Hotel Iberostar Las Dalias

Hotel Iberostar Las Dalias
8,2

8 tips over Hotel Iberostar Las Dalias

Caroline, 2-5-2017
Zeker naar het Siam Park gaan. Geweldig park met super glijbanen!!
patricia, 23-5-2015
Boek niet voor 8 dagen dat is veelste weinig, Echt waar je gaat je niet vervelen er is genoeg te doen. De waterparken zijn echt duur, dat is wel jammer.
rik , 25-12-2014
De omgeving is wel mooi, .we gaan zeker nog terug naar Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Las Dalias voor je op een rij gezet:

Vaes, 20-12-2013
neem kamer met zeezicht - uitzicht is de moeite waard
Anne, 5-8-2013
Voor oudere mensen is dit hotel misschien minder geschikt omdat als je het park verlaat je een mega hoge helling afmoet en later weer op maar voor de rest veel winkels en restaurants in de buurt
Disteltje, 7-1-2013
ies een kamer met zwembadzicht. Vanop je terras is ook heel wat te beleven.

P.van Oevelen, 29-12-2011
De El Teide is echt de moeite waard om daar met de lijndienst naar toe te gaan. Vertrek bus vanaf station 9.15 uur in de morgen en vertrek terug aldaar 16.00 uur. Je kunt er mooie wandelingen maken.
wendy, 17-11-2011

Blue Bottom diving is aan het strand en mooie winkel/school en erg aardige eigenaren en dive instructors. Jammer dat het zicht slecht was onder water.