Hotel Iberostar Bouganville Playa

Hotel Iberostar Bouganville Playa

8.8Fantastisch

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bouganville Playa voor je op een rij gezet:

• Animatie

Bij Iberostar Bouganville Playa geniet je van een comfortabel en rustig verblijf op het zonnige Tenerife. Vakantiegangers prijzen het vriendelijke en hulpvaardige personeel volop in de reviews. En ook het uitzicht maakt grote indruk. Het gezellige viersterren hotel is dan ook zeer gunstig gelegen aan de prachtige kustlijn van Costa Adeje. Jos schrijft: ‘Het hotel ligt direct aan de boulevard waar je noordwaarts helemaal tot aan La Caleta en zuidwaarts tot aan het einde van Los Cristianos kunt lopen. We gaan hier zeker nog eens terug.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten en meer informatie over de ligging van Iberostar Bouganville Playa.

Jullie zijn zeer tevreden over de modern ingerichte kamers met balkon of terras. De kamers zijn niet super groot maar van alle gemakken voorzien. Nicole vertelt hierover: ‘Super mooie gerenoveerde kamers met boxspringbedden. Alles wordt zeer goed schoongehouden overal.’ Wil je tijdens je verblijf bij Hotel Iberostar Bouganville Playa van iets meer luxe genieten? Dan kun je jouw verblijf ‘upgraden’ naar Star Prestige. Je krijgt dan toegang tot een drietal privé terrassen waar je helemaal in de watten wordt gelegd en in alle rust geniet van een adembenemend uitzicht op de helderblauwe zee.
Op het Iberostar Bouganville Playa resort heb je keuze uit verschillende restaurants. Het uitgebreide ontbijt en het diner vallen goed in de smaak, maar eerdere gasten geven aan dat de lunch wat meer variatie mag hebben. ‘s Avonds is het gezellig druk in de populaire loungebar waar je kunt proeven van heerlijke cocktails.

In de reviews worden veel complimenten gegeven aan de leuke animatie bij Iberostar Bouganville Playa. Het animatieteam is niet alleen geliefd bij kids, ook volwassenen zijn enthousiast. Wouter schrijft: ‘Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. Je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!’
Ook al ligt Iberostar Bouganville Playa op een steenworp van het strand, een duik in het zwembad is ook altijd heerlijk. Het is de ontmoetingsplek waar kinderen samen met vakantievriendjes kunnen spelen en spetteren. Om het zwembad heen staan genoeg comfortabele ligbedden om lekker te zonnebaden. Wendy schrijft hierover: ‘Wat ik ook een pluspunt vind is dat er altijd wel ligbedden vrij waren bij het zwembad, ook als je pas in de middag ging.’

Ligging

Iberostar Bouganville Playa ligt op een kwartiertje rijden van de luchthaven van Tenerife. Hou er wel rekening mee dat er niet veel parkeergelegenheid is bij het hotel. Vanuit het hotel wandel je zo naar het strand en het centrum van Playa de Las Américas kun je eenvoudig met het openbaar vervoer bereiken. Nicole heeft een leuke tip voor gezinnen: ‘Siam Waterpark is ook erg leuk om een dag te doen met de kids en ligt vlakbij het hotel.’

Boek een heerlijke vakantie naar Iberostar Bouganville Playa en geniet van een onvergetelijk verblijf op het zonnige Tenerife.

215 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• 9JoBlo10-08-2017

In één woord: GEWELDIG

Houdt er rekening mee, mocht je een huurauto hebben, er zijn niet veel parkeerplaatsen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10dijkhuis04-08-2017

excelent

Fantastisch vriendelijk personeel mooie nette kamer zeer lekker eten wordt ala minuut bereid met zeer vele verschillende buffetten alleen zwembaden missen een glijbaan voor de kinderen verder worden de kinderen van morgens tot avonds goed vermaakt door het zeer vriendelijke aninimatie personeel dus wij zijn zeer tevreden en komen volgend jaar terug voor al het personeel zee hou soon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Jmbakh02-08-2017

Niet ons hotel

Je verwacht een mooie luxe omgeving en dito kamers. Helaas de eerste kamer aas heel klein geen ruimte voor koffers etc het voelde alsof we in een soort Lloret de mar waren veel uitgaanslawaai. Nu betere kamer. Vieze deuren en gordijnen. Wc deur kan niet dicht laat staan op slot. Lawaai van schoonmaak begint om 6:30 uur. Kamers zijn om 13 uur nog niet schoon. Lakens worden weinig gewisseld en airco functioneert slecht. Bij het zwembad lig je dicht bij elkaar maar prima. Ze leggen wel vroeg handdoek op stoelen dus plek heb je niet altijd. Je loopt wel zo de boulevard op voor leuke restaurantjes en het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Dominique11-07-2017

Heerlijk hotel!

Goed hotel, vriendelijk personeel, goed eten en de ligging is perfect.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Claudia25-06-2017

Super hotel!

