Hotel Iberostar Bouganville Playa

Hotel Iberostar Bouganville Playa

8.8Fantastisch

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bouganville Playa voor je op een rij gezet:

• Animatie

Bij Iberostar Bouganville Playa geniet je van een comfortabel en rustig verblijf op het zonnige Tenerife. Vakantiegangers prijzen het vriendelijke en hulpvaardige personeel volop in de reviews. En ook het uitzicht maakt grote indruk. Het gezellige viersterren hotel is dan ook zeer gunstig gelegen aan de prachtige kustlijn van Costa Adeje. Jos schrijft: ‘Het hotel ligt direct aan de boulevard waar je noordwaarts helemaal tot aan La Caleta en zuidwaarts tot aan het einde van Los Cristianos kunt lopen. We gaan hier zeker nog eens terug.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten en meer informatie over de ligging van Iberostar Bouganville Playa.

Jullie zijn zeer tevreden over de modern ingerichte kamers met balkon of terras. De kamers zijn niet super groot maar van alle gemakken voorzien. Nicole vertelt hierover: ‘Super mooie gerenoveerde kamers met boxspringbedden. Alles wordt zeer goed schoongehouden overal.’ Wil je tijdens je verblijf bij Hotel Iberostar Bouganville Playa van iets meer luxe genieten? Dan kun je jouw verblijf ‘upgraden’ naar Star Prestige. Je krijgt dan toegang tot een drietal privé terrassen waar je helemaal in de watten wordt gelegd en in alle rust geniet van een adembenemend uitzicht op de helderblauwe zee.
Op het Iberostar Bouganville Playa resort heb je keuze uit verschillende restaurants. Het uitgebreide ontbijt en het diner vallen goed in de smaak, maar eerdere gasten geven aan dat de lunch wat meer variatie mag hebben. ‘s Avonds is het gezellig druk in de populaire loungebar waar je kunt proeven van heerlijke cocktails.

In de reviews worden veel complimenten gegeven aan de leuke animatie bij Iberostar Bouganville Playa. Het animatieteam is niet alleen geliefd bij kids, ook volwassenen zijn enthousiast. Wouter schrijft: ‘Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. Je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!’
Ook al ligt Iberostar Bouganville Playa op een steenworp van het strand, een duik in het zwembad is ook altijd heerlijk. Het is de ontmoetingsplek waar kinderen samen met vakantievriendjes kunnen spelen en spetteren. Om het zwembad heen staan genoeg comfortabele ligbedden om lekker te zonnebaden. Wendy schrijft hierover: ‘Wat ik ook een pluspunt vind is dat er altijd wel ligbedden vrij waren bij het zwembad, ook als je pas in de middag ging.’

Ligging

Iberostar Bouganville Playa ligt op een kwartiertje rijden van de luchthaven van Tenerife. Hou er wel rekening mee dat er niet veel parkeergelegenheid is bij het hotel. Vanuit het hotel wandel je zo naar het strand en het centrum van Playa de Las Américas kun je eenvoudig met het openbaar vervoer bereiken. Nicole heeft een leuke tip voor gezinnen: ‘Siam Waterpark is ook erg leuk om een dag te doen met de kids en ligt vlakbij het hotel.’

Boek een heerlijke vakantie naar Iberostar Bouganville Playa en geniet van een onvergetelijk verblijf op het zonnige Tenerife.

215 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• 8Vanhoenacker28-08-2016

Voor herhaling vatbaar!

gelegen boven de promenade, op paar honderd meter van het playa bobo; aantal trappen te doen naar de promenade; allerlei winkels, restaurants en bars in de onmiddellijke omgeving groot restaurant met open kookeiland in de midden waar je de koks aan showcooking ziet doen; voldoende keuze en variatie; elke avond was er iets extra's speciaals vb spaanse hespen en toebehoren, sushi, chocoladefontein, gevulde pannenkoekjes,...; in hoogseizoen vrij druk; gelukkig is er een aangenaam buitenterras met mooi zicht ovet het zwembad of over de oceaan; de kamers zijn in een nieuw kleedje gestoken, heel clean, heel wit en fris ogend; kleine badkamer, net met een inloopdouche kleine parking voorzien aan het hotel voor wie een auto huurt behulpzaam aan de receptie en over het algemeen heel vriendelijk personeel compacte zwembadzones die elke dag onderhouden werden proper onderhouden tuin

