Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
vanaf
€ 748p.p.

Za 31 aug. 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
logies en ontbijt
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

202 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa in het Nederlands

fantastisch

familievakantie
19-11-2016

Mooie kamers , lekker eten en zeer uitgebreid. Wel veel trappen om naar het strand te gaan dus moeilijk voor mensen die niet goed te been zijn .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Iberostar staat in onze ervaring bekend om de altijd uitstekende service en verblijf. Ook in dit hotel was alles weer goed geregeld. Wij vonden de Star Prestige ons geld zeker waard. Geen all-inclusive nodig want zoals eerder gemeld, kan je heel de dag water, een glaasje cava en fruit pakken op de star-prestige terrassen. En in de lounge een kopje Nespresso, thee of jus en een klein luxe broodje of 'pastries' zoals een klein croissantje, pecanbroodje etc. En het is daar rustig want de meeste mensen liggen - all-inclusive - bij de zwembaden. Daar dus wel handdoek leggen als je na 10 uur wilt komen want anders alleen nog schaduwplek. Op de Star-Prestige terrassen is dat niet nodig, zeker op het dak niet. Waar ook een heerlijk briesje waait.

Wij pakten 's middags een terrasje op de boulevard met een tapas er bij voor een klein prijsje en je komt de dag door richting avondeten, zonder je vol te stoppen bij de verleidingen van all-inclusive.

Kamers waren netjes. Bij aankomst gevulde mini-bar met fris, bier en een fles cava en vers fruit. (minibar werd niet meer bijgevuld maar het was meer dan genoeg). Kamer niet al te groot echter en de badkamer moest je om de deur heen wurmen om bij het toilet te komen. De tv was daarentegen king-size... Elke dag schone handdoeken, badhanddoeken gratis, te wisselen, voor star-prestige dan, op de sp-terrassen.

De liften waren ook voor ons bij drukte, af en toe lang wachten. De star-prestige etages kregen echt geen voorrang. (Behalve de terrassen en de lounge, en misschien wat extra service op de kamer, was er niets te merken van "klasseverschil" tussen gasten die andere keuzes hebben gemaakt. Het is alleen wel heel lekker als je met je boek lekker kan liggen dommelen en er geen spelende en gillende kinderen om je bedje rennen. Heerlijk dat zij lekker hun gang kunnen gaan zoals zij wilden, en wij lekker rustig konden liggen, zoals wij wilden. Mooi geregeld toch!).

De liften waren inderdaad ook voor ons best vervelend als die voor de zoveelste keer gewoon langs je heen gaat terwijl je al even staat te wachten. Overigens gaat het hotel tot 11 etages. 12, 13 en 14 zijn er helemaal niet.

Het buffet was oké. Keuze genoeg. Niet zo veel grillpunten voor vlees dus best af en toe een rij. Als vegetarier ben je vooral aangewezen op salade, kaas, macaroni en gegrilde groenten. Daarbij was per avond meestal één, soms twee vega-hapjes gemaakt. Zoals gebakken banaan, kleine loempia's, aubergine met een toefje aardappelpurree erop (hoewel door het ontbreken van kaartjes ik af en toe opeens met vlees in mijn mond zat. Dat vond ik echt wel slecht geregeld). Niet veel echt vega en echte vleesvervángende gerechten waren niet te bekennen. Dus maar elke ochtend een ei. Desserts zeer uitgebreid. Ontbijt was ook prima. Drankrekening was voor ons aan het einde van de week 50 euro ongeveer. (glas wijn en fris bij het eten, 7 avonden. Prima te doen dus).

In vergelijking met andere Iberostars vonden wij het eten tegenvallen. Het was goed, maar Iberostar kan het ook beter. Wij zijn eerder in het Bahia Princess geweest. Daar was de service gelijk en het eten beter.

Gereisd met partner in oktober 2016

Top vakantie

Anita v
25-9-2016

Het hotel was prima,goede bedden, goed eten en altijd plaats op de bedjes bij het zwembad al was het hotel helemaal vol.

Het enige nadeel vonden wij de liften in totaal waren er 4. Op zich niet zo,n probleem maar de etage,s 12,13,14 waren star prestige en daar ging de lift rechrstreeks naar toe. We hebben met onze koffers 15 minuten staan wachten voor dat er eidelijk een lege of bijna lege lift stopte😁 Verder is het hotel een echte aanrader want zonder koffer is de trap echt geen probleem 😃

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

We boekten onze huwelijksreis van 2 weken, na heel veel vooronderzoek en vergelijken, in dit hotel. We kozen daarbij tevens voor de extra optie Star Prestige. Wat hebben we daar van genoten!