Ik heb hier echt maar dan ook echt niks op aan te merken! Super hotel ! Ook voor kinderen ideaal. Ga hier zeker nog naar terug en zou het zo ieder ander aanraden..... Afgelopen oktober hier geweest , super vakantie gehad. Aankomende kerstvakantie, zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 8Jos18-02-2017

Prima, zoals we van Iberostar gewend zijn.

Iberostar staat garant voor kwaliteit en goed eten met uitgebreide buffetten. Alhoewel dit niet het beste hotel van de keten was waar we tot nu toe verbleven is het ons weer prima bevallen. Nette ruime kamers, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, goed eten en over het algemeen vriendelijk personeel. Het hotel ligt in een levendige omgeving maar dat zochten wij ook. Ook is het hotel groot en druk maar dat is niet zo gek in dit deel van Tenerife. Het hotel ligt direct aan de boulevard waar je noordwaards helemaal tot aan La Caleta en zuidwaards tot aan het einde van Los Christianos kunt lopen. We gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8familievakantie19-11-2016

fantastisch

Mooie kamers , lekker eten en zeer uitgebreid. Wel veel trappen om naar het strand te gaan dus moeilijk voor mensen die niet goed te been zijn .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Do06-11-2016

Prima hotel, Iberostar kan echter beter.

Iberostar staat in onze ervaring bekend om de altijd uitstekende service en verblijf. Ook in dit hotel was alles weer goed geregeld. Wij vonden de Star Prestige ons geld zeker waard. Geen all-inclusive nodig want zoals eerder gemeld, kan je heel de dag water, een glaasje cava en fruit pakken op de star-prestige terrassen. En in de lounge een kopje Nespresso, thee of jus en een klein luxe broodje of 'pastries' zoals een klein croissantje, pecanbroodje etc. En het is daar rustig want de meeste mensen liggen - all-inclusive - bij de zwembaden. Daar dus wel handdoek leggen als je na 10 uur wilt komen want anders alleen nog schaduwplek. Op de Star-Prestige terrassen is dat niet nodig, zeker op het dak niet. Waar ook een heerlijk briesje waait. Wij pakten 's middags een terrasje op de boulevard met een tapas er bij voor een klein prijsje en je komt de dag door richting avondeten, zonder je vol te stoppen bij de verleidingen van all-inclusive.

Kamers waren netjes. Bij aankomst gevulde mini-bar met fris, bier en een fles cava en vers fruit. (minibar werd niet meer bijgevuld maar het was meer dan genoeg). Kamer niet al te groot echter en de badkamer moest je om de deur heen wurmen om bij het toilet te komen. De tv was daarentegen king-size... Elke dag schone handdoeken, badhanddoeken gratis, te wisselen, voor star-prestige dan, op de sp-terrassen.

De liften waren ook voor ons bij drukte, af en toe lang wachten. De star-prestige etages kregen echt geen voorrang. (Behalve de terrassen en de lounge, en misschien wat extra service op de kamer, was er niets te merken van "klasseverschil" tussen gasten die andere keuzes hebben gemaakt. Het is alleen wel heel lekker als je met je boek lekker kan liggen dommelen en er geen spelende en gillende kinderen om je bedje rennen. Heerlijk dat zij lekker hun gang kunnen gaan zoals zij wilden, en wij lekker rustig konden liggen, zoals wij wilden. Mooi geregeld toch!). De liften waren inderdaad ook voor ons best vervelend als die voor de zoveelste keer gewoon langs je heen gaat terwijl je al even staat te wachten. Overigens gaat het hotel tot 11 etages. 12, 13 en 14 zijn er helemaal niet.

Het buffet was oké. Keuze genoeg. Niet zo veel grillpunten voor vlees dus best af en toe een rij. Als vegetarier ben je vooral aangewezen op salade, kaas, macaroni en gegrilde groenten. Daarbij was per avond meestal één, soms twee vega-hapjes gemaakt. Zoals gebakken banaan, kleine loempia's, aubergine met een toefje aardappelpurree erop (hoewel door het ontbreken van kaartjes ik af en toe opeens met vlees in mijn mond zat. Dat vond ik echt wel slecht geregeld). Niet veel echt vega en echte vleesvervángende gerechten waren niet te bekennen. Dus maar elke ochtend een ei. Desserts zeer uitgebreid. Ontbijt was ook prima. Drankrekening was voor ons aan het einde van de week 50 euro ongeveer. (glas wijn en fris bij het eten, 7 avonden. Prima te doen dus).

