Géén boekingskosten
SpanjeTenerifeCosta AdejeHotels Costa AdejeHotel Iberostar Selection Sábila - Adults Only

Iberostar Selection Sábila - Adults Only

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

49 Reviews over Iberostar Selection Sábila - Adults Only

• 9Bart en Conny02-12-2022

aanrader, ééntje om terug te komen!

Het hotel ligt wel op een drukke plaats maar je merkt dit niet rond het zwembad of in de gemeenschappelijke ruimtes.het voordeel is dat het overal centraal en dichtbij ligt om te gaan wandelen op de boulevard en de stranden. We waren er in half pension en het eten was perfect en zeer verzorgd en verse, de keuze is zeer groot. Ook een zeer vriendelijke bediening overal Het personeel in het algemeen is zeer gedienstig en heel vriendelijk. Hotel is groot en modern,maar niet koel, er zijn gezellige hoekjes, het enigste minpunt zijn de te grote schermen aan de bar die de gezelligheid ondermijnen..er is een subtiele geur overal in het hotel die zeer lekker is maar jammer genoeg niet verkrijgbaar is voor thuis, het zwembad is mooi maar iets te klein en vooral te ondiep voor sportieve zwemmers, fitness is goed en men kan buiten sporten, niet groot maar toch meestal rustig. Goeie yoga en pilates lessen, zeer tevreden in het algemeen

• 9Wil04-10-2022

Geweldig!

De afgelopen week hebben wij in dit hotel verblijft op basis van all-inclusive. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij enorm hebben genoten van ons verblijf. Het hotel is erg mooi en luxe. Het personeel is vriendelijk en laten steeds blijken dat ze blij zijn dat je hun gast bent.

De kamers zien er prima uit met groot breed en lang bed. Badkamer heeft een grote stortdouche.

Het eten was fantastisch. Geweldig lekker gegeten. In de ochtend staat in buffetvorm een uitgebreid pallet aan ontbijtmogelijkheden tot je beschikking, met o.a. verse jus d’orange of smoothies. Voor de lunch of het diner wordt het vlees vers voor je bereidt of de pasta’s voor je gemaakt. Drank in de all-inclusive methode is ruimschoots aanwezig. Cocktails of andere alcoholhoudende drankjes, zoals o.a. whiskey (Ballantines), rum (Havana 3), Brandy (Carlos 1) zijn van uitstekende kwaliteit. Ook de wijnen waren lekker.

Rondom het zwembad zijn genoeg bedden en para

• 8Ron R.22-04-2022

Voor herhaling vatbaar!

Het hotel voldoet ruimschoots aan de 5* Iberostar standaarden. Goed onderhouden hotel, zeer goed afgewerkt, luxe gevoel, uitgebreid & heerlijk ontbijt. Prima en goed geoutilleerde kamers, 'zijzeezicht' heeft niet veel meerwaarde. De gastvrijheid én verzorging v/h voltallig personeel maakt het compleet; chappeau! Een compliment aan de poolbar, in het bijzonder aan Maria :-).

Een klein punt van aandacht betreft het 'star-prestige' pakket. Met deze extra optie wordt de luxe nog groter, maar treedt ook 'n tweedeling op 'wij-zij' (afgeschermde gedeeltes in/rond het hotel). Leuk dat er zo 'n pakket is, maar de 'basis' is al goed genoeg.

Het hotel restaurant heeft idem een hoge standaard, maar op loopafstand is buiten het hotel ook voldoende keus. Logies-ontbijt zorgt al voor 'n super verblijf! ... ... ik denk dat we dit jaar nog 'ns gaan :-)

• 10Gerry10-12-2020

Geweldig!!

Super hotel , heerlijk ontbijt, schoon en fris, zeer vriendelijk personeel

• 9Betty08-03-2020

Geweldig hotel zeer schoon en gastvrij

We hebben een heerlijke week gehad het hotel oogt nieuw het is allemaal zeer schoon en ruikt heerlijk fris. De kamer is ook heel schoon wij hadden een standaard kamer met zeezicht de kamer was ruim een groot bed en hele grote flatscreen met ook bvn, er is een mogelijk om spotify af te spelen met boxen in slaap en badkamer. Ook is er een koelkast deze is gevuld, gebruik tegen betaling altijd een gratis fles water op de kamer en koffie en thee faciliteiten. De badkamer is ruim en netjes. En dan het eten het was gewoon verrukkelijk met heel veel keuze je kan het niet bedenken of het was er of werd ter plaatse voor je bereid. Ook glutenvrij brood of lactose vrij als je er om vraagt. De bediening was zeer vriendelijk. Wij hadden half pension wat voor ons voldoende was. Maar all inclusieve vast ook prima. Er waren elke dag meerder dingen te doen met sporten aan het zwembad en ‘s avonds muziek. In één woord geweldig wij hebben genoten

• 10Henk vd Wijngaard27-10-2019

Absolute aanrader

We zijn net terug van een heerlijke week in dit hotel. Absoluut een aanrader en het bijboeken van prestige vonden we zeker de moeite waard. Nooit eerder waren we in zo luxe hotel geweest als dit. Personeel is erg vriendelijk en "Nee" is niet te koop. Kleine opmerking. Het prestige terras boven staan te veel bedjes te dicht op elkaar. Het prestige terras beneden is heerlijk rustig, maar zouden ze s'morgens vroeg de bedjes af kunnen drogen van de dauw. s 'Nachts hoor je in de slaapkamer de ventilatoren draaien van het naast gelegen hotel. Van de badkamer waren de kit randen niet geheel fris. Opmerkelijk, een telefoon op de wc? Voor als het wc papier op is oid?? We moesten er wel om lachen. Het eten is super en de wijnkaart heeft veel keuze. Wat ook erg prettig is, dat er geen kinderen zijn. Dus vooral veel rust. ( Heerlijk). Kortom. het hotel is een echte aanrader

• 8Kris. Van der Heyden05-10-2019

nooit meer

0verbevolkt aan zwemkom boven voor Vips. Niet aan te raden. Geen 9.0 waard. Eeder 8.0.

Geen 2e keer ! Sorry!

• 10Ronald09-08-2019

Geen woorden voor, fabuleus

Het meest luxueuze hotel ever..., ik had de all inclusive geboekt en een nee was niet te koop. Ontvangst met champagne, geweldige kamer met mega flatscreen. Het ontbijt, lunch en diner was overweldigend

Het personeel was echt vriendelijk, alles werd gedaan om het je naar de zin te maken

Ik heb er geen woorden voor

• 10Van Acker23-07-2019

Gewoon fantastisch!

Prachtig hotel met vriendelijk personeel en een super keuken. Steeds verandering van aangeboden eten, nooit hetzelfde. Het zonneterras op de 6e verdieping is super en rustig voor de gasten. Steeds is er in de dag mogelijkheid tot snacks en dranken, je kan je eigen cocktail maken met bekende merken.

• 7Nicolaas23-07-2019

goed ontbijt ,goede ligging .

Goed en vriendelijk personeel.

Hotel Iberostar Selection Sábila - Adults Only info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)