Hotel Iberostar Bouganville Playa

Hotel Iberostar Bouganville Playa

8.8Fantastisch

Spanje, Tenerife, Costa Adeje

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bouganville Playa voor je op een rij gezet:

• Animatie

Bij Iberostar Bouganville Playa geniet je van een comfortabel en rustig verblijf op het zonnige Tenerife. Vakantiegangers prijzen het vriendelijke en hulpvaardige personeel volop in de reviews. En ook het uitzicht maakt grote indruk. Het gezellige viersterren hotel is dan ook zeer gunstig gelegen aan de prachtige kustlijn van Costa Adeje. Jos schrijft: ‘Het hotel ligt direct aan de boulevard waar je noordwaarts helemaal tot aan La Caleta en zuidwaarts tot aan het einde van Los Cristianos kunt lopen. We gaan hier zeker nog eens terug.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten en meer informatie over de ligging van Iberostar Bouganville Playa.

Jullie zijn zeer tevreden over de modern ingerichte kamers met balkon of terras. De kamers zijn niet super groot maar van alle gemakken voorzien. Nicole vertelt hierover: ‘Super mooie gerenoveerde kamers met boxspringbedden. Alles wordt zeer goed schoongehouden overal.’ Wil je tijdens je verblijf bij Hotel Iberostar Bouganville Playa van iets meer luxe genieten? Dan kun je jouw verblijf ‘upgraden’ naar Star Prestige. Je krijgt dan toegang tot een drietal privé terrassen waar je helemaal in de watten wordt gelegd en in alle rust geniet van een adembenemend uitzicht op de helderblauwe zee.
Op het Iberostar Bouganville Playa resort heb je keuze uit verschillende restaurants. Het uitgebreide ontbijt en het diner vallen goed in de smaak, maar eerdere gasten geven aan dat de lunch wat meer variatie mag hebben. ‘s Avonds is het gezellig druk in de populaire loungebar waar je kunt proeven van heerlijke cocktails.

In de reviews worden veel complimenten gegeven aan de leuke animatie bij Iberostar Bouganville Playa. Het animatieteam is niet alleen geliefd bij kids, ook volwassenen zijn enthousiast. Wouter schrijft: ‘Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. Je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!’
Ook al ligt Iberostar Bouganville Playa op een steenworp van het strand, een duik in het zwembad is ook altijd heerlijk. Het is de ontmoetingsplek waar kinderen samen met vakantievriendjes kunnen spelen en spetteren. Om het zwembad heen staan genoeg comfortabele ligbedden om lekker te zonnebaden. Wendy schrijft hierover: ‘Wat ik ook een pluspunt vind is dat er altijd wel ligbedden vrij waren bij het zwembad, ook als je pas in de middag ging.’

Ligging

Iberostar Bouganville Playa ligt op een kwartiertje rijden van de luchthaven van Tenerife. Hou er wel rekening mee dat er niet veel parkeergelegenheid is bij het hotel. Vanuit het hotel wandel je zo naar het strand en het centrum van Playa de Las Américas kun je eenvoudig met het openbaar vervoer bereiken. Nicole heeft een leuke tip voor gezinnen: ‘Siam Waterpark is ook erg leuk om een dag te doen met de kids en ligt vlakbij het hotel.’

Boek een heerlijke vakantie naar Iberostar Bouganville Playa en geniet van een onvergetelijk verblijf op het zonnige Tenerife.

215 reviews over Hotel Iberostar Bouganville Playa

• 2018
    9Henri17-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Top locatie, alles perfekt, zeker geen aanmerkingen

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Wouter Balk17-06-2018

Prima!

Prima hotel, vriendelijk personeel, star prestige gereserveerd Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig! Eten en drinken zijn prima geregeld en erg goed. Op de drie "star prestige" relax etages is er een minibar met alcohol, fris en koffie onbeperkt aanwezig, ook zijn hier betere ligbedden en een jacuzzi aanwezig. kinderen zijn op deze etages niet toegestaan. Star prestige kamers zijn niet in prijs kwaliteit verhouding. wellicht waren het gerenoveerde kamers, maar was verder niet bijzonder, eerder aan de kleine kant. Service op de star-prestigekamers was wel weer prima, goede schoonmaak, goede schoonmaak, diverse keren aanvullende service als chocolaatje, extra handdoek, wijntje, fruit enz. enz.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9BuurmanG31-03-2018

Heerlijk ontspannen!

Gewoon een prima hotel, waar alles klopt. Kamers zijn okay, hygiëne en veiligheid zijn in orde, personeel is uitermate vriendelijk en het ontbijt- en dinerbuffet zijn gevarieerd. Na eerst half pension te hebben gelogeerd, hebben we de de laatste dagen een upgrade gedaan naar all-inclusive. Zeer de moeite waard, want ook de lunch is gevarieerd en erg lekker en de service is prima in orde! Er waren geregeld activiteiten om- en rond het zwembad, zoals bingo en demonstraties paella en sangria maken, en af- en toe een modeshow.