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8A.v.Vugt16-08-2016

Heerlijke Vakantie

Goed Hotel met een perfecte ligging. Je loopt het hotel uit en staat meteen op de boulevard tussen allerlei restaurantjes, terrasjes en winkeltjes van allerlei soorten. Hotel gerenoveerd, kamers goed maar de standaard 2 pers. kamer krap voor 3 pers (kinderen 15-16). Het gaat wel, maar klein, vooral de badkamer. Bedden goed, lekker hard, bijzetbed voor de derde persoon zacht. Zeezicht is niet frontaal maar zijdezeezicht en onderbroken door naastgelegen hotel. Je kunt beter zwembadzijde nemen, dan heb je ook zeezicht zonder er extra voor te moeten betalen. Veel activiteiten overdag voor zowel kinderen als volwassenen. Avondanimatie maar 1 keer gezien. Er zijn wel 2 zalen/barren voor de avondanimatie en een heerlijk buitenterras. Eten heel goed, vooral ontbijt. Bij avondeten iets minder variatie maar heel goed van smaak, niets over te klagen. Mannen MOETEN echter bij het avondeten echt een lange broek aan, ook al is het nog 30 graden. Keuze uit 2 zwembaden met genoeg ligbedden. Er wordt wel wat aan handdoek leggen gedaan, maar in principe bedden genoeg als je niet perse aan de rand van het zwembad wilt liggen. Hotel is zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Filip05-08-2016

Tussen 3 en 4 sterren

Bouganville sluit zijn restaurant barbacoa tijdens seizoen!!Dit was wel het modernste vergeleken met hoofdrestaurant,dus geen ala carte.. Uitleg:niet echt...reden na aandringen:renovatie?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8L. Matthijssen07-07-2016

Heerlijke vakantie gehad

Uitstekend hotel, kamers zijn schoon helder en vernieuwd, maaltijden zijn uitgebreid en worden vers bereid, er is volop keuze lekkere cocktails. Voor de maaltijd ’s avonds vaak een welkomstdrankje (ook voor de niet all in inclusief gasten) Ligging is goed voorzijde aan de boulevard en aan de achterzijde kun je langs het stand wandelen en op loopafstand van Siam waterpark . Personeel is vriendelijk en behulpzaam, zwembad is groot genoeg er waren ook voldoende ligbedden en er zijn dagelijks leuke activiteiten te doen. Ik zou dit hotel zeker aanraden bij anderen en als ik terug ga naar Tenerife zeker weer voor dit hotel kiezen, leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9van de wiele05-07-2016

zeer goed hotel

prima hotel , mooie kamers , prima ligging , zeer lekker eten en vriendelijk personeel .Mensen die hier klagen over het eten moeten dringend langs hun dokter gaan. een aanrader !!!!

• 4Mike28-06-2016

Slechte afsluiting van ons verblijf

Tijdrns 10 daagse verblijf met alleen ontbijt laatste dag besloten om all-inclusive te upgraden. Dit kon opeens niet meer en werd dus geweigerd. Het is minimaal 2 dagen werd er verteld. Dit terwijl de receptie medewerker al eerder informatie heeft gegeven wat de mogelijkheden zijn maar dit dus niet heeft verteld. Planning dus moeten omgooien op laatste moment, dit was echt niet leuk. Manager kon er niets aan doen en heeft het totaal niet voor het zeggen in heel het hotel terwijl ze wel het hoogst verantwoordelijk is??? Slechte airconditioning. Te drukke zwembad voor heoveelheid gasten van het hotel. Wc niet altijd even schoon.

• 8Jolien & Bart28-06-2016

Goed 4* hotel!