In vergelijking met andere Iberostars vonden wij het eten tegenvallen. Het was goed, maar Iberostar kan het ook beter. Wij zijn eerder in het Bahia Princess geweest. Daar was de service gelijk en het eten beter.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Anita v25-09-2016

Top vakantie

Het hotel was prima,goede bedden, goed eten en altijd plaats op de bedjes bij het zwembad al was het hotel helemaal vol. Het enige nadeel vonden wij de liften in totaal waren er 4. Op zich niet zo,n probleem maar de etage,s 12,13,14 waren star prestige en daar ging de lift rechrstreeks naar toe. We hebben met onze koffers 15 minuten staan wachten voor dat er eidelijk een lege of bijna lege lift stopte😁 Verder is het hotel een echte aanrader want zonder koffer is de trap echt geen probleem 😃

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 9MiekeMiek19-09-2016

Heerlijk! Genoten als Star Prestige gast! Aanrader

We boekten onze huwelijksreis van 2 weken, na heel veel vooronderzoek en vergelijken, in dit hotel. We kozen daarbij tevens voor de extra optie Star Prestige. Wat hebben we daar van genoten! Onze kamer kregen we op de bovenste verdieping, eigen balkonnetje, zijzeezicht en dus niemand meer boven ons. Penthouse gevoel geeft dat. De bovenste verdieping was tijdens ons verblijf heel rustig, we zaten naast de trap, maar dat hebben we totaal niet gemerkt. De kamer was fijn, schoon, fris en wit gerenoveerd. Mooie inloopdouche en diverse handige dingetjes in de badkamer (douchemutsje, slippers, kammetje, scheermesje, wattenschijfjes, wattenstaafjes, douchegel, bodylotion, shampoo, zeepje, etc) grote en kleine handdoeken, badjas. Onze 2 bedden stond eerst los tegen elkaar met een flinke spleet tussen ons twee matrassen. Dat was niet fijn dus hebben we gevraagd of dat gekoppeld kon worden. Dat was geen probleem en werd meteen opgelost, met extra vulling voor de spleet. Perfect! Op diezelfde bovenste verdieping was een Star Prestige dakterras. Meestal gingen we daar aan het einde van de middag nog even in de jaccuzi met uitzicht over Tenerife en de zee. Wauw! Er stond daar ook een koelkast met kleine flesjes plat en bruisend water, champagne/prosecco of iets wat daar op leek ;-) lekker iig, en vers fruit! (appel, perzik, banaan, etc. wisselend. Lekkere ligstoelen en de handdoeken lagen bij het terras klaar, ideaal. Op dezelfde verdieping als het hoofdrestaurant was tevens een Star Prestige terras en daar zaten we altijd overdag, ook weer met een heerlijke jaccuzi en douche, drinken, fruit, handdoeken, etc. Een verdieping lager was binnen een Star Prestige lounge met airco waar je Nespresso koffie, thee, water, sap kon pakken. Een mooie schone wc met handdoekjes om je handen af te drogen, verspreid over de dag lag daar: kleine broodjes belegd met kaas, ham en worst / bladerdeeg zoete hapjes / koekjes. Tevens lagen daar een aantal kranten (waaronder Nederlandse) die je daar kon lezen en waar we vaak de sudoku van maakten ;-)

Het ontbijt was goed en het avondeten ook. Elke dag een ander thema. Leuk! We zaten als het even kon buiten op het terras, daar was eigenlijk altijd wel een plekje. Heel de avond tafelen, wijntje er bij, genieten van de lange warme avonden. Leuke bediening! We hadden halfpension en de rekening van het drinken viel ons echt zo mee! Meestal nam ik een halve liter fles water en m'n man een biertje/wijntje dus misschien kwam het daar ook door.

Verder met enige regelmaat over de boulevard gelopen, gezellig! En in Siam Park geweest (incl bandje om de pols dat je de 'Fast Lane' kan kiezen bij een attractie (kan max 1 of 2x wisselend per attractie). Was wel een voordeel, want daardoor hebben we elke attractie wel een keer of 3 gedaan. Leuke dag! Wel heeeel veel trappen lopen, maar goed... goed voor de beweging met al dat lekkere eten ;-). Op een gegeven moment kreeg ik wel last van de onderkant van mijn voeten... gingen zeer doen van al die fijngrind paden/tegels. Slippers of nog beter: waterschoenen! is een aanrader, zeker ook als het warm is (vanwege hete paden).

We deden een busexcursie met belgische reisleiding. Hele dag in bus. Je ziet het eiland, maar bent op een gegeven moment die bus wel echt zat. Met heel veel haarspeldbochten en telkens 2x steken weer een berg op in een wat verouderde bus, ging goed... maar echt op ons gemak zaten we toen niet. Leuke bezienswaardigheden overigens, dat wel. Verder een excursie met een catamaran incl lunch. Was leuk! Walvissen en dolfijnen gezien. Je moet wel tegen de deining kunnen.

Heerlijke vakantie gehad. Dit jaar wilden we in eerste instantie weer voor Iberostar kiezen met Prestige Star, maar die zijn er nog niet zoveel... en niet op de locatie waar we dit jaar heen gaan. Helaas! Anders hadden we het zeker weer gedaan!

Gereisd met partner in september 2015

Hotel Iberostar Bouganville Playa info