Wij hebben ons verblijf als zeer plezierig ervaren.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9jeannine thenaerts12-03-2018

Super

vriendelijk personeel,lekker eten en goeie service. erg hygienisch. zeker doen .je weet niet wat je mist. matige interesse voor zwembad - en fitness animatie

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Jeroen Straeten27-01-2018

Alweer een geweldige vakantie

Voor het 5de jaar op rij vierden wij nieuwjaar in dit fantastische hotel. En het word steeds beter. Super vriendelijk personeel heerlijk eten en schone kamers dat maakt dit hotel zo goed. Het gala diner met new years eve was ook weer geweldig verzorgd een dikke 10 voor de organisatie. De mensen van het animatieteam waren ook dit jaar weer super zij bezorgen onze dochter ieder jaar weer de herinneringen voor de rest van haar leven Ook de mensen in het restaurant zijn super leuk met de kinderen. Onze dochters favoriet David is een echte kindervriend welke altijd goed gemutst aan de tafel verschijnt. Kort om een aanrader als je een mooie vakantie wilt hebben op het mooie eiland Tenerife dan is dit het hotel bij uitstek

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Vera & Sander Snijders 03-10-2017

Fantastisch hotel met fantastische service.

Ik als mindervalide en mijn gezonde partner hadden ons geen moment verveeld in hotel Bougainville en ik had me ook geen moment mindervalide gevoeld. Mijn partner en ik hadden ons dus geen moment verveeld in Bougainville, Tenerife is uitstekend begaanbaar voor mindervalide, je kan als je uit je hotel weg wil bijvoorbeeld op vele plaatsen een scootmobiel en duo scootmobiel huren voor een schappelijk prijs. We zijn met de duo scootmobiel helemaal naar het speciale mindervalide strand gereden. Ik kreeg voor mijn verjaardag een fles champagne van het hotel, ik had een compliment gemaakt bij de receptiemanager over de uitstekende service die het hotel te bieden had en nog geen 5 minuten later klopte een hotelmedewerker op onze hotelkamerdeur met nog een fles champagne, als waardering voor mij compliment. We kregen elke dag wel wat lekkers als je langs het zwembad lag, bijvoorbeeld een ijsje, sangria of paêlla, het eten was heerlijk en de animatie van hotel Bougainville was heel erg leuk en variërend. Wij raden hotel Bougainville aan iedereen aan, wij gaan volgend jaar ook zeker weer terug. Groet Sander en Vera

Gereisd met partner in september 2017

• 8Joyce Langedijk25-08-2017

Prachtig hotel op prima locatie

Hotel Bougainville ligt op steenworp afstand van het strand en goede loopafstand van de drukke boulevard. Doordat het net buiten de immense drukte ligt is het prettig vertoeven. Het hotel zelf voelt chique aan en is erg netjes. De kamers zijn van gemiddelde grote met ruime badkamer en een fijn balkon. Het eten is zalig; dankzij het buffet kwamen we ronder terug dan wij aan kwamen ;-)

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Wendy25-08-2017

Dit hotel is een echte aanrader! Vriendelijk personeel en goede service. Wat ik ook een pluspunt vind is dat er altijd wel ligbedden vrij waren bij het zwembad, ook als je pas in de middag ging. De ligging van het hotel is ook erg centraal. Wij hebben veel gelopen, Playa de las Americas ligt op loopafstand (+/- 30 minuutjes lopen) en hier kan je bijvoorbeeld naar het Hard Rock Café, een aanrader! Het strand is ook super goed te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Rob15-08-2017

Een heel fijn hotel direct aan zee

Dit hotel is echt een aanrader. Het ontbijt en avondeten is gewoon goed, is ook erg gevarieerd. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten wordt s'avonds veelal aan het buffet klaar gemaakt. Wel weer jammer dat er weer van die zielige mensen rondrennen die om 8uur al de handdoeken neer leggen op de bedjes bij het zwembad, en dan zich naderhand 2/3e van de dag niet laten zien. S'morgens zie je de mensen al rennen naar de bedjes, echt te zielig voor woorden. Gelukkig konden we na een zeer prettige rondleiding van Patricia (PR medewerkster) een upgrade maken naar een Starprestige, hier krijg je toegang tot een 3tal afgeschermde lounge terrassen waar het lekker rustig is en het uitzicht adembenemend. Ook kun je op deze terrassen gratis drinken, fruit en hapjes nuttigen. Ik zou dit hotel direct weer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Nicole13-08-2017

Fantastisch hotel

Super mooie gerenoveerde kamers met boxspringbedden.Alles word zeer goed schoongehouden overal.Personeel werkt hard en zijn vriendelijk.Leuke animatie.Zwembad erg gezellig.Wij zitten vaker in een Iberostar hotel maar dit was toch wel 1 van de betere.Gunstige ligging.Je loopt binnen 10 min naar Playa de las Americas.Siam water park ook erg leuk om een dag te doen met de kids en ligt vlakbij het hotel.Eten in het hotel was heerlijk.Van onze kant echt geen minpuntje te bekennen en komen hier graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Iberostar Bouganville Playa info