Perfecte ligging als je op wandelafstand van Playa de las Americas wil zitten maar toch niet in de drukte van het nachtleven. Verzorgd hotel met opgefriste kamers, vriendelijk personeel en lekker eten. Ideaal voor mensen die een rustvakantie zoeken met toch nog veel mogelijkheden buiten het hotel aangezien het hotel op de promenade ligt. Een aanrader en zeker voor zijn prijs/kwaliteit

• 7corrie26-06-2016

erg groot hotel

Mooi hotel, maar voor ons te groot, te massaal. Personeel erg vriendelijk en echt harde werkers. Het eten was meestal koud en smaakte daardoor niet echt. In de omgeving div. restaurantjes waar je voor weinig heel lekker kunt eten. De boulevard is super gezellig en nodigd vooral s'avond uit om een terrasje te pakken. Kortom, mooi hotel, maar ga ergens anders eten

• 8J17-06-2016

Mooi hotel

We zijn net terug. Het hotel is netjes, schoon en op star prestige mooie kamers met elke dag schone handdoeken en nieuwe zeepjes en andere dingen. Kamers worden wel erg laat schoongemaakt. Eten was voor iedereen wat, zelfs vegetarisch is er keuze. Bij het zwembad zijn meer dan genoeg ligstoelen al zijn er mensen die denken er meerdere in gebruik te kunnen nemen in de schaduw en zon. Vriendelijk personeel en erg vriendelijk animatie team. De animatie s`avonds viel ons erg tegen dit is erg gericht op de oude mensen denk aan Opera of keybord muziek. Dit zijn we anders gewend. Wij vonden dit meer een hotel voor oude mensen en die waren er dan ook in overvloed.Voor jeugd is in dit hotel weinig te vinden en die zou ik dit ook zeker niet aanraden.Het hotel ligt aan een rustig deel van de boulevard en van wat wij gezien hebben ook het minst leuke deel ( veel leegstaande winkelcentra) . Wanneer je een eind langs de boulevard loopt zie je echt veel mooiere plekken.

• 9Weijtjens Marc16-06-2016

fantastisch

Ontvangst: was gewoon, na in check kregen we de sleutel van onze kamer (10u) en konden we direct naar onze kamer, de koffers moesten we wel zelf meenemen. Kamer: wij hadden kamer 516, deze was mooi, met zij zee zicht en straat zicht een inloop douche was heel praktisch. Dus de kamer was tip top. Eten: wij hadden een all-in en deze was gewoon fantastisch. Het ontbijt is heel uitgebreid en van heel goede kwaliteit. (in het hoofd restaurant) Het middag eten vond plaats in het restaurant aan het zwembad en was fantastisch, heel lekker en van top kwaliteit iedere dag werden er gerechten klaar gemaakt in het restaurant gevolg lekker warm en heel lekker en iedere dag meerdere keuzes en andere vlees en vis gerechten en natuurlijk groenten, salades, fruit,.... Het avond eten was is het hoofd restaurant en was iedere een belevenis, vlees, vis, Aziatisch werden in het restaurant klaar gemaakt meestal 2à3 vis en 2à3 vlees gerechten, iedere dag een thema spaans, mexicaans, europees, .... meerdere groenten werden klaar gemaakt is het restaurant zelf en er stonden ook nog kleine pannen met groeten en vlees, vis die contant bij gevuld werden. Salades, fruit, dessert keuze voldoende en van heel goede kwaliteit. Er was steeds een buiten terras voor alle maaltijden met zicht op zee: zalig Zwembaden mooi verzorgt in een mooie tuin met zicht op zee wat wil je nog meer!!!! Pool bar en lobby bar met veel keuze uit dranken en veel keuze in cocktails en heel wat merk dranken coca cola, fanta, bacardi, red label,.... Iets minder was het buiten terras aan de lobby bar en de animatie shows vinden steeds binnen plaats maar Tenerife heeft zoveel te bieden s'avonds; Het hotel ligt vlak aan de promenade wat wil je nog meer Wij hebben hier een top vakantie gehad en kunnen dit aan iedereen aan bevelen gewoon doet. We gaan twee keer op vakantie en hebben dus toch al wat ervaring. Als we terug gaan naar Tenerife boeken wij zeker hier terug

Hotel Iberostar Bouganville Playa info

• Animatie programmaAanwezig