidsisolatie, met rumoerige buren was dit jammer, maar de laatste dagen waren zij weg en was het 's avonds en 's nachts zalig stil. Een auto is een must, maar die huur je gewoon op de vlieghaven, goedkoop en all-in verzekering mogelijk. Badkamer goed uitgerust met whirlpool bad/douche. Ondanks de op sommige site's slechte commentaar zeker aan te raden voor wie van rust houd.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 6Job Westerhuis09-05-2013

Bijzonder hotel gelegen tegen helling.

Hotel Panoramica wordt in de brochure van touroperator gepresenteerd als een 4-sterren hotel. Volgens onze ervaringen haalt het hotel dit niet. De ligging is qua uitzicht fantastisch maar dat compenseert niet de afgelegen ligging, de eenzijdige maaltijdkeuze (wij hadden all-inclusieve), de magere kamer verzorging en het ontbreken van animatie. Tijdens ons verblijf waren er welgeteld 20 gasten in het hotel waar ruimte is voor tenminste 250 gasten. Het personeel was overigens zeer vriendelijk. Het eten werd dagelijks vanuit een partnerhotel (hotel Columbus) aangevoerd, hetgeen wij als minder plezierig hebben ervaren. Koude gerechten werden niet vers opgediend. Het hotel is minder geschikt voor een all-inclusieve formule; de kamer heeft een kitchenette. Flesjes water waren niet inclusief. Onze kamer zag er goed uit en was smaakvol ingericht, ook de badkamer was goed uitgerust. De kamerschoonmaak liet zoals gezegd te wensen over. Er is een goede pendeldienst naar het strand.

Gereisd met partner in april 2013

Aparthotel Kn Panoramica info