Onze kamer kregen we op de bovenste verdieping, eigen balkonnetje, zijzeezicht en dus niemand meer boven ons. Penthouse gevoel geeft dat. De bovenste verdieping was tijdens ons verblijf heel rustig, we zaten naast de trap, maar dat hebben we totaal niet gemerkt.

De kamer was fijn, schoon, fris en wit gerenoveerd. Mooie inloopdouche en diverse handige dingetjes in de badkamer (douchemutsje, slippers, kammetje, scheermesje, wattenschijfjes, wattenstaafjes, douchegel, bodylotion, shampoo, zeepje, etc) grote en kleine handdoeken, badjas.

Onze 2 bedden stond eerst los tegen elkaar met een flinke spleet tussen ons twee matrassen. Dat was niet fijn dus hebben we gevraagd of dat gekoppeld kon worden. Dat was geen probleem en werd meteen opgelost, met extra vulling voor de spleet. Perfect!

Op diezelfde bovenste verdieping was een Star Prestige dakterras. Meestal gingen we daar aan het einde van de middag nog even in de jaccuzi met uitzicht over Tenerife en de zee. Wauw! Er stond daar ook een koelkast met kleine flesjes plat en bruisend water, champagne/prosecco of iets wat daar op leek ;-) lekker iig, en vers fruit! (appel, perzik, banaan, etc. wisselend. Lekkere ligstoelen en de handdoeken lagen bij het terras klaar, ideaal.

Op dezelfde verdieping als het hoofdrestaurant was tevens een Star Prestige terras en daar zaten we altijd overdag, ook weer met een heerlijke jaccuzi en douche, drinken, fruit, handdoeken, etc.

Een verdieping lager was binnen een Star Prestige lounge met airco waar je Nespresso koffie, thee, water, sap kon pakken. Een mooie schone wc met handdoekjes om je handen af te drogen, verspreid over de dag lag daar: kleine broodjes belegd met kaas, ham en worst / bladerdeeg zoete hapjes / koekjes. Tevens lagen daar een aantal kranten (waaronder Nederlandse) die je daar kon lezen en waar we vaak de sudoku van maakten ;-)

Het ontbijt was goed en het avondeten ook. Elke dag een ander thema. Leuk! We zaten als het even kon buiten op het terras, daar was eigenlijk altijd wel een plekje. Heel de avond tafelen, wijntje er bij, genieten van de lange warme avonden. Leuke bediening! We hadden halfpension en de rekening van het drinken viel ons echt zo mee! Meestal nam ik een halve liter fles water en m'n man een biertje/wijntje dus misschien kwam het daar ook door.

Verder met enige regelmaat over de boulevard gelopen, gezellig! En in Siam Park geweest (incl bandje om de pols dat je de 'Fast Lane' kan kiezen bij een attractie (kan max 1 of 2x wisselend per attractie). Was wel een voordeel, want daardoor hebben we elke attractie wel een keer of 3 gedaan. Leuke dag! Wel heeeel veel trappen lopen, maar goed... goed voor de beweging met al dat lekkere eten ;-). Op een gegeven moment kreeg ik wel last van de onderkant van mijn voeten... gingen zeer doen van al die fijngrind paden/tegels. Slippers of nog beter: waterschoenen! is een aanrader, zeker ook als het warm is (vanwege hete paden).

We deden een busexcursie met belgische reisleiding. Hele dag in bus. Je ziet het eiland, maar bent op een gegeven moment die bus wel echt zat. Met heel veel haarspeldbochten en telkens 2x steken weer een berg op in een wat verouderde bus, ging goed... maar echt op ons gemak zaten we toen niet. Leuke bezienswaardigheden overigens, dat wel.

Verder een excursie met een catamaran incl lunch. Was leuk! Walvissen en dolfijnen gezien. Je moet wel tegen de deining kunnen.

Heerlijke vakantie gehad. Dit jaar wilden we in eerste instantie weer voor Iberostar kiezen met Prestige Star, maar die zijn er nog niet zoveel... en niet op de locatie waar we dit jaar heen gaan. Helaas! Anders hadden we het zeker weer gedaan!

Gereisd met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar!

Vanhoenacker
28-8-2016

gelegen boven de promenade, op paar honderd meter van het playa bobo; aantal trappen te doen naar de promenade; allerlei winkels, restaurants en bars in de onmiddellijke omgeving

groot restaurant met open kookeiland in de midden waar je de koks aan showcooking ziet doen; voldoende keuze en variatie; elke avond was er iets extra's speciaals vb spaanse hespen en toebehoren, sushi, chocoladefontein, gevulde pannenkoekjes,...; in hoogseizoen vrij druk; gelukkig is er een aangenaam buitenterras met mooi zicht ovet het zwembad of over de oceaan;

de kamers zijn in een nieuw kleedje gestoken, heel clean, heel wit en fris ogend; kleine badkamer, net met een inloopdouche

kleine parking voorzien aan het hotel voor wie een auto huurt

behulpzaam aan de receptie en over het algemeen heel vriendelijk personeel

compacte zwembadzones die elke dag onderhouden werden

proper onderhouden tuin

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke Vakantie

A.v.Vugt
16-8-2016

Goed Hotel met een perfecte ligging. Je loopt het hotel uit en staat meteen op de boulevard tussen allerlei restaurantjes, terrasjes en winkeltjes van allerlei soorten.

Hotel gerenoveerd, kamers goed maar de standaard 2 pers. kamer krap voor 3 pers (kinderen 15-16). Het gaat wel, maar klein, vooral de badkamer. Bedden goed, lekker hard, bijzetbed voor de derde persoon zacht.

Zeezicht is niet frontaal maar zijdezeezicht en onderbroken door naastgelegen hotel. Je kunt beter zwembadzijde nemen, dan heb je ook zeezicht zonder er extra voor te moeten betalen.

Veel activiteiten overdag voor zowel kinderen als volwassenen. Avondanimatie maar 1 keer gezien. Er zijn wel 2 zalen/barren voor de avondanimatie en een heerlijk buitenterras.

Eten heel goed, vooral ontbijt. Bij avondeten iets minder variatie maar heel goed van smaak, niets over te klagen. Mannen MOETEN echter bij het avondeten echt een lange broek aan, ook al is het nog 30 graden.

Keuze uit 2 zwembaden met genoeg ligbedden. Er wordt wel wat aan handdoek leggen gedaan, maar in principe bedden genoeg als je niet perse aan de rand van het zwembad wilt liggen.

Hotel is zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Tussen 3 en 4 sterren

Filip
5-8-2016

Bouganville sluit zijn restaurant barbacoa tijdens seizoen!!Dit was wel het modernste vergeleken met hoofdrestaurant,dus geen ala carte..

Uitleg:niet echt...reden na aandringen:renovatie?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad

L. Matthijssen
7-7-2016

Uitstekend hotel, kamers zijn schoon helder en vernieuwd, maaltijden zijn uitgebreid en worden vers bereid, er is volop keuze lekkere cocktails.

Voor de maaltijd ’s avonds vaak een welkomstdrankje (ook voor de niet all in inclusief gasten)

Ligging is goed voorzijde aan de boulevard en aan de achterzijde kun je langs het stand wandelen en op loopafstand van Siam waterpark .

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, zwembad is groot genoeg er waren ook voldoende ligbedden en er zijn dagelijks leuke activiteiten te doen.

Ik zou dit hotel zeker aanraden bij anderen en als ik terug ga naar Tenerife zeker weer voor dit hotel kiezen, leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2016

zeer goed hotel

van de wiele
5-7-2016

prima hotel , mooie kamers , prima ligging , zeer lekker eten en vriendelijk personeel .Mensen die hier klagen over het eten moeten dringend langs hun dokter gaan. een aanrader !!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Slechte afsluiting van ons verblijf

Mike
28-6-2016

Tijdrns 10 daagse verblijf met alleen ontbijt laatste dag besloten om all-inclusive te upgraden. Dit kon opeens niet meer en werd dus geweigerd. Het is minimaal 2 dagen werd er verteld.

Dit terwijl de receptie medewerker al eerder informatie heeft gegeven wat de mogelijkheden zijn maar dit dus niet heeft verteld.

Planning dus moeten omgooien op laatste moment, dit was echt niet leuk. Manager kon er niets aan doen en heeft het totaal niet voor het zeggen in heel het hotel terwijl ze wel het hoogst verantwoordelijk is???

Slechte airconditioning.

Te drukke zwembad voor heoveelheid gasten van het hotel.

Wc niet altijd even schoon.

Gereisd met partner in juni 2016

Omschrijving
Plaatsnemen op een vrij ligbedje bij Iberostar Bouganville Playa op Tenerife. De zwembaden zijn ruim en het eten is gevarieerd. Het animatieteam organiseert activiteiten voor iedereen. Ook zijn er ‘star prestige etages’. Op deze etages zijn kinderen niet toegestaan en de voorzieningen iets luxer. Op loopafstand van de boulevard en het strand.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bouganville Playa in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bouganville Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.